Gå til innhold

Hun sa nei til sex og han banket henne


Gjest MrGreen

Anbefalte innlegg

Leste tidligere i dag om ei som ble banket opp av den fulle kjæresten etter han kom hjem og ville ha sex med dama. Hun sa nei og da banket han henne opp. Dette får meg til å se svart og jeg skulle ønske jeg fikk tak i mannfolka som holder på sånn og banket de sånn som de banker kjærestene sine. Sånne som han gjør meg flau av å være mann.

Har også en eks kompis som slo dama si når hun ikke ville ha sex. Jeg var der og var vitne. Jeg fikk han ut og trøstet henne etterpå og sa dette er ikke hennes feil. Et nei er et nei. Nekte sex en gang er greit for det er ikke alltid vi er i form eller humør tiø sex. Gjelder også oss menn. Når partneren kommer hjem dritings og vil ha sex hadde jeg også takket nei. Noe annet når vi begge er fulle.

Sier partneren nei til sex hele tiden så må vi finne ut av hvorfor og heller slå opp hvis noe ikke kan gjøres for sex er viktig i et forhold. Det vet vi alle, men å banke opp partneren sin uansett om hun sier nei til sex en gang eller 10 ganger, eller voldta henne er ikke normalt. Da er det noe som feiler. 

Så kvinner si nei når dere ikke vil, er i humør til eller ikke er helt i form. Et nei skal respekteres. Er vi menn steinkåte når hun sier nei så går vi å fikser det selv. Lager litt runkesøl. Blir tilfredstilt av det også.

Ikke ødelegg for oss menn som virkelig tar et nei for et nei. 

Kvinner dere må anmelde med en gang en idiot gjør dere noe og ikke vær redd for han kommer med trusler. Få drittsekkenene straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 17.29, MrGreen skrev:

Leste tidligere i dag om ei som ble banket opp av den fulle kjæresten etter han kom hjem og ville ha sex med dama. Hun sa nei og da banket han henne opp. Dette får meg til å se svart og jeg skulle ønske jeg fikk tak i mannfolka som holder på sånn og banket de sånn som de banker kjærestene sine. 

snip

 
 

Jeg håper jo at de fleste mannfolk oppfører seg "normalt" dvs, ikke slår eller banker opp kjæresten, men jeg er fullstendig enig i absolutt alt du har skrevet. Spesielt det siste avsnittet, kunne ikke ha vært mer enig. 

Den 24.9.2016 at 17.31, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

 
 

Nei, det er kanskje ikke så rart med den holdningen. 

 

edit: retting

Endret av dillyduzit
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

Penger min venn, funker som faen;)

Anonymkode: 50a4a...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min kom også engang full hjem. Han ville ha sex, ville at jeg skulle gi han oppmerksomhet..men jeg sov. Da voknet jeg av at han var fly forbannet og banket meg opp, jeg var såpass banket opp at jeg måtte ta fri fra jobb og aktiviteter i en uke. 

Siden den tid har jeg ikke fått orgasme mens jeg har sex

Anonymkode: 086a6...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Penger min venn, funker som faen;)

Anonymkode: 50a4a...d60

:natti:

Anonymkode: cf7e8...626

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min kom også engang full hjem. Han ville ha sex, ville at jeg skulle gi han oppmerksomhet..men jeg sov. Da voknet jeg av at han var fly forbannet og banket meg opp, jeg var såpass banket opp at jeg måtte ta fri fra jobb og aktiviteter i en uke. 

Siden den tid har jeg ikke fått orgasme mens jeg har sex

Anonymkode: 086a6...ed1

Jeg føler med deg. God klem fra meg.

Anonymkode: 23da1...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

Nei de er ikke vanskelig å få til å spre beina. De har sine behov de også, og er kåte akkurat som oss menn. Et nei er et nei uansett, og det må partner klare å godta uten å måtte slå eller voldta. 

 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min kom også engang full hjem. Han ville ha sex, ville at jeg skulle gi han oppmerksomhet..men jeg sov. Da voknet jeg av at han var fly forbannet og banket meg opp, jeg var såpass banket opp at jeg måtte ta fri fra jobb og aktiviteter i en uke. 

Siden den tid har jeg ikke fått orgasme mens jeg har sex

Anonymkode: 086a6...ed1

Håper det går bra med deg ellers. Synd at drittsekker må ødelegge. De ødelegger ikke bare for offeret, men gir menn et dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

Åh! Er menn så mye mer villige da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er som før i tida da kvinnene så på dette som en ekteskapelig plikt, og tilfredsstilte mannen uansett hva hun selv hadde lyst til.

Anonymkode: f26b2...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er som før i tida da kvinnene så på dette som en ekteskapelig plikt, og tilfredsstilte mannen uansett hva hun selv hadde lyst til.

Anonymkode: f26b2...261

Jeg kjenner jeg er glad det ikke er sånn lengre.. Dessverre er det dog mange kvinner som likevel har sex bare for å tilfredstille mannen, og få slutt på maset :( triste greier. 

Nei betyr nei, alltid (om ikke annet er avtalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er som før i tida da kvinnene så på dette som en ekteskapelig plikt, og tilfredsstilte mannen uansett hva hun selv hadde lyst til.

Anonymkode: f26b2...261

Ja, sikkert mange som hadde mye spennende sex på den tida, med ei dame som aldri fikk orgasme og lå rolig mens hun helt sikkert prøvde å tenke på noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er som før i tida da kvinnene så på dette som en ekteskapelig plikt, og tilfredsstilte mannen uansett hva hun selv hadde lyst til.

Anonymkode: f26b2...261

Sexen er jo ikke like deilig når ikke dama vil, da er det bedre å runke eller leke med sexleketøy for seg selv, men så klart bør hun ikke nekte for lenge hvis hun vil holde på mannen. Da er det bedre han slår opp IKKE være en voldelig drittunge. Sexen skal jo være noe godt for begge. Ikke bare noe som må gjøres for han trenger å tømmes. Skal tross alt være forspill, en deilig stemning, kåte opp begge to, gjerne komme samtidig. Skjønner meg ikke på menn som ikke tenner på å se dama har det godt, men bare kjører på for å tømmes og så ferdig. Snakk om kjedelig sexliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24/09/2016 at 17.31, AnonymBruker skrev:

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer selv når du eier de er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: 1e807...f0f

Derfor gidder jeg ikke å bry meg med damer, selv når du eier de, er det vanskelig å få de til og spre beina.

Anonymkode: ecf43...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en halvtime alene med den fyren. Utslåtte tenner og brukket kjeve hadde blitt de mindre skadene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, MrGreen skrev:

Sexen er jo ikke like deilig når ikke dama vil, da er det bedre å runke eller leke med sexleketøy for seg selv, men så klart bør hun ikke nekte for lenge hvis hun vil holde på mannen. Da er det bedre han slår opp IKKE være en voldelig drittunge. Sexen skal jo være noe godt for begge. Ikke bare noe som må gjøres for han trenger å tømmes. Skal tross alt være forspill, en deilig stemning, kåte opp begge to, gjerne komme samtidig. Skjønner meg ikke på menn som ikke tenner på å se dama har det godt, men bare kjører på for å tømmes og så ferdig. Snakk om kjedelig sexliv. 

Som sagt, bedre før i tiden. Nei, hun trenger ikke ha lyst og sexen kan for mannen være like deilig selv om hun ikke vil.Så lenge hun tilfredsstiller mannen på den måten han vil er alt ok. 

Hvem sier at det skal være et forspill? En deilig stemning?

Filmer har ofte dampende scener med lange forspill der mannen er som en myk, øm, følsom, omtenksom,nuskete pusekatt, med en topptrent kropp. I virkeligheten er det vel ikke slik. Mange kvinner liker en barsk MANN som tar det han vil og har krav på, ikke en puslete myk mann som absolutt skal tilfredsstille kvinnen med lange forspill.

 

Anonymkode: f26b2...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MissCroft skrev:

Jeg skulle gjerne hatt en halvtime alene med den fyren. Utslåtte tenner og brukket kjeve hadde blitt de mindre skadene...

Er du stor og sterk, siden du mener de skadene ville oppstått?

Hvis ikke, hadde du vel endt opp mørbanket og pult. 

Anonymkode: f26b2...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, bedre før i tiden. Nei, hun trenger ikke ha lyst og sexen kan for mannen være like deilig selv om hun ikke vil.Så lenge hun tilfredsstiller mannen på den måten han vil er alt ok. 

Hvem sier at det skal være et forspill? En deilig stemning?

Filmer har ofte dampende scener med lange forspill der mannen er som en myk, øm, følsom, omtenksom,nuskete pusekatt, med en topptrent kropp. I virkeligheten er det vel ikke slik. Mange kvinner liker en barsk MANN som tar det han vil og har krav på, ikke en puslete myk mann som absolutt skal tilfredsstille kvinnen med lange forspill.

 

Anonymkode: f26b2...261

Hvor gammel er så du, da?

Anonymkode: cf7e8...626

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, bedre før i tiden. Nei, hun trenger ikke ha lyst og sexen kan for mannen være like deilig selv om hun ikke vil.Så lenge hun tilfredsstiller mannen på den måten han vil er alt ok. 

Hvem sier at det skal være et forspill? En deilig stemning?

Filmer har ofte dampende scener med lange forspill der mannen er som en myk, øm, følsom, omtenksom,nuskete pusekatt, med en topptrent kropp. I virkeligheten er det vel ikke slik. Mange kvinner liker en barsk MANN som tar det han vil og har krav på, ikke en puslete myk mann som absolutt skal tilfredsstille kvinnen med lange forspill.

 

Anonymkode: f26b2...261

Si meg er du en kåt 16 åring som ikke vet hva deilig sex er?

Forspill gjør oss begge kåt. Det er deilig og jeg har nå en topptrent kropp så ikke noe problem for meg. Øm, myk og omtenkson gjør forspillet enda bedre. Ikke oppføre seg som en desperat guttevalp som bare må ha sex for å få det gjort. For min del er det himmelsk å komme under forspill og selve akten. Under sex skal det være deilig for begge to ellers blir det ikke det samme. Da kan vi like godt runke for oss selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...