Gå til innhold

Kondom eller ikke?


Tiuren

Anbefalte innlegg

Det er kun de færreste som foretrekker å bruke det, men alle vet at man bør når man ikke er 100% sikker på partneren (eller egen smitte status).... Derfor har vi en tendens til å innbille oss at det går bra eller at "jeg kjenner han/hun jo.

 

La oss prøve å finne ut av dette....?

 

1: Brukte du kondom sist du hadde sex med en som ikke er 100% fast partner og monogam?

2: Kjønn?

3: Alder?

 

 

For meg:

1: nei

2:mann

3:45

Endret av Tiuren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Lillemorbare skrev:

1. Nei

2. Mann

3. 30

Er du mann, da?

Anonymkode: 72f23...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

1: Brukte du kondom sist du hadde sex med en som ikke er 100% fast partner og monogam?

Jeg brukte ikke kondom, mannen gjorde.

Sitat

2: Kjønn?

Kvinne.

Sitat

3: Alder?

41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Kvinne

20

Brukte kondom fordi han nekta å noen gang ha sex uten kondom fordi han var redd for å gjøre meg gravid. Han driver stadig vekk og lurer på om noen av jentene han har ligget med har blitt gravide, og om han plutselig får ei unge på døra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Brukte du kondom sist du hadde sex med en som ikke er 100% fast partner og monogam?
- Nei. 

2: Kjønn?
- Jente.

3: Alder?
- 21 år.

Anonymkode: 3fc8f...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Persephone skrev:

Ja

Kvinne

20

Brukte kondom fordi han nekta å noen gang ha sex uten kondom fordi han var redd for å gjøre meg gravid. Han driver stadig vekk og lurer på om noen av jentene han har ligget med har blitt gravide, og om han plutselig får ei unge på døra.

Forstår han jeg :fnise: Skummelt det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Persephone skrev:

Ja

Kvinne

20

Brukte kondom fordi han nekta å noen gang ha sex uten kondom fordi han var redd for å gjøre meg gravid. Han driver stadig vekk og lurer på om noen av jentene han har ligget med har blitt gravide, og om han plutselig får ei unge på døra.

Pappa her er jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Persephone skrev:

Ja

Kvinne

20

Brukte kondom fordi han nekta å noen gang ha sex uten kondom fordi han var redd for å gjøre meg gravid. Han driver stadig vekk og lurer på om noen av jentene han har ligget med har blitt gravide, og om han plutselig får ei unge på døra.

Høres jo ikke ut som at han er så dum da. Men knulla dere bare? Er jo andre måter å ha sex på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MrGreen skrev:

Forstår han jeg :fnise: Skummelt det der. 

 

15 timer siden, frk.jus skrev:

Høres jo ikke ut som at han er så dum da. Men knulla dere bare? Er jo andre måter å ha sex på...

 

15 timer siden, frk.jus skrev:

Høres jo ikke ut som at han er så dum da. Men knulla dere bare? Er jo andre måter å ha sex på...

Det er virkelig like greit at han insisterer på kondom. Han er en skikkelig idiot, og gjør alle en tjeneste ved å ikke føre genene sine videre ...

Vi rota en periode til jeg innså hva slags forferdelig menneske han var. Ikke noe anna enn knulling og at jeg sugde ham, for det var han ikke med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Persephone skrev:

 

 

Det er virkelig like greit at han insisterer på kondom. Han er en skikkelig idiot, og gjør alle en tjeneste ved å ikke føre genene sine videre ...

Vi rota en periode til jeg innså hva slags forferdelig menneske han var. Ikke noe anna enn knulling og at jeg sugde ham, for det var han ikke med på.

Hvorfor er han en idiot? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...