Gå til innhold

er jeg for hyggelig/lett å "få"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har datet en del det siste året og har både vært den som ikke har vært keen på noe mer og den som har blitt dumpa. Er 29 ;)

Uansett, jeg er en type som er "hyggelig", dvs at jeg svarer på snaps, er hyggelig på meldinger og viser at jeg vil møtes hvis jeg er interessert i det. Men, med noen fyrer virker det som det blir for kjedelig og lett, ikke noen jakt liksom. Jeg er jo ganske på og foreslår gjerne dater selv og sitter ikke ventende på gjerdet.. Burde jeg være mer cool og mindre hyggelig for å bli mer interessant?

 

Anonymkode: ba8dd...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, denne jaktgreia er noe kvinner har overbevist seg selv om at menn liker, for å bortforklare at enkelte menn ikke er interessert i dem. Dersom en mann ikke er interessert i noe mer, så er det fordi han ikke synes du er attraktiv nok. Så enkelt er det.

Anonymkode: a9d0f...68f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg har god erfaring med å ikke virke altfor ivrig. Men heller ikke uninteressert....

Anonymkode: e7c8a...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB, de er nok bare ikke interessert i deg som person. Menn forelsker seg ikke så lett

Anonymkode: 25fb5...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noe går galt skylder kvinner på seg selv.

Det er ikke noe du gjør galt. Bytt heller ut mannfolka du dater.

En ordentlig mann er en som evner å få deg til å føle deg trygg og ønsket. Får du ikke disse følelsene så gå videre, og la disse guttungene få leke med noen på sitt eget nivå.

Anonymkode: f366d...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri servér deg selv på et sølvfat med en gang. De fleste trenger litt motstand.

Anonymkode: a2eae...c5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...