Gå til innhold

Kan noen anbefale en flink spådame / mann?


Fredagslunch

Anbefalte innlegg

Noen der ute som vet om en spådame / mann, som de har gode erfaringer med? En som er kjent for å ha mange nøyaktige treff i lesningene sine? Jeg har prøvd å ringe noen fra Magic Circle, men føler de bare prater vas. Kanskje jeg bare ikke har møtt på noen som kan sakene sine enda?

Noen anbefalninger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Fredagslunch skrev:

Noen der ute som vet om en spådame / mann, som de har gode erfaringer med? En som er kjent for å ha mange nøyaktige treff i lesningene sine? Jeg har prøvd å ringe noen fra Magic Circle, men føler de bare prater vas. Kanskje jeg bare ikke har møtt på noen som kan sakene sine enda?

Noen anbefalninger her?

Hva er spørsmålet ditt, så kan jeg trekke et kort fort og gæli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet.

Dette innlegget skulle egentlig som svar til innlegget over.

Endret av Fredagslunch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. skrev:

Hva er spørsmålet ditt, så kan jeg trekke et kort fort og gæli.

Det var en mann som forlot meg i dag. Vi ble enige om å ikke treffes igjen. Men det var bare fordi HAN ikke var sikker på om han ville treffes igjen eller ikke. Jeg vil jo treffe han igjen.

Spørsmålet mitt er: Er dette det siste jeg ser til han? Eller var dette siste gangen? Jeg vet nok selv svaret på at han ikke er noe bra for meg, og det er han definitivt ikke. Men jeg lurer bare på om dette virkelig var siste gangen vi møttes, og om han vil ta kontakt igjen selv om jeg sa at han ikke skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredagslunch skrev:

Det var en mann som forlot meg i dag. Vi ble enige om å ikke treffes igjen. Men det var bare fordi HAN ikke var sikker på om han ville treffes igjen eller ikke. Jeg vil jo treffe han igjen.

Spørsmålet mitt er: Er dette det siste jeg ser til han? Eller var dette siste gangen? Jeg vet nok selv svaret på at han ikke er noe bra for meg, og det er han definitivt ikke. Men jeg lurer bare på om dette virkelig var siste gangen vi møttes, og om han vil ta kontakt igjen selv om jeg sa at han ikke skulle gjøre det.

Jeg bruker Fantastical Tarot og fikk opp

 

Begeresset.

 

36.jpg

 

Det vil bli over mellom dere fordi du vil finne en fyr og dere vil være så forelsket at ingen av dere vil ha tid til overs å tenke på gammel moro og elskere. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Jeg bruker Fantastical Tarot og fikk opp

 

Begeresset.

 

36.jpg

 

Det vil bli over mellom dere fordi du vil finne en fyr og dere vil være så forelsket at ingen av dere vil ha tid til overs å tenke på gammel moro og elskere. Lykke til.

Fantastisk!
Tusen takk for kjapp spådom ;)
Da har jeg noe å glede meg til, jeg da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fredagslunch skrev:

Fantastisk!
Tusen takk for kjapp spådom ;)
Da har jeg noe å glede meg til, jeg da! :D

Det blir å treffe denne mannen innen 90 dager. Ha en fin dag og helg videre nu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Det blir å treffe denne mannen innen 90 dager. Ha en fin dag og helg videre nu. 

Takk! Og det samme til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎24‎.‎09‎.‎2016 at 15.30, Fredagslunch skrev:

Det var en mann som forlot meg i dag. Vi ble enige om å ikke treffes igjen. Men det var bare fordi HAN ikke var sikker på om han ville treffes igjen eller ikke. Jeg vil jo treffe han igjen.

Spørsmålet mitt er: Er dette det siste jeg ser til han? Eller var dette siste gangen? Jeg vet nok selv svaret på at han ikke er noe bra for meg, og det er han definitivt ikke. Men jeg lurer bare på om dette virkelig var siste gangen vi møttes, og om han vil ta kontakt igjen selv om jeg sa at han ikke skulle gjøre det.

Ser at han kontakter deg igjen. Kontakten vil brytes helt, og da er det du som tar den endelige avgjørelsen på det.

Anonymkode: 60033...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at han kontakter deg igjen. Kontakten vil brytes helt, og da er det du som tar den endelige avgjørelsen på det.

Anonymkode: 60033...d21

 

Oi! Jeg ringte ei spådame til slutt, og det var faktisk akkurat det samme hun sa! Altså, at han tar kontakt, og jeg avslutter det. Takk for at du tok deg tid til meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...