Gå til innhold

Gutt på kurs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 24 år.

For en måned siden begynnte jeg på et kurs. Siden jeg har store angstproblemer var jeg helt forferdelig nervøs, og jeg begynte å gråte da jeg ble bedt om å presentere meg selv foran alle. Jeg virker nok rar på mange, og ser litt annerledes ut. 

Ingen gutter har noengang vært i nærheten av å sjekke meg opp. Jeg har nærmest bollesveis, har briller, og ikke så fin kropp. Er altså jomfru og er ganske lei av det.

På kurset har jeg blitt litt kjent med en gutt (eller mann da han er 31), da vi har vært tvunget til å samarbeide to og to. Jeg vil si at han er langt over min liga. Men når han smiler til meg, kan jeg rødme av og til.

Han er en sånn snill fyr, og spør hele tiden om jeg har det bra.

Et par ganger har vi slått følge fra kurset, da vi skulle samme vei. Siste gangen så ga han meg en klem før han sa ha det. Jeg håpte skikkelig på at han skulle by meg på en kaffe og inn til seg selv. Og at det kanskje skjedde noe mer. Men det gjorde det ikke..

Jeg tror ikke jeg tør eller har selvtillit til å gjøre det selv. Jeg finner meg ofte i å dagdrømme om han, både romantisk og seksuelt. Jeg tenker at jeg begynner å bli virkelig "desperat" etter å få sex, men jeg er samtidig interersert i noe mer med denne gutten. Men jeg vet ikke om han er interessert.. Jeg føler jo det, men har ikke selvtillit til å helt kunne tro det. Jeg ser ikke fyrer som han sammen med andre jenter.

Anonymkode: c2c92...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags kurs er det? Er det noe dere kunne møttes, og drevet med på fritiden? Så har du en unnskyldning til å ta initiativ. 

Anonymkode: 0e5fa...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kurs er det? Er det noe dere kunne møttes, og drevet med på fritiden? Så har du en unnskyldning til å ta initiativ. 

Anonymkode: 0e5fa...6ad

Ettårig kurs innen yrkesfag.

Jeg vet ikke helt, klarer ikke ta det initiativet..

Anonymkode: c2c92...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bruke noe som har med kurset å gjøre for å komme i snakk med han. Kanskje det er noen ting med kurset som du ikke forstår og trenger litt hjelp med, eller spør om dere kan lese teori sammen. Nå antar jeg bare at kurset har en praksis og teoretisk del, så det vil være muligheter for samarbeid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...