Gå til innhold

Hun ble for vulgær og direkte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ganske vulgær i språket selv. 

Anonymkode: 16944...2fd

Riktig observert. Bare husk at vi er på KG nå;) TS

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var også tilpasset situasjonen. Hun la bena i fanget mitt og ba om en kommentar på barberingen.

Forresten klarte hun å lire av seg at musa også var glatt. På en uterestaurant, en ettermiddag i solen.

Anonymkode: 79223...da5

Men ingenting ut av det der er noe å legge skjul på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ganske vulgær i språket selv. 

Anonymkode: 16944...2fd

Ja, jeg noterte meg også det nå. Må huke av den siste kommentaren min som sarkastisk ;) Jeg er ikke ts

Anonymkode: 74bbd...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg noterte meg også det nå. Må huke av den siste kommentaren min som sarkastisk ;) Jeg er ikke ts

Anonymkode: 74bbd...84c

Haha, jeg hadde nettopp tenkt til å kommentere den. :laugh:

Anonymkode: 16944...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg burde gjerne ikke kommentere i datingtråder, jeg er helt grønn på området etter mange år uten, så mulig mye har endret seg på den fronten :) 

Men jeg tenker at muligheten for at det var deg som la an til den vulgære tonen deres absolutt er tilstede. Jeg hadde absolutt ikke fulgt opp kommentaren din slik som daten din kan ha gjort. Jeg hadde tenkt mitt om deg, men ville gitt deg en sjanse til å rette opp inntrykket :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at TS er av typen som går og drømmer at damer skal ta initiativet eller være mer frempå, men når damer faktisk gjør det så blir han skremt og unnskylder seg med at de er for vulgære og direkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la vel opp til akkurat den der med BJ'en da. Men om du ikke likte det, så likte du ikke det. og da er det jo bare å move on. 

Anonymkode: 3f59d...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet var vel kanskje heller at hun var selvskrytende?

Anonymkode: ef858...ed1

Ja, i det minste en del av opplevelsen. TS

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var også tilpasset situasjonen. Hun la bena i fanget mitt og ba om en kommentar på barberingen.

Forresten klarte hun å lire av seg at musa også var glatt. På en uterestaurant, en ettermiddag i solen.

Anonymkode: 79223...da5

Det synes jeg også var alt for drøyt, og jeg er dame. Synes hun hørtes vel sexfiksert ut, og skjønner at det var turnoff når dere overhode ikke kjenner hverandre. Kan også være en usikkerhet, det å spille sånn på sex. Kanksje hun tror at det er sånn hun får menn, men nå lærte hun at heldigvis alle menn ikke er sånn. Kudos til deg at du ikke fortsatte med å bare ha sex med henne, som sikkert endel menn ville gjort.

Anonymkode: cc8ad...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, O.G. skrev:

Men siden du er pingle så forstår vel du også at du ikke helt fortjener en sugejobb noensinne igjen?

Pingle fordi han synes hun var for på?

Nå får du gi deg. Det er lov til å like forskjellige mennesker. Ikke alle som liker at damer nærmest kaster seg over dem, og det skjønner jeg. Den dama var veldig sexfiksert.

Anonymkode: cc8ad...96a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pingle fordi han synes hun var for på?

Nå får du gi deg. Det er lov til å like forskjellige mennesker. Ikke alle som liker at damer nærmest kaster seg over dem, og det skjønner jeg. Den dama var veldig sexfiksert.

Anonymkode: cc8ad...96a

Du får et til og høres ut som noe negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg så ikke den med leggene og musa før nå :sjokkert:  Det er drøyt faktisk!  Den dama der høres veldig vulgær ut ja. 

Anonymkode: 3f59d...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 12.22, AnonymBruker skrev:

He he takk for tipset. Det kan godt tenkes at hvis du var daten min, så hadde jeg oppført meg annerledes.

Anonymkode: 79223...da5

Se så mange poeng hun over deg fikk for kommentaren sin. Enig med at det er din kommentar som er bare helt uattraktivt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde nok syntes det hadde blitt litt for direkte på andre date ja. Greit nok at man tar initiativet og er aktiv i flørtinga, men å legge ut om dette så tidlig og i full offentlighet passer seg ikke. 

Anonymkode: 5d977...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 18.59, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg hadde nettopp tenkt til å kommentere den. :laugh:

Anonymkode: 16944...2fd

Godt du så kommentar nr. 2 da :P !!

Anonymkode: 74bbd...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 12.43, AnonymBruker skrev:

På date på en pub. Traff hun igjen etter å ha klint litt første gangen. Vi tøyset og var litt brisen. Et kjendispar hadde skilt lag. Jeg kødder og sier, dårlige blowjobs. Og hun bare legger ut helt alvorlig hvor god hun er til å suge.

Jeg gir henne et kompliment for pene legger. Hun legger ut om at alle menn hadde lyst på henne når hun gikk i kjole og høye hæler.

Ingen match. Jeg liker damer som kan flørte, men ikke være så direkte som dette.

Andre som reager likt meg?

Anonymkode: 79223...da5

å herregud, jeg hadde begynt å le av henne. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...