Gå til innhold

Hun ble for vulgær og direkte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På date på en pub. Traff hun igjen etter å ha klint litt første gangen. Vi tøyset og var litt brisen. Et kjendispar hadde skilt lag. Jeg kødder og sier, dårlige blowjobs. Og hun bare legger ut helt alvorlig hvor god hun er til å suge.

Jeg gir henne et kompliment for pene legger. Hun legger ut om at alle menn hadde lyst på henne når hun gikk i kjole og høye hæler.

Ingen match. Jeg liker damer som kan flørte, men ikke være så direkte som dette.

Andre som reager likt meg?

Anonymkode: 79223...da5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dater menn og ikke damer, men jeg foretrekker menn som er mindre direkte enn daten din. 

BJ-ferdighetene kunne hun heller demonstrert ved en passende anledning, og det siste utsagnet kunne hun spart seg. 

Anonymkode: a7411...51b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr en gang som mente han var helt rå med tunga si. Det stemte ikke. De som skryter mest av det er ofte dårligst på det. 

Anonymkode: 60bad...0a4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På date på en pub. Traff hun igjen etter å ha klint litt første gangen. Vi tøyset og var litt brisen. Et kjendispar hadde skilt lag. Jeg kødder og sier, dårlige blowjobs. Og hun bare legger ut helt alvorlig hvor god hun er til å suge.

Jeg gir henne et kompliment for pene legger. Hun legger ut om at alle menn hadde lyst på henne når hun gikk i kjole og høye hæler.

Ingen match. Jeg liker damer som kan flørte, men ikke være så direkte som dette.

Andre som reager likt meg?

Anonymkode: 79223...da5

Det er jo bare et eksempel på at dere ikke er noen god match, selv ville jeg reagert på den teite vitsen du kom med, og allerede der tenkt at vi ikke var noen match. ;) 

Anonymkode: ceccb...5df

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare et eksempel på at dere ikke er noen god match, selv ville jeg reagert på den teite vitsen du kom med, og allerede der tenkt at vi ikke var noen match. ;) 

Anonymkode: ceccb...5df

He he takk for tipset. Det kan godt tenkes at hvis du var daten min, så hadde jeg oppført meg annerledes.

Anonymkode: 79223...da5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir henne et kompliment for pene legger. 

Anonymkode: 79223...da5

Seriøst?

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Summers skrev:

Seriøst?

Ja. Jeg er da seriøs. Er det så rart å gi komplimenter? TS

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg er da seriøs. Er det så rart å gi komplimenter? TS

Anonymkode: 79223...da5

Nei, det er ikke rart å gi komplimenter, men jeg synes det var et rart kompliment å gi. Forteller du kompisene dine også at du datet en med "pene legger"?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På date på en pub. Traff hun igjen etter å ha klint litt første gangen. Vi tøyset og var litt brisen. Et kjendispar hadde skilt lag. Jeg kødder og sier, dårlige blowjobs. Og hun bare legger ut helt alvorlig hvor god hun er til å suge.

Jeg gir henne et kompliment for pene legger. Hun legger ut om at alle menn hadde lyst på henne når hun gikk i kjole og høye hæler.

Ingen match. Jeg liker damer som kan flørte, men ikke være så direkte som dette.

Andre som reager likt meg?

Anonymkode: 79223...da5

Jeg synes du er ei pingle. Du lot henne ikke få bevise sine evner som sugerske en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Summers skrev:

Nei, det er ikke rart å gi komplimenter, men jeg synes det var et rart kompliment å gi. Forteller du kompisene dine også at du datet en med "pene legger"?

Nei dessverre. Vi snakker kun om pupper. TS

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes du er ei pingle. Du lot henne ikke få bevise sine evner som sugerske en gang. 

Helt riktig! Jeg grøsser når jeg tenker på alle sugingene jeg har gått glipp av. Faktisk hver gang jeg har ståpikk. Da angrer jeg.

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes du er ei pingle. Du lot henne ikke få bevise sine evner som sugerske en gang. 

Helt riktig! Jeg grøsser når jeg tenker på alle sugingene jeg har gått glipp av. Faktisk hver gang jeg har ståpikk. Da angrer jeg.

Anonymkode: 79223...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig! Jeg grøsser når jeg tenker på alle sugingene jeg har gått glipp av. Faktisk hver gang jeg har ståpikk. Da angrer jeg.

Anonymkode: 79223...da5

Men siden du er pingle så forstår vel du også at du ikke helt fortjener en sugejobb noensinne igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Men siden du er pingle så forstår vel du også at du ikke helt fortjener en sugejobb noensinne igjen?

Aldri! Hjelp, hva hvis jeg lover for fremtiden å kveile den ut til enhver kåt tøs som ønsker å sutte på den?

Anonymkode: 79223...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri! Hjelp, hva hvis jeg lover for fremtiden å kveile den ut til enhver kåt tøs som ønsker å sutte på den?

Anonymkode: 79223...da5

:kvalm:

Anonymkode: 6ed5d...c19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Summers skrev:

Seriøst?

Må ikke undervurdere et par pene legger, gutten min.

Og å gi et kompliment for pene legger kan jeg tenke meg er noe kvinner ikke hører så mye av? Så det kan være et bra kompliment som er ganske spesifikt, og tilpasset akkurat denne kvinnen. Det er tilpassede komplimenter som er de beste, ikke de generelle som man sier om hvem som helst ("du er så pen").

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri! Hjelp, hva hvis jeg lover for fremtiden å kveile den ut til enhver kåt tøs som ønsker å sutte på den?

Anonymkode: 79223...da5

Det blir nok suksess ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig! Jeg grøsser når jeg tenker på alle sugingene jeg har gått glipp av. Faktisk hver gang jeg har ståpikk. Da angrer jeg.

Anonymkode: 79223...da5

Du er jo ganske vulgær i språket selv. 

Anonymkode: 16944...2fd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jabx skrev:

Må ikke undervurdere et par pene legger, gutten min.

Og å gi et kompliment for pene legger kan jeg tenke meg er noe kvinner ikke hører så mye av? Så det kan være et bra kompliment som er ganske spesifikt, og tilpasset akkurat denne kvinnen. Det er tilpassede komplimenter som er de beste, ikke de generelle som man sier om hvem som helst ("du er så pen").

Det var også tilpasset situasjonen. Hun la bena i fanget mitt og ba om en kommentar på barberingen.

Forresten klarte hun å lire av seg at musa også var glatt. På en uterestaurant, en ettermiddag i solen.

Anonymkode: 79223...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...