Gå til innhold

Hvorfor ikke bare slette hele meg fra venneliste på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du maler et dårlig bilde om at han er både psykopat og narsissist - men jeg klarer ikke tro på deg, jeg tror det er minst like mye galt med deg. Jeg håper du har søkt hjelp utenom kvinneguiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Du maler et dårlig bilde om at han er både psykopat og narsissist - men jeg klarer ikke tro på deg, jeg tror det er minst like mye galt med deg. Jeg håper du har søkt hjelp utenom kvinneguiden.

Hva du tror er jeg likegyldig til, vet hva jeg har opplevd og hvordan han har oppført seg. Lovebombing og forsøk på å styre deg er ikke vanlig.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva du tror er jeg likegyldig til, vet hva jeg har opplevd og hvordan han har oppført seg. Lovebombing og forsøk på å styre deg er ikke vanlig.

Anonymkode: 7499c...973

Det er veldig mange ting i denne tråden som ikke er vanlig, men enn så lenge er det bare du som har bedt om råd og meninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har satt psykopat-diagnosen på han? Du selv? Er du psykiater ? Hvis ikke bør du ikke slenge rundt deg med diagnoser.

Anonymkode: 461d7...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har satt psykopat-diagnosen på han? Du selv? Er du psykiater ? Hvis ikke bør du ikke slenge rundt deg med diagnoser.

Anonymkode: 461d7...8c7

Han nevnte en eks hadde gjort det/ og det til barnevernet faktisk..

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Det er veldig mange ting i denne tråden som ikke er vanlig, men enn så lenge er det bare du som har bedt om råd og meninger :)

Sant nok, takk for råd og meninger.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykopati er et samfunnsproblem, traumebånd er vanskelig å bryte- og dette er mer utbtredt enn folk er klar over, derfor:mye lite gjennomtenkte uempatiske svar her.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

psykopati er et samfunnsproblem, traumebånd er vanskelig å bryte- og dette er mer utbtredt enn folk er klar over, derfor:mye lite gjennomtenkte uempatiske svar her.

Anonymkode: 7499c...973

Snakk om å male fanden på veggen.. Jeg ser ikke mange som er uempatiske i tråden her, men jeg ser mange som forsøker gi deg et dytt for å ta en avgjørelse som vil gjøre det bedre for deg selv. Slik du beskriver situasjonen så vet alle, inkludert du, at det er bedre å kutte han ut. Selv hvis du, mot ditt eget prinsipp, må slette han.

Det er sikkert tøft for deg å bryte kontakten helt, og kanskje du blir lei deg i noen dager, uker eller til og med kanskje måneder, men hvor lang tid har dette pågått? Hvor mye lenger kommer det til å pågå på samme måte dersom du ikke kutter det?

Anonymkode: 4ff78...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å male fanden på veggen.. Jeg ser ikke mange som er uempatiske i tråden her, men jeg ser mange som forsøker gi deg et dytt for å ta en avgjørelse som vil gjøre det bedre for deg selv. Slik du beskriver situasjonen så vet alle, inkludert du, at det er bedre å kutte han ut. Selv hvis du, mot ditt eget prinsipp, må slette han.

Det er sikkert tøft for deg å bryte kontakten helt, og kanskje du blir lei deg i noen dager, uker eller til og med kanskje måneder, men hvor lang tid har dette pågått? Hvor mye lenger kommer det til å pågå på samme måte dersom du ikke kutter det?

Anonymkode: 4ff78...9d7

slettet..

kommer aldri til og forstå oppførselen uansett hvor mye jeg prøver/vil- så han er slettet..må videre.

Takk for svar alle.

Anonymkode: 7499c...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

slettet..

kommer aldri til og forstå oppførselen uansett hvor mye jeg prøver/vil- så han er slettet..må videre.

Takk for svar alle.

Anonymkode: 7499c...973

GRATULERER TS ! -:)  Og du har helt helt rett, helt fullstendig meningsløst å forstå en ond eks.  Fremtiden din er lys,  og burde være stolt av deg selv!

Anonymkode: 7d57b...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han nevnte en eks hadde gjort det/ og det til barnevernet faktisk..

Anonymkode: 7499c...973

Ja, men da så. Når eksen hans sa til barnevernet at han er psykopat da må det jo være sant...:ironi:

Anonymkode: c3aa0...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da så. Når eksen hans sa til barnevernet at han er psykopat da må det jo være sant...:ironi:

Anonymkode: c3aa0...c56

Nei, ikke nødvendigvis.

Det er flere psykopater/narsissister der ute enn folk er klar over. Det er et spekter-så de oprerer og utfører i ulik grad( det er ikke alle psykopater som er drapsmenn, de kan være hvem som helst- men det er ofte de nærmeste som får ungjelde og som virkelig ser hvordan de holder på.

Kunnskap er viktig, så viktig at jeg anbefaler alle å lese seg opp på området. 

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg holder helt avstand under brudd, ingen vennskap på sosiale medier osv. Om eksen min vil meg noe får eksen ta kontakt, jeg orker ikke miksede signaler, manipulering, konkuranser "se hvor bra jheg har det" og sjalusi-dramaer og alt annet ekser gjør for å provosere. Jeg er helt ute og jeg tar ikke i mot noen andre signaler enn de som er i fullstendig klartekst

Anonymkode: ca2d9...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 23.9.2016 at 22.04, AnonymBruker skrev:

Har en eks jeg/vi har småkranglet med i hele sommer, grunnen er at fyren er manipulerende, umoden og kan bli veldig sint/ les: kontrollerende.

Nå sletter ikke fyren av prinsipp ( min ting, og det er ok-plager ingen ) nå ser eg han har fjernet alle venner på siden, en del bilder og en del av tidslinjen- likevel står vi oppført som " venner"

Så, hvorfor ikke bare slette meg som venn i stedet for å holde på slik som dette.:sprettoy: 

Når jeg ikke har reagert som han har forventet tidligere/fortelle han hvor slem han er ol ( som om han ønsker reaksjoner) men jeg har bare ignorert fyren totalt- så har det blitt slik. Han vil liksom ikke ignoreres heller,men trigges av drama- forstå det den som kan. 

 

Anonymkode: 7499c...973

Blokker han :)

Anonymkode: dca5c...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at jeg holder helt avstand under brudd, ingen vennskap på sosiale medier osv. Om eksen min vil meg noe får eksen ta kontakt, jeg orker ikke miksede signaler, manipulering, konkuranser "se hvor bra jheg har det" og sjalusi-dramaer og alt annet ekser gjør for å provosere. Jeg er helt ute og jeg tar ikke i mot noen andre signaler enn de som er i fullstendig klartekst

Anonymkode: ca2d9...b35

Så flott! du er et forbilde for meg, akkurat slik er jeg egentlig-MEN all fornuft forsvant fordi han gikk fra meg på en slik måte at jeg fikk en heftig sorg: grunnen var at jeg ikke reiste til han en helg ( ga beskjed om det ) var sliten..så begynte han å ta mindre kontakt anklagde meg for og kun tenke på meg selv-skrike til meg på melding: er det slik du vil ha det!!!!!!!!! og så blokke meg.

Men men, nå er han slettet og jeg må fokusere videre.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...