Gå til innhold

Hvorfor ikke bare slette hele meg fra venneliste på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som har tatt kontakt hele veien-slik at jeg fikk problemer med å stenge han ute.

Hvis du leser over så forstår du hvorfor.

Er ikke vits å fortelle folk dette, man skal ha litt dypere forståelse for hvordan psykopater fungerer, og ja klart jeg er opptatt av dette-relasjonen er nettopp avsluttet, devaluering startet MEN jeg lurer fremdeles på hvorfor han ikke har slettet meg helt, virker som om han pønsker på noe.

Anonymkode: 7499c...973

Men ser du ikke selv hvordan du oppfører deg? Jeg synes det er fint at du har søkt etter svar på KG, men ta til deg tilbakemeldingene. Ikke gi han den makten han har over deg. At du spinner opp en forklaring på at du ikke har slettet han fordi du vil finne ut av hvordan en psykopat er slik at du ikke havner i den fellen igjen tror jeg ingenting på. Her er det du som må ta et aktivt grep for å få han vekk fra livet ditt. Trinn 1 er å slette han fra alle sosiale medier. 

Anonymkode: b0bb1...341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som har tatt kontakt hele veien-slik at jeg fikk problemer med å stenge han ute.

Hvis du leser over så forstår du hvorfor.

Er ikke vits å fortelle folk dette, man skal ha litt dypere forståelse for hvordan psykopater fungerer, og ja klart jeg er opptatt av dette-relasjonen er nettopp avsluttet, devaluering startet MEN jeg lurer fremdeles på hvorfor han ikke har slettet meg helt, virker som om han pønsker på noe.

Anonymkode: 7499c...973

Les litt om hoovering (narsissister) uten at jeg mener at han har npf.

Anonymkode: 51981...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting! av relasjonen deres: dere var sammen, så skjøv han deg unna med pause pisset sitt, så gikk du i vranglås og mener han er psykopat men du vil ha han som venn på facebook og mener dere er skapt for hverandre?

Uansett: om du er forelsket i han enda, eller hater han. Bare slett han. Du kommer uansett bare til å sjekke profilen hans å bli lei deg eller mer forbanna. 

Anonymkode: 65135...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er så trist, jeg virkelig prøvde å hjelpe han- jeg tryglet- det gikk ikke. For han er jeg bare blitt "skremmende" ( har ikke vært intensiv pågående-bare ønske om "oss" når ting var fint ( trodde jeg )..

over nå uansett, håper virkelig han sletter meg, det nytter vel ikke å tilby hjelp.

Anonymkode: 7499c...973

Han må ville ha hjelp selv og må søke den. Du kan ikke redde han når han ikke vil selv eller ser at han har et problem. 

Anonymkode: 51981...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les litt om hoovering (narsissister) uten at jeg mener at han har npf.

Anonymkode: 51981...c80

Jeg er 100 prosent sikker på at han er en narsissist, og er bekymret for hoovering dersom jeg ikke sletter- men om jeg sletter har han vunnet.

Til dere andre: beklager uforståelige innlegg, forstår godt at noen av dere reagerer. Dette forholdet har vært det mest merkeligste i hele mitt liv, likevel har jeg hatt problemer med å slippe det. 

Er som et "bånd" som må brytes, jeg innbilte meg at det der var min sjelevenn-det var sterk kjemi.

Tar meg en lang pause fra all dating og menn, har en jobb å gjøre-men blir jo direkte skremt-hvordan skal jeg klare å stole på en mann igjen?

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som har tatt kontakt hele veien-slik at jeg fikk problemer med å stenge han ute.

Hvis du leser over så forstår du hvorfor.

Er ikke vits å fortelle folk dette, man skal ha litt dypere forståelse for hvordan psykopater fungerer, og ja klart jeg er opptatt av dette-relasjonen er nettopp avsluttet, devaluering startet MEN jeg lurer fremdeles på hvorfor han ikke har slettet meg helt, virker som om han pønsker på noe.

Anonymkode: 7499c...973

Jeh HAR lest, men det er vanskelig å få noen rød tråd i det du skriver synes jeg.

Siden relasjonen plager deg synes jeg du skal slette og blokkere typen.Det er slik vi andre pleier å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Betrakteren skrev:

Jeh HAR lest, men det er vanskelig å få noen rød tråd i det du skriver synes jeg.

Siden relasjonen plager deg synes jeg du skal slette og blokkere typen.Det er slik vi andre pleier å gjøre det.

Jeg vet, bare har vanskelig med å gjøre det ennå.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent sikker på at han er en narsissist, og er bekymret for hoovering dersom jeg ikke sletter- men om jeg sletter har han vunnet.

Til dere andre: beklager uforståelige innlegg, forstår godt at noen av dere reagerer. Dette forholdet har vært det mest merkeligste i hele mitt liv, likevel har jeg hatt problemer med å slippe det. 

Er som et "bånd" som må brytes, jeg innbilte meg at det der var min sjelevenn-det var sterk kjemi.

Tar meg en lang pause fra all dating og menn, har en jobb å gjøre-men blir jo direkte skremt-hvordan skal jeg klare å stole på en mann igjen?

Anonymkode: 7499c...973

Problemet ditt er at du spiller et spill. Du bør drite i hvem du syns "vinner", og spesielt når du takler dette så dårlig... Her taper du så lenge du ikke kutter kontakten, ikke tap som i et spill mellom dere, men du ødelegger deg selv. Stopp å ha fokus på det er være den "beste" av dere to, fokuser heller på å være en bra person.

Anonymkode: 4ff78...9d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt er at du spiller et spill. Du bør drite i hvem du syns "vinner", og spesielt når du takler dette så dårlig... Her taper du så lenge du ikke kutter kontakten, ikke tap som i et spill mellom dere, men du ødelegger deg selv. Stopp å ha fokus på det er være den "beste" av dere to, fokuser heller på å være en bra person.

Anonymkode: 4ff78...9d7

Er en veldig bra person, derfor jeg takler dette dårlig. Men jeg er ikke med lenger, tar ikke kontakt og jobber med å slette han for godt.

Grunnen til at at det ble slik som dette var at i begynnelsen var han så på, vi snakker 24.7 -så og si hektet meg-ja, han var virkelig drømmemannen min-men så plutselig forandret han seg, begynte og kontrollere meg, sa slemme ting om meg ( som ikke stemmer ) og så plutselig "ut av det blå" var han rasende ( fordi jeg ikke gjorde noe som han forventet )      så slettet han meg fra facebook, jeg satt igjen med et stort ?????? og et knust hjerte, jeg skjønte virkelig ingenting.

Så ble det slik som dette, jo - jeg måtte finne ut mere om slike typer mennesker og hvordan de fungerte for å aldri falle for noe slikt igjen.

Takk for at dere hørte.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent sikker på at han er en narsissist, og er bekymret for hoovering dersom jeg ikke sletter- men om jeg sletter har han vunnet.

Til dere andre: beklager uforståelige innlegg, forstår godt at noen av dere reagerer. Dette forholdet har vært det mest merkeligste i hele mitt liv, likevel har jeg hatt problemer med å slippe det. 

Er som et "bånd" som må brytes, jeg innbilte meg at det der var min sjelevenn-det var sterk kjemi.

Tar meg en lang pause fra all dating og menn, har en jobb å gjøre-men blir jo direkte skremt-hvordan skal jeg klare å stole på en mann igjen?

Anonymkode: 7499c...973

Hva vinner han? Du "vinner" din egen helse og selvrespekt ved å sette en grense. Jo fortere du setter en grense jo lettere blir det å finne veien tilbake. Måten du kan gjøre det å enklere å styre unna folk som er usunne er å få det godt med deg selv. 

Anonymkode: 51981...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du innbiller deg at han "vinner" om du sletter han er et godt tegn på at du ikke er ferdig. Mao ingen sympati fra meg, jeg synes det hele er fjernt og barnslig. Av deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vinner han? Du "vinner" din egen helse og selvrespekt ved å sette en grense. Jo fortere du setter en grense jo lettere blir det å finne veien tilbake. Måten du kan gjøre det å enklere å styre unna folk som er usunne er å få det godt med deg selv. 

Anonymkode: 51981...c80

Har satt en grense, tar aldri mer kontakt-men det er han som får slette meg.

 

Et øyeblikk siden, Eikenøtt skrev:

At du innbiller deg at han "vinner" om du sletter han er et godt tegn på at du ikke er ferdig. Mao ingen sympati fra meg, jeg synes det hele er fjernt og barnslig. Av deg.

Ja, det er barnslig-men samtidig så er det et traumebånd her jeg jobber med å bryte. ( Er en del psykologi her )

Ønsker å bli ferdig, men likevel føler jeg et sterkt usynlig bånd, aldri tideliger opplevd en slik kjemi/insenitet med noen tidligere. Men som nevnt, tar aldri mer konatakt og regner med det går vekk med tid.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så lenge du har han på vennelisten din har du tapt, og han vinner en seier hver dag fordi han fortsatt har makt over deg. Da makten: slett og blokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blondie65 skrev:

Så lenge du har han på vennelisten din har du tapt, og han vinner en seier hver dag fordi han fortsatt har makt over deg. Da makten: slett og blokker!

Synes du det? jeg tar jo ikke kontakt..

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har satt en grense, tar aldri mer kontakt-men det er han som får slette meg.

 

Ja, det er barnslig-men samtidig så er det et traumebånd her jeg jobber med å bryte. ( Er en del psykologi her )

Ønsker å bli ferdig, men likevel føler jeg et sterkt usynlig bånd, aldri tideliger opplevd en slik kjemi/insenitet med noen tidligere. Men som nevnt, tar aldri mer konatakt og regner med det går vekk med tid.

Anonymkode: 7499c...973

Og hver dag du ikke sletter han bukker du under for det "usynlige båndet". Og om du klarer å ikke skrive/ kommentere klarer du å legge det helt bort ved å slette han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Og hver dag du ikke sletter han bukker du under for det "usynlige båndet". Og om du klarer å ikke skrive/ kommentere klarer du å legge det helt bort ved å slette han.

Har store problemer med å slette han, hvis det er noen som har forslag på hvordan jeg kan gjøre det lettere for meg selv (ved å slette han ) uten at jeg får reaksjoner/gråt-er jeg evig takknemlig, noen som har gjort slikt tidligere i en slik situasjon som dette?

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Du bestemmer deg for å gjøre det på et bestemt tidspunkt og så gjør du det bare. Gråten kommer vel om du sletter i dag eller på tirsdag, gjør det og bli ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blondie65 skrev:

Du bestemmer deg for å gjøre det på et bestemt tidspunkt og så gjør du det bare. Gråten kommer vel om du sletter i dag eller på tirsdag, gjør det og bli ferdig med det!

Jeg håper han en dag forstår hva han hadde i meg, får bestemme meg for en dag og ta sorgen- igjen.

Siste han sa var "oss skremmer meg"   / når han skulle hekte meg var det ikke måte på hvor rett jeg føltes, at vi skulle ha et langt liv sammen .. og så var alt bare LØGN. Når jeg konfronterer han med dette blir han bare sint og anklager meg for å leke med hodet hans.

men den siste: "oss skremmer meg" og så ikke en lyd mer,om hvorfor etc-den var ganske tøff.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han en dag forstår hva han hadde i meg, får bestemme meg for en dag og ta sorgen- igjen.

Siste han sa var "oss skremmer meg"   / når han skulle hekte meg var det ikke måte på hvor rett jeg føltes, at vi skulle ha et langt liv sammen .. og så var alt bare LØGN. Når jeg konfronterer han med dette blir han bare sint og anklager meg for å leke med hodet hans.

men den siste: "oss skremmer meg" og så ikke en lyd mer,om hvorfor etc-den var ganske tøff.

Anonymkode: 7499c...973

Bah... han gir faen i dag, plukk deg opp og ta deg sammen. "Oss skremmer meg" == Jeg bryr meg ikke om deg, men liker at du gir meg oppmerksomhet. Ikke forsøk å les noe mer ut av det sånn at du kan leve i et håp. Jeg forstår ikke en gang hvorfor du vil. Du sier han er psykopat og narsissist, da er han ikke noe å samle på. PUNKTUM

Du lager din egen ulykke ved fiktive unskyldninger om at du ikke kan slette han fordi det er et prinsipp for deg. Da er du selvdestruktiv og driver med psykisk selvskading. Merker jeg blir provosert av din egen tafatthet.

Anonymkode: 4ff78...9d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange visninger her, håper mange kan dra nytte av mine feil.

Intens oppmeksomhet/smiger- ofte kontakt i starten ( som om de kartlegger livet ditt ) er ikke et bra tegn, løp.

Fraser de gjerne bruker tidlig;

"Det blir meg og deg"

"Du er fantastisk"

"Jeg har alltid tid til deg"

"Du føles så rett"

Når du er hektet blir det gjerne slik:

"Tipper du er en som manipulerer ditt barn"

" Du er bare tilgjengelig når det passer deg " ( når du ikke svarer med en gang )jaja-jeg sover litt -kos deg!

"Du er missunnelig"! Er du en som skal ha alt?? Gå ut!! Når skal du gå??

Og så, fordi du har et eget liv og ikke kan komme når han sier kom:

"Du tenker bare på deg selv!"

" Det er ikke "oss" lengre / jassåå-er det slik du vil ha det??? - slettet/borte fra facebook. 

Han sa selv han var knust etter bruddet, nå er han redd for å møte meg igjen, han er redd for "oss"

 

:sprettoy:Jeg har bare prøvd å finne ut hva dette er for noe.:sprettoy:

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...