Gå til innhold

Hvorfor ikke bare slette hele meg fra venneliste på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en eks jeg/vi har småkranglet med i hele sommer, grunnen er at fyren er manipulerende, umoden og kan bli veldig sint/ les: kontrollerende.

Nå sletter ikke fyren av prinsipp ( min ting, og det er ok-plager ingen ) nå ser eg han har fjernet alle venner på siden, en del bilder og en del av tidslinjen- likevel står vi oppført som " venner"

Så, hvorfor ikke bare slette meg som venn i stedet for å holde på slik som dette.:sprettoy: 

Når jeg ikke har reagert som han har forventet tidligere/fortelle han hvor slem han er ol ( som om han ønsker reaksjoner) men jeg har bare ignorert fyren totalt- så har det blitt slik. Han vil liksom ikke ignoreres heller,men trigges av drama- forstå det den som kan. 

 

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å forstå oppførselen til en eks er umulig. Har forsøkt en stund men ingenting henger på greip.

Jeg har rett og slett gitt opp å forstå i det store og hele, bare la det ligge.. Hvis eksen har noe å si så får de heller bare ta til seg motet å si det rett ut. Inntil da får du bare la være å tolke ting og heller gå videre

Anonymkode: ed4c6...54b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å ignorer han for din egen helses skyld. Han bør oppsøke hjelp for han kan umulig ha det bra.

Anonymkode: 51981...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fortsett å ignorer han for din egen helses skyld. Han bør oppsøke hjelp for han kan umulig ha det bra.

Anonymkode: 51981...c80

Det som er så trist, jeg virkelig prøvde å hjelpe han- jeg tryglet- det gikk ikke. For han er jeg bare blitt "skremmende" ( har ikke vært intensiv pågående-bare ønske om "oss" når ting var fint ( trodde jeg )..

over nå uansett, håper virkelig han sletter meg, det nytter vel ikke å tilby hjelp.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å forstå oppførselen til en eks er umulig. Har forsøkt en stund men ingenting henger på greip.

Jeg har rett og slett gitt opp å forstå i det store og hele, bare la det ligge.. Hvis eksen har noe å si så får de heller bare ta til seg motet å si det rett ut. Inntil da får du bare la være å tolke ting og heller gå videre

Anonymkode: ed4c6...54b

Sant nok, kommer aldri til å få svar, får være det samme-blitt så sliten nå at jeg ikke gidder mer uansett.

Neste gang jeg møter en skal jeg gi det TID før jeg involverer meg.Aldri møtt noe så patetisk og ondsinnet i livet mitt tidligere.

Anonymkode: 7499c...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også litt sånn tullete. Han sletter meg ikke fra noe, og liker bilder på pur faen virker det som. (Han likte nesten aldri noe av mitt og det reagerte jeg på når vi drev på) Og sagt til kompisen sin at han synes det er rart jeg ikke skriver til han. Ehhhh. OKEI!!

Anonymkode: e545d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, kommer aldri til å få svar, får være det samme-blitt så sliten nå at jeg ikke gidder mer uansett.

Neste gang jeg møter en skal jeg gi det TID før jeg involverer meg.Aldri møtt noe så patetisk og ondsinnet i livet mitt tidligere.

Anonymkode: 7499c...973

Syns det er vanskelig å se situasjonen helt klart da jeg finner hovedinnlegget rotete. Med det sagt, så leser jeg det som at du trigges av det dramaet han lager? Du virker opptatt av å få denne manipulerende personen tilbake og inn i ditt liv igjen. Stemmer det?

Anonymkode: 4ff78...9d7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er vanskelig å se situasjonen helt klart da jeg finner hovedinnlegget rotete. Med det sagt, så leser jeg det som at du trigges av det dramaet han lager? Du virker opptatt av å få denne manipulerende personen tilbake og inn i ditt liv igjen. Stemmer det?

Anonymkode: 4ff78...9d7

Nei, eneste måten jeg ble trigget var gråt, dårlig søvn og angst.

Jeg var opptatt med å få han tilbake i livet mitt fordi jeg ikke skjønte noe av relasjonen-og hvorfor han var så sint og sa så mye stygt til meg ( mens jeg ga, og ga og ga ) men ikke nå lenger-jobber med  å slette han helt fra f book og hver dag uten kontakt/ at jeg ser på f b profilen er en seier, er virkelig på vei videre.

Og så dette... lurer på hva som er neste steg, eller om jeg får fred. Sletter uansett ikke først, da har han vunnet.

 

Slik går det når en faller for en psykopat/narssisist eller borderline.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, ta litt ansvar selv og slett han fra sosiale medier. Du skriver at han er manipulerende, umoden og kontrollerende. Jeg vil ikke si at en slik oppførsel da kommer som et stort sjokk. Han har likevel klart å nå frem til deg ved å oppføre deg slik. Du har jo ikke opprettet denne tråden av intet. 

Anonymkode: b0bb1...341

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære vene, ta litt ansvar selv og slett han fra sosiale medier. Du skriver at han er manipulerende, umoden og kontrollerende. Jeg vil ikke si at en slik oppførsel da kommer som et stort sjokk. Han har likevel klart å nå frem til deg ved å oppføre deg slik. Du har jo ikke opprettet denne tråden av intet. 

Anonymkode: b0bb1...341

seg*

Anonymkode: b0bb1...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare slette han selv da, hvis det plager deg sånn..? 

Anonymkode: d54f3...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg forstår, virker det kun som han har redusert innsynet ditt i en del ting på facebook. Ja, jeg skjønner hva du mener med at han likegodt bare kan slette deg, men noen velger å "nedgradere" folk de ikke har så mye konakt med som tidligere. Tviler på at han gjør det for å plage deg. Når du reagerer som du gjør bør du kanskje bare slette han selv.

Anonymkode: 4e561...03d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett og blokker han så får du han ut av hodet. Ikke bra at du ofrer han så mye tankevirksomhet og analyserer oppførselen hans -  det tyder på at han har for godt tak på hodet ditt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nana skrev:

Slett og blokker han så får du han ut av hodet. Ikke bra at du ofrer han så mye tankevirksomhet og analyserer oppførselen hans -  det tyder på at han har for godt tak på hodet ditt.

Sant nok.

Siste han skrev var at "tanken på oss er skremmende" ( jeg skjønner ingenting, men får ikke svar, så jeg får slette selv )

takk for svar.

Anonymkode: 7499c...973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det jeg forstår, virker det kun som han har redusert innsynet ditt i en del ting på facebook. Ja, jeg skjønner hva du mener med at han likegodt bare kan slette deg, men noen velger å "nedgradere" folk de ikke har så mye konakt med som tidligere. Tviler på at han gjør det for å plage deg. Når du reagerer som du gjør bør du kanskje bare slette han selv.

Anonymkode: 4e561...03d

Han gjør det bevisst for å plage meg.

Dette har han sagt rett før eg skal legge meg: jeg vil ha en pause!!!!!!!!!!!  ( kun fordi jeg spurte om et spørsmål han ikke likte, som er relativt "uskyldig" ( Fikk ikke sove den natten )

jeg lot han være i fred og skrev ikke noe på dagesvis, da ble han irritert for at jeg ikke ga han oppmerksomhet: jeg skrev: jeg er ikke den som plager andre når de ikke vil jeg skal skrive til de, fikk til svar: merker det!!! ( som han ville jeg skulle skrive )

også sagt rett før jeg skal legge meg; "oss skremmer meg"

det er mye, og de som mener han er for mye i hodet mitt har rett, det er snakk om et traumebånd som må brytes, er på god vei- men det er stadig noe nytt-han ligger alltid 5 hakk foran meg og pønsker ut hvordan han kan såre meg mest mulig.

Andre hadde bedt han dra til helvete og slettet uten og blunke-det nytter dessverre ikke å kaste en bøtte vann på en som allerede er "våt." Det er derfor jeg ikke sletter, det værste de vet er nemlig å bli ignorert-da kan jeg jobbe med å komme meg bort-slette selv når jeg er klar.

Likevel så innbiller jeg meg at vi hører sammen.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MrGreen skrev:

Hvorfor har du ikke slettet han for lenge siden?

For å finne ut av hans natur og hvordan psykopater fungerer-slik at jeg ungår å havne i samme fellen igjen.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting av dette! Du virker veldig opptatt av han - mens han prøver å stenge deg ute. Hva er egentlig problemet?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Betrakteren skrev:

Jeg skjønner ingenting av dette! Du virker veldig opptatt av han - mens han prøver å stenge deg ute. Hva er egentlig problemet?? 

Han som har tatt kontakt hele veien-slik at jeg fikk problemer med å stenge han ute.

Hvis du leser over så forstår du hvorfor.

Er ikke vits å fortelle folk dette, man skal ha litt dypere forståelse for hvordan psykopater fungerer, og ja klart jeg er opptatt av dette-relasjonen er nettopp avsluttet, devaluering startet MEN jeg lurer fremdeles på hvorfor han ikke har slettet meg helt, virker som om han pønsker på noe.

Anonymkode: 7499c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...