Gå til innhold

Singelsutring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en skikkelig dårlig dag. Føler meg så ensom. 32 år, aldri hatt kjæreste... Er ikke noe fruktfat og er sær og kresen. Ikke rart jeg ikke finner noen. Og jeg gjør det enda vanskeligere for meg selv, den ene som kanskje ville ha meg, vil ikke jeg ha. Han jeg vil ha bor så alt for langt unna. Jeg savner kos, kroppskontakt og kjærlighet. Jeg vil dulle for noen og ha en å glede hver dag. Og alt er min egen feil, jeg kan ikke skylde på noen andre. Det er jeg som er feil. Jeg blir så trist når jeg tenker på å alltid være alene, men jeg er redd for at det er sånn det kommer til å bli. Det er sånn det alltid har vært. Men det er jo enkelt, da er det ingen andre enn jeg som kan såre meg.

Måtte bare få det ut. Håper jeg blir meg selv igjen i morgen, jeg pleier for det meste å være fornøyd selv om jeg er alene, det rant bare over nå.

Anonymkode: 12fe8...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Arcturus skrev:

Likevel reiser det menn til Thailand for å finne seg kone. Forstå det den som kan.

Kvinner er kresne

Anonymkode: 706bb...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Arcturus skrev:

Likevel reiser det menn til Thailand for å finne seg kone. Forstå det den som kan.

 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er kresne

Anonymkode: 706bb...d30

Kvinner og menn er kresne...

Anonymkode: fdf23...b63

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Arcturus skrev:

Likevel reiser det menn til Thailand for å finne seg kone. Forstå det den som kan.

De reiser til Thailand for og få en varm kvinne. Så da er vel kvinner generelt kalde i Norge. Om man skal høre på de utsagnene fra menn.

Da velger selv jeg og vær singel. For jeg vil ikke ha en mann som ligger med hører.  For de kjøper jo seg kvinner i Thailand. Sier de. Har en i nabolaget som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CKT skrev:

De reiser til Thailand for og få en varm kvinne. Så da er vel kvinner generelt kalde i Norge. Om man skal høre på de utsagnene fra menn.

Da velger selv jeg og vær singel. For jeg vil ikke ha en mann som ligger med hører.  For de kjøper jo seg kvinner i Thailand. Sier de. Har en i nabolaget som gjør det.

Nei, vi er ikke kalde. Jeg er selv hjemmekjær og tradisjonell. Liker godt "gamle" kjønnsroller og aksepterer ulikhetene mellom kvinner og menn. Men nei, ikke f*** om menn vil vekk fra tenåringslivet sitt.

Anonymkode: 0d557...9d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi er ikke kalde. Jeg er selv hjemmekjær og tradisjonell. Liker godt "gamle" kjønnsroller og aksepterer ulikhetene mellom kvinner og menn. Men nei, ikke f*** om menn vil vekk fra tenåringslivet sitt.

Anonymkode: 0d557...9d2

Tradisjonell.ja.

Kanskje mange norske menn ser etter noe annet en det tradisjonelle?

Spenning f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere som vil diskutere forhold mellom norske menn og thailandske damer starte en egen tråd om det? Dere sporer jo helt av fra det Ts skriver om!

Anonymkode: 5ce42...7c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke dere som vil diskutere forhold mellom norske menn og thailandske damer starte en egen tråd om det? Dere sporer jo helt av fra det Ts skriver om!

Anonymkode: 5ce42...7c0

Har da noe med temaet og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke dere som vil diskutere forhold mellom norske menn og thailandske damer starte en egen tråd om det? Dere sporer jo helt av fra det Ts skriver om!

Anonymkode: 5ce42...7c0

Har da noe med temaet og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CKT skrev:

No kjenner jeg alle 3. Vært sammen med 1 av de. Han er en flott mann. God til sex var han og. Og det var min feil at det ble slutt. De 2 to man folkene sier de har aldri vært lykkeligere en med en Thaikvinne. Det ser man og når man er i selskap med dem. Ja dårlig godt kjenner jeg alle 3. 

Norske kvinner. Skal kun ha penger penger. Shoppe og shoppe. 

Thaikvinner er fornøyd av små gleder. Hadde ikke Norske kvinner vært så opptatt av sosial status og penger, så hadde nok kvinnen kunne brukt mer tid på og vise varme. 

En liten tankevekker og bli danket ut for en Thaikvinne.  Om du ikke velger og leve singel da.

Er du egentlig en thaidame? Sånn i forhold til både innhold og skrivefeil/setningsoppbygging virker det sånn.

Anonymkode: d2b41...e01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du egentlig en thaidame? Sånn i forhold til både innhold og skrivefeil/setningsoppbygging virker det sånn.

Anonymkode: d2b41...e01

Jeg er en Nordisk dame. Og Mobilen min henger i ord jeg skriver. Jeg skriver ordene rett. Plutselig står det noe annet når jeg har godkjent.  Sorry. Å/ og skriver jeg mye feil. Det vet jeg. Ellers er mobilen ivrig i samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dere er frekke som skaper om TS sin tråd til en Thailand-tråd.

Anonymkode: 115bc...573

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere er frekke som skaper om TS sin tråd til en Thailand-tråd.

Anonymkode: 115bc...573

Dette er jo og om single, som er lykkelige med mennesker fra andre kulturer. Hva er problemet anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Er litt usikker på hvordan dette plutselig ble til en samtale om thailandske damers fortreffelighet, men det gjør ikke noe, altså. Jeg er i normalt humør igjen nå, trengte bare å lufte litt frustrasjon.

Anonymkode: 12fe8...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 21.44, AnonymBruker skrev:

Jeg har en skikkelig dårlig dag. Føler meg så ensom. 32 år, aldri hatt kjæreste... Er ikke noe fruktfat og er sær og kresen. Ikke rart jeg ikke finner noen. Og jeg gjør det enda vanskeligere for meg selv, den ene som kanskje ville ha meg, vil ikke jeg ha. Han jeg vil ha bor så alt for langt unna. Jeg savner kos, kroppskontakt og kjærlighet. Jeg vil dulle for noen og ha en å glede hver dag. Og alt er min egen feil, jeg kan ikke skylde på noen andre. Det er jeg som er feil. Jeg blir så trist når jeg tenker på å alltid være alene, men jeg er redd for at det er sånn det kommer til å bli. Det er sånn det alltid har vært. Men det er jo enkelt, da er det ingen andre enn jeg som kan såre meg.

Måtte bare få det ut. Håper jeg blir meg selv igjen i morgen, jeg pleier for det meste å være fornøyd selv om jeg er alene, det rant bare over nå.

Anonymkode: 12fe8...9fc

Klem til deg! :)

Noen dager er tunge, og da spesielt søndager. Da er det lov å klage litt, og så fortsetter vi å jobbe mot noe bedre etter det.

Anonymkode: 32b3e...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...