Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke "så spesiell", jeg møter bare ingen som lever opp til mine forventninger. Ja det er synd at det er slik, men ikke værre enn at jeg velger singellivet over det å være med feil mann. Det kan godt være at jeg går glipp av noen ja :P 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Gir du menn tid til vise deg hvem de er? Hvis du avskriver for fort kan du gå glipp av mange flotte men :) 

Anonymkode: 3c59d...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gir du menn tid til vise deg hvem de er? Hvis du avskriver for fort kan du gå glipp av mange flotte men :) 

Anonymkode: 3c59d...4f0

Nei sikkert ikke, jeg er utålmodig, men det er jo også begrenset hvor lang tid man skal bruke på noen man i utgangspunktet ikke har kjemi med heller da...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei sikkert ikke, jeg er utålmodig, men det er jo også begrenset hvor lang tid man skal bruke på noen man i utgangspunktet ikke har kjemi med heller da...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Det er sant. Men du kan vel prøve å gi noen litt mer tid. Hva har du å tape liksom? Sier ikke at du skal ta til takke med noen du egentlig ikke føler du passer med, men skader ikke å prøve :) 

Anonymkode: 3c59d...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei altså det er jo ikke den samme tingen som er galt med alle, de varierer jo fra person til person. Eksempelvis menn som er  mindre flink i sosiale settinger. Jeg er sosial, utadvendt, har lett for å komme i kontakt med folk, er flink til å snakke for meg etc. Forventer liksom at mannen jeg skal ende opp med skal leve opp til det....

Det var bare et eksempel...

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Da lurer jeg på hvor du finner mennene du omgås... Det er ikke akkurat mangel på utadvendte, sosiale menn der ute. Som også er smarte, dyktige, osv. Kan det være at du overvurderer egne egenskaper?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler liksom jeg ER i det rette miljøet også. Flere i det firmaet jeg jobber i har vist interesse, men jeg blir liksom ikke så imponert likevel. Eksen min var virkelig perfekt på alle måter, så det kan jo være jeg måler alle opp mot han også... Gidder liksom ikke "downgrade."

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Dette er ganske vesentlig informasjon som du tilsynelatende har utelatt frem til nå. Du er kanskje ikke helt over ham? Du forventer en identisk kopi av ham?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Da lurer jeg på hvor du finner mennene du omgås... Det er ikke akkurat mangel på utadvendte, sosiale menn der ute. Som også er smarte, dyktige, osv. Kan det være at du overvurderer egne egenskaper?

Det kan godt være, men jeg finner altså ikke en mann som passer meg. Syntes det er få som er sosiale, utadvendte og samtidig ambisiøse og alfamenn.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler liksom jeg ER i det rette miljøet også. Flere i det firmaet jeg jobber i har vist interesse, men jeg blir liksom ikke så imponert likevel. Eksen min var virkelig perfekt på alle måter, så det kan jo være jeg måler alle opp mot han også... Gidder liksom ikke "downgrade."

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Du må vel kanskje bare date noen frosker da før du finner en du liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, jabx skrev:

Dette er ganske vesentlig informasjon som du tilsynelatende har utelatt frem til nå. Du er kanskje ikke helt over ham? Du forventer en identisk kopi av ham?

 

 

tja.. Jeg nevnte det i HI også "Kanskje jeg har hatt for mye flaks med mine tidligere forhold, og blitt for godt vandt?" Jeg er over han, men jeg sammenligner nok likevel med han. Jeg ønsker ikke å gå ned i standard.

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Du må vel kanskje bare date noen frosker da før du finner en du liker. 

Huff, det er det jeg er så lite villig til. Gidder ikke gå på en date bare for å gjøre det. Vet ikke om jeg trenger/om det er innafor å tørrtrene på folk jeg ikke er interessert i.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det er det jeg er så lite villig til. Gidder ikke gå på en date bare for å gjøre det. Vet ikke om jeg trenger/om det er innafor å tørrtrene på folk jeg ikke er interessert i.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Men du går jo på date med menn du i utgangspunktet er nyskjerrig på. Eller vet du med en gang om en mann er verdt å satse på eller ikke?

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minesveiper skrev:

Men du går jo på date med menn du i utgangspunktet er nyskjerrig på. Eller vet du med en gang om en mann er verdt å satse på eller ikke?

ja de gangene jeg går på date gjør jeg jo det, men jeg sier også  nei til en del  dater fordi jeg, "vet med en gang."

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Norge blir for lite og landsbyaktig for deg. Du må tenke internasjonalt.

Særlig USA og New York er bosted og oppholdsted for verdenseliten innen alle områder. Politikk, økonomi, akademia, litteratur, kunst, musikk, film osv.

Det er lite trolig at du ikke finner noen som lever opp til dine standarder der.

Anonymkode: fa3a4...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler liksom jeg ER i det rette miljøet også. Flere i det firmaet jeg jobber i har vist interesse, men jeg blir liksom ikke så imponert likevel. Eksen min var virkelig perfekt på alle måter, så det kan jo være jeg måler alle opp mot han også... Gidder liksom ikke "downgrade."

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Du har i hvert fall hatt en eks du mente var perfekt på alle måter, da tenker jeg du finner en ny en og at du ikke har lagt lista for høyt til å få kjæreste. Må da finnes flere menn som har de samme kvalitetene som eksen din. Tror jeg aldri har møtt en som er helt unik.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja de gangene jeg går på date gjør jeg jo det, men jeg sier også  nei til en del  dater fordi jeg, "vet med en gang."

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Tenkte at du må gå på noen dater med menn du i utgangspunktet er interessert i da. Selv om jeg går ut med en dame jeg i utgangspunktet er tiltrukket av vet jeg ikke om jeg vil satse på henne eller ikke før vi har vært med hverandre noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men jeg syntes det blir litt for sært å mene at alle man møter på ikke holder det man anser som sitt egne høye nivå. Og det spiller ingen rolle om at du formulerer det som at det er de som ikke når opp til deg, snarere enn at det er du som er av høyere standard enn dem, i praksis er det jo bare den samme måten å uttrykke det samme på. Selvsagt har man lov til å ha standarder, men når det glir over i å føle seg bedre enn andre mennesker kan det rakst fremstå som arroganse. 

Anonymkode: 5925c...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har det på samme måte. Vil ikke downgrade fra eksen, men finner ingen som er på hans nivå heller .. 🙄

Anonymkode: 07c75...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de samme mennene sier jeg er morsom og åpen. Og de kontakter meg igjen. Alltid.

Så jeg vet jeg bidrar. ;) Men føler det alltid er jeg som bidrar mest. Sist jeg ikke følte det slik er mange år siden... Og derfor kjeder de meg. Jeg må ha noen som kan tulle tilbake, jeg synes det er kjedelig med mannfolk som virker usikre og som lett blir satt ut. Jeg trenger en MANN.

Mange menn har sagt jeg er den ultimate drømmedama. Flere har sagt "gi meg litt tid til å vokse  og bli den mannen du vil ha". Men slik fungerer det ikke for min del...

Anonymkode: addcd...e45

Dette blir for dumt. Problemet er at du IKKE tiltrekker fantastiske menn.  Det er helt normalt å være attraktiv, ingen big deal i det.    Tror du sikrer deg mot å bli dumpet av en bra mann, ergo lurer du deg selv til å tro du er for god.   Om du virkelig er så fantastisk så hadde du vært i  et forhold for lenge siden..

 

Anonymkode: 6a5bb...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være, men jeg finner altså ikke en mann som passer meg. Syntes det er få som er sosiale, utadvendte og samtidig ambisiøse og alfamenn.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

At du bruker ordet 'alfa ' viser hvor dårlie menn du tiltrekker deg!   Fins ikke en eneste høyreist, trygg, dritfin og snill mann som bruker de termer! Norske menn er av de beste i verden, de er vakre , smarte og trygge.  Om du ikke får kjemi med noen er det noe galt og behandling er nødvendig om du da ikke vil være alene for alltid.

Anonymkode: 6a5bb...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Passer meg".....eh......ufyselig misforstått selvpining.  Gratulerer TS, du sikrer deg å forbli i den trygge singelbåsen for alltid.

Anonymkode: 6a5bb...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei sikkert ikke, jeg er utålmodig, men det er jo også begrenset hvor lang tid man skal bruke på noen man i utgangspunktet ikke har kjemi med heller da...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Hvordan er det mulig å ikke klare få kjemi med noen? Null flørt, humør.  Hadde følt meg som en kald fisk om jeg aldri hadde opplevd kjemi med en mann. Kun en gang i skuddåret og knapt nok det..?

Tror TS legger alt for stor vekt på at hun føler seg pen, utdannet etc. Det er MANGE  Norge som er det. Og selvfølgelig er d fleste attraktive på sitt vis uansett for den rette! Har med personlighet, glimt i løyet, om man utstråler det å være varm og god.  

Anonymkode: 6a5bb...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...