Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

Jeg synes ikke TS fremstår som ufordragelig.

takk for det. Jeg er jo klar over at overskriften er noe ekstrem/provoserende, men det er litt det jeg sitter her og føler...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det går ikke an å ha litt selvtillit i denne verdenen, bare så du vet det TS. Hilsen KG...

Det er jo en vesentlig forskjell på å ha "litt selvtillit" kontra å være av den oppfatning at man er for bra for menn. Hilsen oppegående person...

Anonymkode: 5050d...8c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

Jeg synes ikke TS fremstår som ufordragelig.

Ikke jeg heller :)

Bare tok opp at en slik holdning kan være veldig dårlig i enkelte tilfeller. Utover det aner jeg lite om hvordan hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

takk for det. Jeg er jo klar over at overskriften er noe ekstrem/provoserende, men det er litt det jeg sitter her og føler...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Problemet med KG er at folk gidder som regel ikke å lese/bryne seg på noe mer enn det overskriften sier. Samme greia med media, overskrift har mye makt. 

Anonymkode: 13859...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. 

Selv er jeg pen, smart, har en veldig god jobb, tar vare på kropp og utseende, veldig avslappet, veldig seksuell og har "mandige" interesser. Har fått høre mer enn en gang at jeg er drømmedama og såkalt full pakke og da vil jeg gjerne at mannen i mitt liv skal være tilsvarende. Men så langt finner jeg ingen som når opp. 

Anonymkode: e42a0...591

Ja, akkurat der sa du det. Og om den største "trusselen" da er "da får du ende opp alene" ja vel da får jeg det da. Jeg vil jo mye heller det enn å ende opp med en fyr jeg egentlig ikke vil være med. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en vesentlig forskjell på å ha "litt selvtillit" kontra å være av den oppfatning at man er for bra for menn. Hilsen oppegående person...

Anonymkode: 5050d...8c7

"Hilsen oppegående person". Auch. 

Anonymkode: 13859...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. 

Selv er jeg pen, smart, har en veldig god jobb, tar vare på kropp og utseende, veldig avslappet, veldig seksuell og har "mandige" interesser. Har fått høre mer enn en gang at jeg er drømmedama og såkalt full pakke og da vil jeg gjerne at mannen i mitt liv skal være tilsvarende. Men så langt finner jeg ingen som når opp. 

Anonymkode: e42a0...591

Hva er "mandige" interesser?

Anonymkode: 4ebe6...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med KG er at folk gidder som regel ikke å lese/bryne seg på noe mer enn det overskriften sier. Samme greia med media, overskrift har mye makt. 

Anonymkode: 13859...1c8

jada, jeg er klarover det. Det betyr jo ikke noe for meg om "folk på KG" syntes at jeg er ufordragelig, det kan jeg leve med. Jeg visste jo at folk ville bli provosert, men det er litt det jeg føler. 

Jeg er jo klar over at jeg ikke er perfekt og har mine mangler, men jeg har fremdeles høye standarder og får stadig bekreftet at jeg kan ha slike standarder.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat der sa du det. Og om den største "trusselen" da er "da får du ende opp alene" ja vel da får jeg det da. Jeg vil jo mye heller det enn å ende opp med en fyr jeg egentlig ikke vil være med. 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Det respekterer jeg 100%.

Bare husk at det ikke finnes noen følelser i et menneske som forteller at du er bedre enn andre. Dette er tanker du forholder deg til. Du trenger bare å slå fra deg ideen om at du er bedre enn alle mennesker du ikke er tiltrukket av. Det trenger ikke å være sant og det blir litt i overkant 14-åring atitude.. Hadde ikke du master?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hvilken type menn du møter, har møtt. Ingen mann, eller kvinne for den saks skyld med noe selvtillit eller verdighet i behold vil noensinne mene at en kvinne er for god for ham. Et forhold, hvis det skal være godt, med et godt grunnlag hvis det skal vare, skal være basert på likeverd og respekt. 

Anonymkode: c7795...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spiderman skrev:

Det respekterer jeg 100%.

Bare husk at det ikke finnes noen følelser i et menneske som forteller at du er bedre enn andre. Dette er tanker du forholder deg til. Du trenger bare å slå fra deg ideen om at du er bedre enn alle mennesker du ikke er tiltrukket av. Det trenger ikke å være sant og det blir litt i overkant 14-åring atitude.. Hadde ikke du master?

Jeg liker bedre å tenke andre veien jeg da, de er ikke bra nok for å date meg, ikke at jeg er for bra for dem. Jeg går jo ikke rundt i hverdagen og tenker at "jeg er bedre enn alle andre." Enig i at det kanskje er litt umodent da, kanskje jeg vokser det av meg :erter:

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "mandige" interesser?

Anonymkode: 4ebe6...beb

Interesser som har en stor overvekt av menn. Fotball, forskjellige typer kampsport og diverse motorsport for å nevne noe. Utøver i noe, tilskuer i annet. 

Sier ikke at det ikke er kvinner der, men det er definitivt mannsdominert og de fleste andre kvinnene som er der har en tendens til å ikke være spesielt feminine. 

Anonymkode: e42a0...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker bedre å tenke andre veien jeg da, de er ikke bra nok for å date meg, ikke at jeg er for bra for dem. Jeg går jo ikke rundt i hverdagen og tenker at "jeg er bedre enn alle andre." Enig i at det kanskje er litt umodent da, kanskje jeg vokser det av meg :erter:

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Fair enough.

Bare husk at det ikke  handle om hvem som er best. Mener ikke å snakke til deg som et barn siden du mest sannsynlig er eldre enn meg, men sa den setningen sikkert 1000 ganger da jeg jobbet i barnehage. Å si det til en med mastergrad er morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker bedre å tenke andre veien jeg da, de er ikke bra nok for å date meg, ikke at jeg er for bra for dem. Jeg går jo ikke rundt i hverdagen og tenker at "jeg er bedre enn alle andre." Enig i at det kanskje er litt umodent da, kanskje jeg vokser det av meg :erter:

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Heller alene enn å nøye seg med nest best eller å ta til takke med noen for å slippe å være alene. 

Trist å se folk som anser den de er i forhold med som grei nok. 

Anonymkode: e42a0...591

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel det at jeg ikke møter noen jeg syntes er bra nok. Det er ikke det at jeg omgås mange menn jeg tenker er bra nok, men som ikke tar initiativet til å flørte med meg.

 

TS 

Anonymkode: 65c5c...3a6

Kanskje de ikke synes du er bra nok?

Anonymkode: 8165c...886

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Få deg noen kattepuser. :) 

Og en god vibrator. Trenger ikke mannfolk da. :) 

Kjærlighet og kos fra kattene, digg sex som ikke slutter på et minutt fra vibrator. :P

Ingenting å klage på!:lol:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har doktorgrad i ett realfag, jeg er ikke imponert over rettsvitenskap i det hele tatt.

Anonymkode: 5abbc...65a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "mandige" interesser?

Anonymkode: 4ebe6...beb

Mekke biler, jekke en pils og snakke om garasjeporter 

Anonymkode: a6775...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå du er utrolig heldig, som er veldig pen, har en bra jobb, er fornøyd med deg selv og får masse positiv oppmerksomhet. Mange damer har ikke dette, meg selv inkludert. Du tror det er et problem at du ikke finner en mann akkurat nå, men det er noe midlertidig. Det er mye verre å føle at man rett og slett ikke er bra nok for en mann man selv vil ha.

Anonymkode: 1ffd4...54f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...