Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Jeg har mange beilere og har hatt langvarige forhold tidligere. Hvis jeg ønsket meg inn i et forhold hadde jeg kunnet ordnet det kjapt og greit. Mulig problemet er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg ser etter enda. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Hva med virkelige følelser?

Anonymkode: fbbf8...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tilfeldig sex/ons?

Anonymkode: 51473...51b

Nei.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, provoserende overskrift. Kanskje jeg har hatt for mye flaks med mine tidligere forhold, og blitt for godt vandt? Trist, men jeg føler meg stort sett for bra for de fleste menn jeg møter. Hadde jeg senket kravene hadde jeg jo funnet noen, men jeg er sykt kresen. Vil liksom heller være singel enn å date noen jeg føler ikke er god nok. 

Jeg er også i den situasjonen at jeg får mye oppmerksomhet fra menn, og det styrker jo antagelsen min om at jeg har rett til å være kresen. Det er ikke egentlig det at jeg jeg tiltrekker meg feil tye menn heller, bare at de rett og slett ikke er bra nok... Huff på en måte skulle jeg sikkert bare forblitt sammen med ungdomskjæresten min, for jo eldre man blir jo mer kresen :P 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 65c5c...3a6

Kanske du ikke er en sånn kvalitetsdame som du tror du er siden det er feil type menn som liker deg?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Er det seksuelle tilnærminger du får fra menn eller vil de fri til deg?

Anonymkode: 51473...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Kanske du ikke er en sånn kvalitetsdame som du tror du er siden det er feil type menn som liker deg?????

Det var jo litt av en antakelse. Hva vet du egentlig om TS? 

Anonymkode: 13859...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med virkelige følelser?

Anonymkode: fbbf8...1b2

Ja det er det da, jeg greier jo ikke få følelser for folk jeg føler meg "for bra for." Jeg tror liksom det må en grad av beundring til før jeg faller for noen.  

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo litt av en antakelse. Hva vet du egentlig om TS? 

Anonymkode: 13859...1c8

Ikke mer enn det som står i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke dine mannlige kolleger interessert? Gift alle sammen?

Anonymkode: 82b15...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Ikke mer enn det som står i HI.

Kanskje de feile mennene liker henne fordi hun sender ut feil signaler til akkurat dem. Men det har jo ikke noe betydning for om hun er "kvalitetsdame" eller ei. 

Anonymkode: 13859...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det seksuelle tilnærminger du får fra menn eller vil de fri til deg?

Anonymkode: 51473...51b

hehe, nå har enda ikke blitt fridd til, men det er jo begge deler vil jeg si. På typiske utesteder så er det jo mest seksuelle tilnærminger, men sånn til vanlig så er det folk som ber meg på date eller åpenlyst flørter. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Kanske du ikke er en sånn kvalitetsdame som du tror du er siden det er feil type menn som liker deg?????

Hvis du leser HI så sa jeg at problemet ikke er at jeg tiltrekker meg feil type menn.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de feile mennene liker henne fordi hun sender ut feil signaler til akkurat dem. Men det har jo ikke noe betydning for om hun er "kvalitetsdame" eller ei. 

Anonymkode: 13859...1c8

Nja, oser ikke akkurat kvalitet hvis man sender til feil fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser HI så sa jeg at problemet ikke er at jeg tiltrekker meg feil type menn.

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Det er bare de som ikke er bra nok som liker deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellige måter, mest karaktermessig og personlighetsmessig egentlig. Noen ganger økonomisk og karrieremessig også.

TS 

Anonymkode: 65c5c...3a6

Hvis du dømmer folk du ikke har blitt kjent med på denne måten så forholder du deg til andre mennesker på en veldig umoden måte. Det senker karakteren din veldig, og du bullshitter deg selv kraftig hvis du tror du er for god for de fleste da. NB: Nå vet jeg ikke om dette er ditt tilfelle da. 

6 minutter siden, BeautyBox skrev:

Det går ikke an å ha litt selvtillit i denne verdenen, bare så du vet det TS. Hilsen KG...

Du kan si det. 

Husk at selvtillit uten ydmykhet ikke er verdt noe som helst  og det har potensiale til å gjøre mennesker ufordragelige mennesker ingen respekterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sh999 skrev:

Det er bare de som ikke er bra nok som liker deg?

Det er vel det at jeg ikke møter noen jeg syntes er bra nok. Det er ikke det at jeg omgås mange menn jeg tenker er bra nok, men som ikke tar initiativet til å flørte med meg.

 

TS 

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Spiderman skrev:

Du kan si det. 

Husk at selvtillit uten ydmykhet ikke er verdt noe som helst  og det har potensiale til å gjøre mennesker ufordragelige mennesker ingen respekterer.

Jeg synes ikke TS fremstår som ufordragelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener. 

Selv er jeg pen, smart, har en veldig god jobb, tar vare på kropp og utseende, veldig avslappet, veldig seksuell og har "mandige" interesser. Har fått høre mer enn en gang at jeg er drømmedama og såkalt full pakke og da vil jeg gjerne at mannen i mitt liv skal være tilsvarende. Men så langt finner jeg ingen som når opp. 

Anonymkode: e42a0...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Nja, oser ikke akkurat kvalitet hvis man sender til feil fyr.

Nei det kan du si, siden du er perfekt. 

Anonymkode: 13859...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...