Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

master i hva?

Anonymkode: 154fd...20a

Rettsvitenskap.

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mastergrad, har "kontorjobb" og tjener godt. Jobber i et relativt mannsdominert miljø (vil tro det er ca. 70/30 fordeling).

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Tenkte det var som var problemet. Det er en ærlig sak.

Forstår godt hvorfor du har slike prioriteringer. Jeg klarer ivertfall ikke og leve opp til det.

Anonymkode: 68ca3...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det var som var problemet. Det er en ærlig sak.

Forstår godt hvorfor du har slike prioriteringer. Jeg klarer ivertfall ikke og leve opp til det.

Anonymkode: 68ca3...204

Hvilket problem er det du sikter til?

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja... Det er jo dumt for meg å ende opp med en partner jeg ikke ønsker også da. Vet ikke hva som er dummest jeg...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Nei, det var dumt,for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spiderman
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Huff på en måte skulle jeg sikkert bare forblitt sammen med ungdomskjæresten min, for jo eldre man blir jo mer kresen :P 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 65c5c...3a6

Dømmer deg ikke, men må spørre. På hvilken måte føler du deg bedre enn mennene du møter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt legitimt å føle deg bra etter flere brudd, ikke fordi du er "for bra" men fordi det er viktig å føle seg bra, alene eller ei. Tråden derimot er definitivt en trolletråd ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Selvtilfredshet.

Tja, kanskje det, men jeg ser ikke på det som noe negativt. Jeg er fornøyd med meg selv og det tror jeg en del folk er tiltrukket av også. Ikke alle selvsagt, det skremmer nok en del, men de mennene vil jeg nødig ha noe med å gjøre heller. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bør la seg provosere av denne damen. Alle vet at hun ikke kommer langt med denne oppførselen uansett, let her fall.

Anonymkode: 3441c...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spiderman skrev:

Dømmer deg ikke, men må spørre. På hvilken måte føler du deg bedre enn mennene du møter?

 

Forskjellige måter, mest karaktermessig og personlighetsmessig egentlig. Noen ganger økonomisk og karrieremessig også.

 

TS 

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tja, kanskje det, men jeg ser ikke på det som noe negativt. Jeg er fornøyd med meg selv og det tror jeg en del folk er tiltrukket av også. Ikke alle selvsagt, det skremmer nok en del, men de mennene vil jeg nødig ha noe med å gjøre heller. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Men selvforherligelse er frastøtende for de fleste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ingen av oss etterson jeg ikke er objektiv, og du ikke har mulighet til å gi en slik bedømming. Men hele innlegget mitt går jo ut på at jeg sier at dette er en følelse jeg går rundt med. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Og det er det jeg har poengtert at jeg har svart etter. :kari:

Anonymkode: 5050d...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellige måter, mest karaktermessig og personlighetsmessig egentlig. Noen ganger økonomisk og karrieremessig også.

 

TS 

Anonymkode: 65c5c...3a6

Jeg tror derimot ingen her syns du er bedre enn andre, så hvis du vil problemet til livs, kan jeg anbefale en realitycheck. Du er ute av sync :) Gå til psykolog :tommelopp:

Anonymkode: a0f9f...a7d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bør la seg provosere av denne damen. Alle vet at hun ikke kommer langt med denne oppførselen uansett, let her fall.

Anonymkode: 3441c...bb8

Hva mener du med det? Jeg har mange beilere og har hatt langvarige forhold tidligere. Hvis jeg ønsket meg inn i et forhold hadde jeg kunnet ordnet det kjapt og greit. Mulig problemet er at jeg ikke er helt sikker på hva jeg ser etter enda. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror derimot ingen her syns du er bedre enn andre, så hvis du vil problemet til livs, kan jeg anbefale en realitycheck. Du er ute av sync :) Gå til psykolog :tommelopp:

Anonymkode: a0f9f...a7d

Nei det er jeg klar over, jeg er da ikke ute etter bekreftelse fra KG heller. Psykolog tror jeg heller ikke jeg trenger, jeg er ikke desperat etter et nytt forhold heller. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff tydeligvis ingen gjenkjennelse her... Jaja, jeg er vel den eneste som føler det slik da :P 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff tydeligvis ingen gjenkjennelse her... Jaja, jeg er vel den eneste som føler det slik da :P 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Det får vi håpe :) 

Anonymkode: 72dcf...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff tydeligvis ingen gjenkjennelse her... Jaja, jeg er vel den eneste som føler det slik da :P 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Har du tilfeldig sex/ons?

Anonymkode: 51473...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...