Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet, provoserende overskrift. Kanskje jeg har hatt for mye flaks med mine tidligere forhold, og blitt for godt vandt? Trist, men jeg føler meg stort sett for bra for de fleste menn jeg møter. Hadde jeg senket kravene hadde jeg jo funnet noen, men jeg er sykt kresen. Vil liksom heller være singel enn å date noen jeg føler ikke er god nok. 

Jeg er også i den situasjonen at jeg får mye oppmerksomhet fra menn, og det styrker jo antagelsen min om at jeg har rett til å være kresen. Det er ikke egentlig det at jeg jeg tiltrekker meg feil tye menn heller, bare at de rett og slett ikke er bra nok... Huff på en måte skulle jeg sikkert bare forblitt sammen med ungdomskjæresten min, for jo eldre man blir jo mer kresen :P 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, stan skrev:

Du får prøve med ei dame da. 

Ellers er jo Brad singel nå☺

Damer er ikke min greie, men Brad ja.... Du sier noe :fnise:

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har høye krav vil jo ikke si at du er for bra for de mennene du har truffet. At menn gir deg oppmerksomhet tyder heller ikke på det. Som attraktiv kvinne er ikke dette uvanlig. 

Ja, du er kresen og har høye krav, men det at du for bra for de mennene du har møtt høres ganske malplassert ut, og noe narsissistisk. 

Anonymkode: 5050d...8c7

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du være helsikens pen:fnise:

Heldigris:)

Anonymkode: 51473...51b

Får innimellom høre det ja, men tror helt ærlig det er mer utstråling/sjarm. (ikke beskjedenhet som du ser :fnise:)

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At du har høye krav vil jo ikke si at du er for bra for de mennene du har truffet. At menn gir deg oppmerksomhet tyder heller ikke på det. Som attraktiv kvinne er ikke dette uvanlig. 

Ja, du er kresen og har høye krav, men det at du for bra for de mennene du har møtt høres ganske malplassert ut, og noe narsissistisk. 

Anonymkode: 5050d...8c7

Det er jo selvsagt noe jeg syntes, og ikke en objektiv vurdering. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er du for bra for de? Hva er det som gjør at du fortjener bedre, og hvordan strekker ikke de til?

Anonymkode: 3c59d...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvsagt noe jeg syntes, og ikke en objektiv vurdering. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Og det er jo det jeg retter innlegget mitt mot også. Jeg har da aldri tatt utgangspunkt i en objektiv vurdering, for det stemmer i alle fall ikke. 

Anonymkode: 5050d...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags utdannelse/jobb har du?

Anonymkode: 5abbc...65a

Jeg har mastergrad, har "kontorjobb" og tjener godt. Jobber i et relativt mannsdominert miljø (vil tro det er ca. 70/30 fordeling).

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, provoserende overskrift. Kanskje jeg har hatt for mye flaks med mine tidligere forhold, og blitt for godt vandt? Trist, men jeg føler meg stort sett for bra for de fleste menn jeg møter. Hadde jeg senket kravene hadde jeg jo funnet noen, men jeg er sykt kresen. Vil liksom heller være singel enn å date noen jeg føler ikke er god nok. 

Jeg er også i den situasjonen at jeg får mye oppmerksomhet fra menn, og det styrker jo antagelsen min om at jeg har rett til å være kresen. Det er ikke egentlig det at jeg jeg tiltrekker meg feil tye menn heller, bare at de rett og slett ikke er bra nok... Huff på en måte skulle jeg sikkert bare forblitt sammen med ungdomskjæresten min, for jo eldre man blir jo mer kresen :P 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 65c5c...3a6

Vil heller si du er for kresen. Hvis du hadde vært så fantastisk, så hadde nok til og med Brad hørt om deg. Hvis du er kvinne med et middels+ utseende i dag, så er det helt normalt å få mye oppmerksomhet, det har sosiale medier sett til. En mann som sender 100 av samme melding til 100 forskjellige kvinner får napp et sted, du er kun en av disse, så antagelsen din er feilplassert og langt fra normalisert.

Anonymkode: 72dcf...182

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bjørg47 skrev:

Dumt for deg, blir evig alene du da.

Tja... Det er jo dumt for meg å ende opp med en partner jeg ikke ønsker også da. Vet ikke hva som er dummest jeg...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke for bra for menn - for uansett hvilket krav du har så gjør ikke det deg bedre enn dem. Hadde du vært intelligent nok, hadde du visst at kravene dine handler om deg, ikke dem.

Anonymkode: c191b...3cc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Får innimellom høre det ja, men tror helt ærlig det er mer utstråling/sjarm. (ikke beskjedenhet som du ser :fnise:)

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

hvis du virkelig VIRKELIG villet ha en å være sammen med hadde du funnet en for lengst:)

Har veldig høye krav?

Har du tenkt på at du egentlig trives alene? 

 

Anonymkode: 51473...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jo det jeg retter innlegget mitt mot også. Jeg har da aldri tatt utgangspunkt i en objektiv vurdering, for det stemmer i alle fall ikke. 

Anonymkode: 5050d...8c7

Det vet jo ingen av oss etterson jeg ikke er objektiv, og du ikke har mulighet til å gi en slik bedømming. Men hele innlegget mitt går jo ut på at jeg sier at dette er en følelse jeg går rundt med. 

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja... Det er jo dumt for meg å ende opp med en partner jeg ikke ønsker også da. Vet ikke hva som er dummest jeg...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Det beste for deg er å ende opp alene. Holdningen din er for dårlig for alle menn, og ingen er jo gode nok for deg, så kun et alternativ. Stopp genrekken din her.

Anonymkode: 7978b...26e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mastergrad, har "kontorjobb" og tjener godt. Jobber i et relativt mannsdominert miljø (vil tro det er ca. 70/30 fordeling).

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

master i hva?

Anonymkode: 154fd...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...