Gå til innhold

Menn som jobber i butikk - uaktuelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Ja veldig stor sannsynlighet at han jeg treffer på i kassa er sånn.

Nei, sansynligheten er nok ikke stor. Men den er der.

En jeg kjenner har jobbet flere år i forsvaret og politiet, han jobbet senere en periode på Rema👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, aerox skrev:

Nei, sansynligheten er nok ikke stor. Men den er der.

En jeg kjenner har jobbet flere år i forsvaret og politiet, han jobbet senere en periode på Rema👍

Du får meg ikke til å endre svar selv om du kommer med solskinnshistorier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kaller du det å arbeide i butikk? Tidsfordriv?

Anonymkode: 5996f...76d

Lurte jeg på, og.

En viktig jobb. Hva skulle vi gjort uten butikkansatte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Lurte jeg på, og.

En viktig jobb. Hva skulle vi gjort uten butikkansatte?

arg! Det er så utrolig irriterende argument. Temaet er "ville du ønsket å date en som jobber i butikk"? ikke "Er det å jobbe i butikk en viktig jobb?" Selvsagt er det en viktig jobb, alle jobber er viktige. Det betyr ikke at man ønsker å date en person med den jobben for det.

Anonymkode: b16c9...e72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel jeg også, jobber i matbutikk og stor trives! Så da fant jeg ut av hvorfor jeg er singel da, fordi jeg jobber i matbutikk. Det betyr ikke at jeg ikke har andre mål og ambisjoner som jeg skal oppnå i løpet av livet mitt. Wow, ikke rart folk ikke finner hverandre i disse tider....

 

Anonymkode: e1048...f4c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

arg! Det er så utrolig irriterende argument. Temaet er "ville du ønsket å date en som jobber i butikk"? ikke "Er det å jobbe i butikk en viktig jobb?" Selvsagt er det en viktig jobb, alle jobber er viktige. Det betyr ikke at man ønsker å date en person med den jobben for det.

Anonymkode: b16c9...e72

Sant nok. Men argumentene er nedlatende og latterlige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sant nok. Men argumentene er nedlatende og latterlige.

Det er jo ikke det, det er snakk om preferanser. 

Anonymkode: b16c9...e72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som jobber i klesbutikker er femidotter. Og går rundt å kikker seg i speilet hele tiden. Turn off rett og slett.

Menn som jobber i en matbutikk blir noe helt annet. De er godkjente.

Anonymkode: 0b15d...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en butikksjef en stund nå. Kunne ikke vært mer lykkelig enn jeg er med han. 

Anonymkode: 32f02...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det uaktuelt å bli sammen med, eller date en mann som jobber i butikk? F.eks en i kassa på en matbutikk. Er dette en deal breaker for noen? Pleier dere å tenke at han der kan da ikke ha noen ambisjoner eller mål siden han sitter der hver eneste dag? Er bare nysgjerrig, dømmer ingen! :) 

Anonymkode: e1048...f4c

Dersom han oppriktig liker å jobbe i butikk og hver dag jobber for å bli den beste butikkansatte en kan treffe på, så ja. Jeg bryr meg ikke om hvor du jobber eller hva du jobber med, jeg bryr meg om holdningen din til livet.

 

Så dersom du er av typen som er ok med å tilbringe opp imot 1/3 av ditt voksne liv med å gjøre noe du ikke liker: da gidder ikke jeg kaste bort tid på deg. Det er bare tiltaksløst og dumt i et land der hvem som helst av oss kan bli akkurat det vi har lyst til. Vær noe du er god til. Og jobb for å bli bedre. Om du ikke gjør det så er du definitivt ikke den type menneske jeg liker å tilbringe tid med. Og de punktene gjelder for leger så vel som butikkansatte (vi har alle møtt udugelige leger som ikke bytter jobb, og jeg kaster definitivt ikke bort tid på dem på fritida).

Anonymkode: 212f5...99e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det, det er snakk om preferanser. 

Anonymkode: b16c9...e72

Så hvis du finner ut at den hyggelige og sjarmerende fyren du er på date med jobber i en matbutikk så ryker han?

Anonymkode: 040de...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du finner ut at den hyggelige og sjarmerende fyren du er på date med jobber i en matbutikk så ryker han?

Anonymkode: 040de...39f

jeg ville i utgangspunktet aldri befunnet meg på en date med en mann som jobber i butikk.

Anonymkode: b16c9...e72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Sant nok. Men argumentene er nedlatende og latterlige.

Nei, det er ikke det. For mange kvinner er karrieremål hos partner viktig. Dersom en person ikke har noen slike mål vil det jo selvsagt være negativt for de kvinnene som mener at dette er viktig. Jeg ser på karriere som en god arena for selvutvikling og å utfordre seg selv. Dersom en person ikke har noen håndfaste mål å strebe etter synes jeg dette er uattraktivt med tanke på et partnervalg. 

Det er da vist i flere undersøkelser at kvinner i høyere grad setter pris på utdanning og karriere hos menn, mens menn i større grad setter pris på et godt utseende enn kvinner. Eller skal vi også diskutere hvor nedlatende og latterlig det er at man utelukker en partner basert på utseende? Dette er jo ganske akseptert. Hvorfor er utdanning og karriere et så sårt tema? 

Anonymkode: 43712...f11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg ville i utgangspunktet aldri befunnet meg på en date med en mann som jobber i butikk.

Anonymkode: b16c9...e72

Applaus!:P

Jeg hadde heller tatt selvmord.

Anonymkode: fdb3a...8b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på dem som jobber på gulvet uansett bedrift. Det er de på gulvet som faktisk utøver den viktigste delen til bedriften.

Ja til en mann med jobb :)

Tipp topp :)

 

Anonymkode: 6be56...9bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Applaus!:P

Jeg hadde heller tatt selvmord.

Anonymkode: fdb3a...8b4

Bevares!

Anonymkode: 5996f...76d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis du finner ut at den hyggelige og sjarmerende fyren du er på date med jobber i en matbutikk så ryker han?

Anonymkode: 040de...39f

Dette er vel noe de fleste kjenner til før man går på en date. 

Anonymkode: 43712...f11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med å jobbe i butikk. Er en ærlig jobb det! Derimot så er det ikke noe jeg kunne tenkt meg i utgangspunktet hos en partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla. Burde ikke dating handle om kjemi? Om å finne noen som man kommer overens med. Hva skjedde med humor, snillhet, glimt i øyet etc?

Hvor lang er den lista over uaktuelle kvaliteter? Dere fortjener faktisk å være single dersom dere er så fordomsfulle!

 

Anonymkode: 97f13...c31

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...