Gå til innhold

Betaling av ekstra bagasje


Heihei94

Anbefalte innlegg

Hei, neste mnd skal jeg ut å fly, altsa en chartertur til kreta :)
Flyet er igjennom SAS.. 

Problemet er, når jeg skal bestille ekstra bagasje, holder det da med at jeg bestiller bare for 1 vei? Så får jeg ekstra bagasje den andre veien også ? for jeg ser det koster 600kr for 20kg bagasje.. Så for å slippe å betale 1200kr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du skal ha med to kolli begge veier må du betale for det. Min erfaring er at det er billigere å forhåndskjøpe ekstra bagasje enn å betale for det på flyplassen. Sjansen for at du får gratis ekstra bagasje på returen om du betaler for ekstra bagasje på vei til reisemålet er lik null.  Flyselskaper driver business, ikke veldedighet.

Anonymkode: bca31...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 12.14, Heihei94 skrev:

Hei, neste mnd skal jeg ut å fly, altsa en chartertur til kreta :)
Flyet er igjennom SAS.. 

Problemet er, når jeg skal bestille ekstra bagasje, holder det da med at jeg bestiller bare for 1 vei? Så får jeg ekstra bagasje den andre veien også ? for jeg ser det koster 600kr for 20kg bagasje.. Så for å slippe å betale 1200kr :P

De 600,- kronene er nok for hele reisen, ikke bare en vei.

Jeg betalte 700,- for å ha med sykkel til Kypros( max 30 kg), det var totalt begge veier.(Charter med StarTour)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, outie skrev:

De 600,- kronene er nok for hele reisen, ikke bare en vei.

Jeg betalte 700,- for å ha med sykkel til Kypros( max 30 kg), det var totalt begge veier.(Charter med StarTour)

 

Hei takker for svar, fant ut at de 600kr måtte jeg betale 2 ganger om jeg skulle ha det tur/retur, men det var veldig dårlig kundeservice fra startour, for de videresendte meg til SAS (de leier fly fra de) sånn at jeg kunne bestille bagasje. Det viste seg at jeg kunne spørre de på startour om de kunne legge ved ekstra bagasje for kr 400 tur/retur. Altsa at jeg sparte 800kr :)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...