Gå til innhold

Ung mann, eldre dame


bardhansen

Anbefalte innlegg

Hei.

Er er ung mann på 23 år, som har allitd vært tiltrukket av eldre damer.

Men har aldri prøvd meg på en eldre dame, fordi jeg tenker at de ikke er veldig intressert i yngre. kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan stemme, men det behøver heller ikke å stemme.

Neoen eldre damer liker yngre, andre gjør det ikke. Du må nesten bare prøve deg frem for å finne ut om en spesifikk dame er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du mener med "eldre damer" . Hvilken alders gruppe tenker du på.? Eldre damer liker vanligvis ikke unge menn. Iallefall ikke når de kan ha barn på din alder...det blir alt for naturstridig, og nesten litt perverst... 

Anonymkode: 8a21c...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rockybalboa skrev:

Det kan stemme, men det behøver heller ikke å stemme.

Neoen eldre damer liker yngre, andre gjør det ikke. Du må nesten bare prøve deg frem for å finne ut om en spesifikk dame er interessert.

Jeg liker 40+.

Er 23 år gammel selv, vet det er ungt i forhold. men har alltid hatt lyst til å prøve noen eldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bardhansen skrev:

Hei.

Er er ung mann på 23 år, som har allitd vært tiltrukket av eldre damer.

Men har aldri prøvd meg på en eldre dame, fordi jeg tenker at de ikke er veldig intressert i yngre. kan det stemme?

Du får bare teste det ut. Regner med du med eldre mener litt opp i tretti åra og videre inn i de førti. jeg kan nå informere at damer i den alderen vet hva de vil ha, At de ikke bruker like mye prevensjon som de under mellom 20 og 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peter007 skrev:

Du får bare teste det ut. Regner med du med eldre mener litt opp i tretti åra og videre inn i de førti. jeg kan nå informere at damer i den alderen vet hva de vil ha, At de ikke bruker like mye prevensjon som de under mellom 20 og 30 år.

Liker 40+

Men tror som han sa tidligere at jeg blir da for ung for de fleste, er ikke ute etter forhold i begynnelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, bardhansen skrev:

Liker 40+

Men tror som han sa tidligere at jeg blir da for ung for de fleste, er ikke ute etter forhold i begynnelsen. 

Det blir nok ikke noe forhold tradisjonelt. Det kan bli en pulevenn ol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Peter007 skrev:

Det blir nok ikke noe forhold tradisjonelt. Det kan bli en pulevenn ol.

ja det forstår jeg, men tror ikke det er mange som er ute etter det. ihvertfall ikke med en på 23 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bardhansen skrev:

Hei.

Er er ung mann på 23 år, som har allitd vært tiltrukket av eldre damer.

Men har aldri prøvd meg på en eldre dame, fordi jeg tenker at de ikke er veldig intressert i yngre. kan det stemme?

Klart det finnes eldre damer som er interessert i ung karer. Men da er det viktig at du ikke er en 2-min mann i senga. Du må kunne knulle en 40+ dame i minst 30 min om hun ikke skal miste interessen.

Anonymkode: bf4f3...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det finnes eldre damer som er interessert i ung karer. Men da er det viktig at du ikke er en 2-min mann i senga. Du må kunne knulle en 40+ dame i minst 30 min om hun ikke skal miste interessen.

Anonymkode: bf4f3...52d

Akkurat det er ikke problemet.

problemet er vel å finne en dame :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de seksuelt attraktive og interessante "eldre damene" vil være forholdsvis kresne, når det gjelder yngre sexpartnere, altså 15-20 år yngre enn damene selv. En gjennomsnittlig/ middels attraktiv ung mann har nok dessverre dårlige odds. Det er nok stort sett bare de unge mennene med virkelig bra kropp og utseende som slipper til.......

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bardhansen skrev:

Hei.

Er er ung mann på 23 år, som har allitd vært tiltrukket av eldre damer.

Men har aldri prøvd meg på en eldre dame, fordi jeg tenker at de ikke er veldig intressert i yngre. kan det stemme?

Som alt annet i verden så avhenger det av hvilken dame du spør.  Damer når ofte toppen av sin seksualitet i voksen alder, mens guttene i starten av 20 - årene, så er jo en god match ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pingeling skrev:

Som alt annet i verden så avhenger det av hvilken dame du spør.  Damer når ofte toppen av sin seksualitet i voksen alder, mens guttene i starten av 20 - årene, så er jo en god match ;)

Takk for informasjon :)

Håper da det er noen der ute som vil være intressert :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, bardhansen skrev:

.

Hvorfor prøver du ikke en dame som er nærmere din alder? Tror ikke det er så stor forskjell seksuelt på en eldre eller yngre kvinne. Bortsett fra at eldre kvinner er litt slappere i fisken og ikke så stram som de yngre.  Det er ganske urealistisk å tro at eldre damer vil ha et forhold til deg som er på alder med deres barn. Ikke alle eldre damer er så erfarne seksuelt heller. Vent heller til du selv blir litt eldre så får du mye mer draget. Men jeg skal ikke ta motet fra deg, det finnes sikkert noen unntak av eldre damer som vil leke med deg..men jeg kan jeg forstå hvordan det er mulig å tenne på noen som er så mye eldre.  Greit nok at menn gjør det men det har nok mye mer en biologisk forklaring. Håper iallefall du etterhvert finner noen som passer for deg.

Anonymkode: 8a21c...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver du ikke en dame som er nærmere din alder? Tror ikke det er så stor forskjell seksuelt på en eldre eller yngre kvinne. Bortsett fra at eldre kvinner er litt slappere i fisken og ikke så stram som de yngre.  Det er ganske urealistisk å tro at eldre damer vil ha et forhold til deg som er på alder med deres barn. Ikke alle eldre damer er så erfarne seksuelt heller. Vent heller til du selv blir litt eldre så får du mye mer draget. Men jeg skal ikke ta motet fra deg, det finnes sikkert noen unntak av eldre damer som vil leke med deg..men jeg kan jeg forstå hvordan det er mulig å tenne på noen som er så mye eldre.  Greit nok at menn gjør det men det har nok mye mer en biologisk forklaring. Håper iallefall du etterhvert finner noen som passer for deg.

Anonymkode: 8a21c...15b

Tja... Jeg er 37 og har aldri vært "fastere i fisken" enn jeg er nå... Veltrent, lei av forhold, ferdig å få barn, hadde lett hatt en mye yngre venn som jeg kunne ha det deilig sammen med... Og jeg kan ikke uttale meg om andre kvinner, men for min del har nytelsen av sex blitt sterkere og sterkere med årene... Da jeg var helt ung var jeg mer usikker på kropp og ikke så godt kjent med egen lyst og preferanser... 😉

Anonymkode: 63ed9...2c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LillaGorilla🐒

Det er vel bare å melde sin interesse på den rette nettsiden, så finner man fort folk som er interessert i både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 13.05, AnonymBruker skrev:

Tja... Jeg er 37 og har aldri vært "fastere i fisken" enn jeg er nå... Veltrent, lei av forhold, ferdig å få barn, hadde lett hatt en mye yngre venn som jeg kunne ha det deilig sammen med... Og jeg kan ikke uttale meg om andre kvinner, men for min del har nytelsen av sex blitt sterkere og sterkere med årene... Da jeg var helt ung var jeg mer usikker på kropp og ikke så godt kjent med egen lyst og preferanser... 😉

Anonymkode: 63ed9...2c4

Synd at jeg ikke vet hvem du er da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 13.30, AnonymBruker skrev:

Klart det finnes eldre damer som er interessert i ung karer. Men da er det viktig at du ikke er en 2-min mann i senga. Du må kunne knulle en 40+ dame i minst 30 min om hun ikke skal miste interessen.

Anonymkode: bf4f3...52d

Merkelig at du sier det, jeg liker at de ikke bruker så lang tid. Hilsen dame 42

Anonymkode: b791d...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 19.49, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver du ikke en dame som er nærmere din alder? Tror ikke det er så stor forskjell seksuelt på en eldre eller yngre kvinne. Bortsett fra at eldre kvinner er litt slappere i fisken og ikke så stram som de yngre.  Det er ganske urealistisk å tro at eldre damer vil ha et forhold til deg som er på alder med deres barn. Ikke alle eldre damer er så erfarne seksuelt heller. Vent heller til du selv blir litt eldre så får du mye mer draget. Men jeg skal ikke ta motet fra deg, det finnes sikkert noen unntak av eldre damer som vil leke med deg..men jeg kan jeg forstå hvordan det er mulig å tenne på noen som er så mye eldre.  Greit nok at menn gjør det men det har nok mye mer en biologisk forklaring. Håper iallefall du etterhvert finner noen som passer for deg.

Anonymkode: 8a21c...15b

Og jeg er fast i fisken , 42 år og ser bedre ut enn mange tenåringer 

Anonymkode: b791d...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...