Gå til innhold

Hva er den fineste klesstilen du ser på jenter/kvinner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, funginger skrev:

Altså, jeg mener at "kjoler og skjørt" ikke er noen spesiell stil. Det er jo bare klesplagg.

Nå gir vi gutta blanke i stil. Vi vet ikke hva det er en gang.

Vi vil bare se mer kjoler og skjørt på jenter. Siden vi er hetrofile og er nysgjerrig på det motsatte kjønn. Så liker vi ting som understreker disse forskjellene. Da er ikke olabukse og t-skjorte som vi bruker selv noe intr. Fargekombinasjon, snitt og hvordan det er satt sammen vet vi ikke hva vi skal se etter.

Men det finnes også menn som ikke er nysgjerrig på det motsatte kjønn. De liker gjerne sitt eget. De pleier å ha en mening om klesstiler. 

 

Skrevet med en litt humoristisk undertone. Men det gjelder ikke bare klær. Kommer det nye gardiner hjemme som ikke "matcher" duken. Så vil ikke keg tenke over at de har blitt byttet en gang. Eller om det er ment at det er en viss stil som i utgangspunktet er tenkt når noen har valgt å gå med den fargekombinasjonen.

Anonymkode: 179bb...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.9.2016 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Har lyst å prøve meg med å oppsummere hva folk (menn?) sier her (ikke 100% riktig for alle menn i Norge, det skal sies. Så tar det med en klype salt).

Noe sånt tror jeg de fleste menn liker:

MTIwOTM2ODc4MTc3NDQ4OTkw.png

Laid back hår sminke og overdel. Trange jeans. Kan ha lave sko som dette (for menn som ikke liker høye hæler):

cfd3011aebc928208820902aa639f488.jpg

Personlig, så synes jeg høye hæler går fint, så lenge mann klarer å gå i de, som f.eks ankel støvletter:

i2jSwPE.jpg

 

Og så denne delen (ikke heldig å få bruk sånne type antrekk i Norge, HELE året da....):

73c63e12b7854ef03c5d6b8604c146a1.jpg

790f49310f5c3f260801f7ee7ffef529.jpg

cute-sporty-outfit.jpg

 

Dette tror jeg de fleste gutter liker. Sporty, lett sminket og hår, ikke for stramt oppsatt. Trange klær og behagelig klær går, men ikke for "små" klær eller alt for "baggy" eller voldsomt "oversize".

Anonymkode: 01491...939

Likte veldig godt de 3 øverste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går mest i kjoler og skjørt, elsker det! Av bukser så bruker jeg slim fit eller boot cut bukser. Gjerne med en tett sittende genser/topp til. Bruker høye hæler og/eller støvletter til. Bruker kun joggesko/fjellsko når jeg trener. Jeg elsker dressjakker og trenchcoats også. Bruker mye det også. Har fått høre at jeg har en fin stil, og det er jo veldig hyggelig og høre😀😀

Anonymkode: 4d977...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du av den oppfatning av høyhælte sko er ubehagelig? Så lenge skoene er av kvalitet, og man har en viss erfaring med å gå med slike sko, er det ikke ubehagelig. Den følelsen det gir henne ved å føle seg fin og flott i slike sko kommer hun også langt med. 

Helt greit at du foretrekker en praktisk stil på kvinner, men å bli irritert på kvinner som liker å gjøre litt ut av klesstilen sin synes jeg høres ganske rart ut. 

Anonymkode: 60a68...c9e

Helt enig, jeg elsker støvletter og høyhælte sko, det kommer egt veldig ann på hvilke sko du kjøper, men hvis du finner noen sko som passer bra til dine føtter så kan det være like behagelig som joggesko. Personlig så liker jeg både høyheler, utgåtte joggesko, støvletter og Converse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27. september 2016 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Har lyst å prøve meg med å oppsummere hva folk (menn?) sier her (ikke 100% riktig for alle menn i Norge, det skal sies. Så tar det med en klype salt).

Noe sånt tror jeg de fleste menn liker:

MTIwOTM2ODc4MTc3NDQ4OTkw.png

Laid back hår sminke og overdel. Trange jeans. Kan ha lave sko som dette (for menn som ikke liker høye hæler):

cfd3011aebc928208820902aa639f488.jpg

Personlig, så synes jeg høye hæler går fint, så lenge mann klarer å gå i de, som f.eks ankel støvletter:

i2jSwPE.jpg

 

Og så denne delen (ikke heldig å få bruk sånne type antrekk i Norge, HELE året da....):

73c63e12b7854ef03c5d6b8604c146a1.jpg

790f49310f5c3f260801f7ee7ffef529.jpg

cute-sporty-outfit.jpg

 

Dette tror jeg de fleste gutter liker. Sporty, lett sminket og hår, ikke for stramt oppsatt. Trange klær og behagelig klær går, men ikke for "små" klær eller alt for "baggy" eller voldsomt "oversize".

Anonymkode: 01491...939

Disse blir jeg rett og slett deprimert av, synes det er altfor mange som kler seg i noe lignende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 23.9.2016 den 1.45, AnonymBruker skrev:

Hva er den fineste klesstilen du ser på jenter/kvinner ? :)

Anonymkode: a46b7...396

Er svak for 50 talls stilen på kvinner. Snakker ikke bare om kjoler men også mer hverdags som jeans og rutete skjorte osv... Kvinnene var eksepsjonelt flotte da. 

 

l1805k-l-610x610-jeans-high+wasted-multiple+buttons-skinny-pinup-high-high+wasted+jeans.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Coolaid skrev:

Er svak for 50 talls stilen på kvinner. Snakker ikke bare om kjoler men også mer hverdags som jeans og rutete skjorte osv... Kvinnene var eksepsjonelt flotte da. 

 

l1805k-l-610x610-jeans-high+wasted-multiple+buttons-skinny-pinup-high-high+wasted+jeans.jpg

Elsker selv denne stilen, og alt som ellers er feminint. Er kvinne. Et frisk pust i en ellers litt grå tråd :)

Anonymkode: 466a3...be4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker selv denne stilen, og alt som ellers er feminint. Er kvinne. Et frisk pust i en ellers litt grå tråd :)

Anonymkode: 466a3...be4

Kan ikke fordra denne stile selv, men hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den fineste klesstilen jeg ser på jenter og kvinner. Hadde det vært opp til meg skulle de alltid gått slik. Kosete og behagelig stil: 

 

tumblr_myf1myMe951sqgtvqo1_400.jpg

tumblr_mw7xskaf6y1sqgtvqo1_1280.jpg

 

 

 

 

Full+Foot.jpg

tumblr_mvooxgWIhL1sqgtvqo2_1280.jpg

tumblr_mpssso8EI71sqgtvqo1_1280.jpg

 

Anonymkode: 179bb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...