Gå til innhold

Hva er den fineste klesstilen du ser på jenter/kvinner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du av den oppfatning av høyhælte sko er ubehagelig? Så lenge skoene er av kvalitet, og man har en viss erfaring med å gå med slike sko, er det ikke ubehagelig. Den følelsen det gir henne ved å føle seg fin og flott i slike sko kommer hun også langt med. 

Helt greit at du foretrekker en praktisk stil på kvinner, men å bli irritert på kvinner som liker å gjøre litt ut av klesstilen sin synes jeg høres ganske rart ut. 

Anonymkode: 60a68...c9e

Enig med deg :) Jeg går med 11 cm høye sko vær dag, og synes ikke det er ubehagelig. De er komfortable og jeg er vant med å gå med så høye sko. 

Ts

Anonymkode: a46b7...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det er mange andre menn som liker høyhælte sko. Men for det så ser det jålete ut. Upraktisk og ser dust ut. Det kan umulig være godt å gå med. De setter seg fast når man går på en plen. Dessuten er det ofte så hard såle på de at de lager en ganske irriterende lyd når man "klacker" rundt på de. Hører de ikke den lyden de lager selv når de går? Tror jeg hadde prøvd å liste meg rundt for å ikke plage folk med den lyden om jeg skulle jålet meg rundt på slike stylter.

Anonymkode: 179bb...923

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten får de damer til å se mye høyere ut. Det er mye mer sjarmerende med lave damer.

Anonymkode: 179bb...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten får de damer til å se mye høyere ut. Det er mye mer sjarmerende med lave damer.

Anonymkode: 179bb...923

Synes du.

Anonymkode: fe1b9...9d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skjørt og litt sommerlig er fint:) ikke noe veldig overdådig, men klær som er sommerlige, gjerne lyse farger. Men så er det også relativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Charlemagne skrev:

85246560849a5fd2cba58155a4db2487.jpg

Ja for den stilen ser du vel mye til i dag :P

Anonymkode: 77e7d...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du av den oppfatning av høyhælte sko er ubehagelig? Så lenge skoene er av kvalitet, og man har en viss erfaring med å gå med slike sko, er det ikke ubehagelig. Den følelsen det gir henne ved å føle seg fin og flott i slike sko kommer hun også langt med. 

Helt greit at du foretrekker en praktisk stil på kvinner, men å bli irritert på kvinner som liker å gjøre litt ut av klesstilen sin synes jeg høres ganske rart ut. 

Anonymkode: 60a68...c9e

De fleste høyhælte sko er til en viss grad ubehagelige. Hvis du "venner deg til" å gå med høyhælte sko, vil du sakte men sikkert ødelegge beina dine, uansett hvor komfortable de skal være. Ellers trenger du ikke å bli nærtagen, det er nok av menn og kvinner som synes høyhælte sko ser flott ut, jeg også. 

Anonymkode: 70639...168

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlemagne
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for den stilen ser du vel mye til i dag :P

Anonymkode: 77e7d...b2e

Sannheten er at jeg ikke bryr meg om hvordan folk går kledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du av den oppfatning av høyhælte sko er ubehagelig? Så lenge skoene er av kvalitet, og man har en viss erfaring med å gå med slike sko, er det ikke ubehagelig. Den følelsen det gir henne ved å føle seg fin og flott i slike sko kommer hun også langt med. 

Helt greit at du foretrekker en praktisk stil på kvinner, men å bli irritert på kvinner som liker å gjøre litt ut av klesstilen sin synes jeg høres ganske rart ut. 

Anonymkode: 60a68...c9e

Jeg har selv drevet med idrett samt gått på idrettslinje, en av mine ekser (samboere i fem år) traff jeg mens vi gikk på idrettslinje, så henne som regel i joggesko og fjellsko etc. De fleste av mine ekser, og dem er det jo blitt noen av etter hvert, har vært aktive jenter som trente mer enn snittet og således fortrinnsvis også benyttet praktisk gode sko. Trener man to økter hver dag så dusjer man også to ganger pr. dag, altså har dem ei heller vært sminkedokker som skal dolle seg opp for mye med sminke og klær, da det blir upraktisk og tidkrevende med en aktiv livsstil.

Ei av mine ekser var dog ei som dollet seg mer opp og hadde fokus på annet enn aktivitet, aldri har jeg ventet så mye på at badet skulle bli ledig og aldri har jeg vandret rundt med ei sinke som henne, måtte flere ganger oppfordre henne til å benytte andre og mer praktiske sko etc., det var rett og slett så irriterende at jeg har fått litt avsmak på slikt. Fine sko skulle benyttes om de så satt ubehagelig vondt så hun måtte sette seg ned på et gjerde i ingenmannsland på en bytur, for bena måtte få hvile - så idiotisk at det er totalt meningsløst. Dessuten tenderer enn lett til å irritere seg mer over at det ser teit ut, enn at man betrakter det som attraktivt - ergo sitter man igjen med avsmak og negativer følelser rundt slike sko, naturlig ser det jo heller ikke ut...

Nei, en dollende jente er virkelig ikke min greie - ei som ikke bryr seg om det derimot og benytter gode og praktiske sko for formålet anser jeg som mye mer attraktivt, jeg er virkelig svak for jenter som fremstår som sporty og naturlig i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å prøve meg med å oppsummere hva folk (menn?) sier her (ikke 100% riktig for alle menn i Norge, det skal sies. Så tar det med en klype salt).

Noe sånt tror jeg de fleste menn liker:

MTIwOTM2ODc4MTc3NDQ4OTkw.png

Laid back hår sminke og overdel. Trange jeans. Kan ha lave sko som dette (for menn som ikke liker høye hæler):

cfd3011aebc928208820902aa639f488.jpg

Personlig, så synes jeg høye hæler går fint, så lenge mann klarer å gå i de, som f.eks ankel støvletter:

i2jSwPE.jpg

 

Og så denne delen (ikke heldig å få bruk sånne type antrekk i Norge, HELE året da....):

73c63e12b7854ef03c5d6b8604c146a1.jpg

790f49310f5c3f260801f7ee7ffef529.jpg

cute-sporty-outfit.jpg

 

Dette tror jeg de fleste gutter liker. Sporty, lett sminket og hår, ikke for stramt oppsatt. Trange klær og behagelig klær går, men ikke for "små" klær eller alt for "baggy" eller voldsomt "oversize".

Anonymkode: 01491...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De første var guttete med olabukser og rutete skjorte. 

Jeg liker casual kjoler og skjørt. Feminint men ikke jålete. 

Anonymkode: 179bb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, made4u skrev:

Jeg har selv drevet med idrett samt gått på idrettslinje, en av mine ekser (samboere i fem år) traff jeg mens vi gikk på idrettslinje, så henne som regel i joggesko og fjellsko etc. De fleste av mine ekser, og dem er det jo blitt noen av etter hvert, har vært aktive jenter som trente mer enn snittet og således fortrinnsvis også benyttet praktisk gode sko. Trener man to økter hver dag så dusjer man også to ganger pr. dag, altså har dem ei heller vært sminkedokker som skal dolle seg opp for mye med sminke og klær, da det blir upraktisk og tidkrevende med en aktiv livsstil.

Ei av mine ekser var dog ei som dollet seg mer opp og hadde fokus på annet enn aktivitet, aldri har jeg ventet så mye på at badet skulle bli ledig og aldri har jeg vandret rundt med ei sinke som henne, måtte flere ganger oppfordre henne til å benytte andre og mer praktiske sko etc., det var rett og slett så irriterende at jeg har fått litt avsmak på slikt. Fine sko skulle benyttes om de så satt ubehagelig vondt så hun måtte sette seg ned på et gjerde i ingenmannsland på en bytur, for bena måtte få hvile - så idiotisk at det er totalt meningsløst. Dessuten tenderer enn lett til å irritere seg mer over at det ser teit ut, enn at man betrakter det som attraktivt - ergo sitter man igjen med avsmak og negativer følelser rundt slike sko, naturlig ser det jo heller ikke ut...

Nei, en dollende jente er virkelig ikke min greie - ei som ikke bryr seg om det derimot og benytter gode og praktiske sko for formålet anser jeg som mye mer attraktivt, jeg er virkelig svak for jenter som fremstår som sporty og naturlig i så måte.

Man kan gå jålete kledd selv om man trener aktivt. Jeg trener fem gang i uken. Men har ikke noe mindre tid til å ordne meg for det. Selv om man er jålete betyr ikke det at man bruker flere timer på badet. Jeg bruker Max 30 min på dusje, ordne håret, finne klær og sminke meg. Og praktiske sko når jeg trenger det. Og mannen min trenger aldri å vente på at jeg skal bli ferdig på badet :)

Ts

Anonymkode: a46b7...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.9.2016 at 19.40, AnonymBruker skrev:

L Har lyst å prøve meg med å oppsummere hva folk (menn?) sier her (ikke 100% riktig for alle menn i Norge, det skal sies. Så tar det med en klype salt).

Noe sånt tror jeg de fleste menn liker:

MTIwOTM2ODc4MTc3NDQ4OTkw.png

Laid back hår sminke og overdel. Trange jeans. Kan ha lave sko som dette (for menn som ikke liker høye hæler):

cfd3011aebc928208820902aa639f488.jpg

Personlig, så synes jeg høye hæler går fint, så lenge mann klarer å gå i de, som f.eks ankel støvletter:

i2jSwPE.jpg

 

Og så denne delen (ikke heldig å få bruk sånne type antrekk i Norge, HELE året da....):

73c63e12b7854ef03c5d6b8604c146a1.jpg

790f49310f5c3f260801f7ee7ffef529.jpg

cute-sporty-outfit.jpg

 

Dette tror jeg de fleste gutter liker. Sporty, lett sminket og hår, ikke for stramt oppsatt. Trange klær og behagelig klær går, men ikke for "små" klær eller alt for "baggy" eller voldsomt "oversize".

Anonymkode: 01491...939

Jeg syns ikke dette var særlig fine antrekk... men det er jo lov å være uenige :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, globalagogo skrev:

Jeg syns ikke dette var særlig fine antrekk... men det er jo lov å være uenige :-)

Helt enig, likte ingen av de selv. Spesielt ikke de øverste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. september 2016 at 1.45, AnonymBruker skrev:

Hva er den fineste klesstilen du ser på jenter/kvinner ? :)

Anonymkode: a46b7...396

Det som passer til kvinnen. Kan like alt fra klassisk via rocka til hip hop. Det som er avgjørende er at hun føler seg vel i de klærne, da smitter det gjerne over på hele holdningen.

Eneste som virkelig gir meg avsmak er pyntevesker til femsifrede beløp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...