Gå til innhold

Hva er den fineste klesstilen du ser på jenter/kvinner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trange jeans, en trang topp som viser kroppen. Eller sportslig i tights og kult sportsnyheter. 

Anonymkode: 0e978...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjoler og skjørt :) 

Anonymkode: 2567f...0c6

Signeres.

En lett sommerkjole med nakne bein - OY!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ligger litt etter trenden og liker litt smart preppy stil, spesielt på atletiske jenter.

Anonymkode: 05960...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan kvinner svare eller er det bare for menn...?

Jeg liker uansett en mer "rocka" stil. Trange skinnbukser, en stilig, trang topp, skinnjakke med en feminin fasong, støvletter... Og hår og sminke som passer, selvsagt. Gjerne noen tatoveringer også, men det er kanskje ikke en "klesstil".

Anonymkode: ad3a5...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som er mest attraktivt, altså fint å se på/estetisk pent er en ting, det kan jo variere...

Men fin og stilfull klesstil er ikke det jeg foretrekker mest...

---

Jeg liker når jenter kler seg sexy, tights er aldri feil for min del, er tross alt hannkjønn. Er også svak for jenter som tør kle seg komfortabelt i sko som er gode å gå i (ikke høye hæler etc.) samt også greie og komfortable/praktiske treningsklær (selv om det ikke nødvendigvis er sexy og attraktivt)... Er svak for det naturlige, at jenter er seg selv uten å måtte dolle seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kongenavtys skrev:

Noe slikt?

Well-Dressed-Woman.jpg

forutenn skoene som får meg en smule irritert, så hadde hun tatt seg ok ut med komfortable sko... :) Hvorfor pine seg selv med å gå i slikt, hun ser meget bra ut i lave sko som er praktiske ut også hun her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminin stil med kjoler og skjørt. Helst med strømpebukse og sko som ikke ser for ubehagelige ut. Ikke stivpyntet og oversminket.

Anonymkode: 179bb...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morro å lese svarene deres :) selv har jeg en veldig pyntet stil. Går for det meste i kjoler, skjørt, høyhælte sko, og fint sminket :)

Anonymkode: a46b7...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, made4u skrev:

forutenn skoene som får meg en smule irritert, så hadde hun tatt seg ok ut med komfortable sko... :) Hvorfor pine seg selv med å gå i slikt, hun ser meget bra ut i lave sko som er praktiske ut også hun her...

Hvorfor er du av den oppfatning av høyhælte sko er ubehagelig? Så lenge skoene er av kvalitet, og man har en viss erfaring med å gå med slike sko, er det ikke ubehagelig. Den følelsen det gir henne ved å føle seg fin og flott i slike sko kommer hun også langt med. 

Helt greit at du foretrekker en praktisk stil på kvinner, men å bli irritert på kvinner som liker å gjøre litt ut av klesstilen sin synes jeg høres ganske rart ut. 

Anonymkode: 60a68...c9e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...