Gå til innhold

En dag i London


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha en dag i London i forbindelse med jobbreise og er interessert i alt sv tips om hva man bør gjøre i London på en dag:-) 

Anonymkode: 30e90...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så sinnsykt mye du KAN gjøre i London, hva vil du gjøre? Har du vært der før? Harrods shoppingsenter er artig å få med seg selv om det er dyrt der, Madamme Tussauds vokskabinett, Tower of London, Big Ben, London Eye, Tower Bridge, shopping i Oxford Street, Trafalgar Square, Kunst-museet ved Trafalgar, musikaler ..tja! Du tenker selvsagt ikke alt dette på en dag.

Anonymkode: d388e...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var i London, hadde jeg en 8 timers mellomlanding der. Dvs at jeg brukte ca 5 timer i sentrum. Først stresset jeg med alt jeg skulle rekke når jeg var der. Men så bestemte jeg meg for å bare gjøre noen få ting - det var to butikker jeg måtte innom, så dro jeg til et museum (skulle bare innom gavebutikken der, men stoppet innom en utstilling når jeg først var der). Siste timen brukte jeg på å ta en utepils på en pub i Soho. Fantastisk å roe helt ned og se på folkelivet rundt, og bare dra rett til flyplassen etterpå.

Det kan også være verdt å sjekke om det foregår noe kulturelt i byen når du er der. Få med deg en matiné-forestilling?

Anonymkode: c4764...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...