Gå til innhold

Ombestemte meg plutselig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det var jo du som kommenterte til han først nå. Da trodde han vel at ting var greit. Så her trenger du ikke bli så provosert. Drit nå i hele fyren. Du gir han en altfor stor rolle.

Anonymkode: 86b12...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det var jo du som kommenterte til han først nå. Da trodde han vel at ting var greit. Så her trenger du ikke bli så provosert. Drit nå i hele fyren. Du gir han en altfor stor rolle.

Anonymkode: 86b12...939

Jeg skrev ei setning angående en begivenhet. Så skrev han tilbake til meg neste dag om hva han gjør og spurte hvordan det går med meg etc. Spurte også om noe annet. Jeg var lenge i tvil til om jeg skulle svare han eller ikke, ventet ca to uker med å svare kort på bare det han spurte om. Men så begynte jeg å tenke på sviket. Og skrev det jeg skrev en-to dager etter ( at han hadde ingenting med å vite hva jeg gjør pg det j.... sviket ). Ja, jeg burde ikke tenke på det, men det provoserer meg noe voldsomt at han skriver til meg som om ingenting har skjedd, mens han sikkert fortsatt er med den dama. Jeg får nesten lyst til å skrive til den dama at hun får be han slutte å kontakte meg , som en hevn, for hun var også skikkelig kjip mot meg da jeg oppdaget det. Som en karma. Hun skulle sende meg bilde etc, men jeg åpnet de aldri. Hun spurte meg også om noe, når det var på det verste, men jeg svarte henne aldri ( dette er snart ett år siden ). 

Jeg så igjennom noe mail og chat idag, der jeg ser at når jeg følte noe skurret ( når vi chattet  ) , jeg følte at han chattet med noen bak ryggen min, men han lo alltid av det, kalte meg paranoid etc...Jeg ser nå at jeg hadde rett hele veien, pga tidspunktet han møtte henne. Han hadde møtt henne hele det året han kalte meg kjæresten sin.

Angrer på aty jeg i det hele tatt svarte han på den første mailen nå, den siste står jeg for. Men jeg får også lyst til å skrive til hun dama at jeg vil aldri høre mer fra han igjen. 

Jeg vet ikke...Jeg kjenner bare et sterkt sinne mot han. Kanksje det er best å være stille, ikke gjøre noe, men jeg har vært taus i hele år, tatt avstand, og da provoserer det meg utrolig at når han først skriver til meg, skriver han som om ingenting har skjedd! Han ser sikkert fortsatt den dama ( klarer aldri å vøre alene tipper jeg , bekreftelsesyk som han er ) 

Enten gjør jeg ingenting mer, eller skriver til henne at hun må be han slutte å kontakte meg ( karma til hvordan hun var mot meg ), eller at jeg skriver til han at jeg aldri vil høre noe fra han igjen:icon_frown:

Anonymkode: fac9d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste her : er du dama hans?

Jeg skrev ei kort setning angående en begivenhet, ingen spørsmål, hva han gjør etc. Og den var også litt sarkastisk, den setningen min til han angående en begivenhet, men så velger han altså å svare meg neste dag med mye om hvordan han har det og spør hva jeg gjør etc. Han tok det med andre ord ikke som sarkastisk, selv om mld min var det. Det var heller ikke noe å svare på, det jeg skrev. Så han tok jo inititativ på en måte, med mange spørsmål. Han har også opphevet blokkeringen på chat, og da jeg en gang i vår skulle skrive noe på chatten , ble han grønn med en gang, men jeg blokkerte han igjen og har siden hatt han blokkert på alt bortsett fra mailen.

Svik gjør noe med en. Jeg er nok følsom, og har aldri opplevd at noen kan gå bak ryggen min sånn som han gjorde, og så lenge som han gjorde. Derfor sliter jeg ennå med dette. Jeg trodde jeg hadde begynt å legge det bak meg, men når han tok kontakt igjen som om ingenting har skjedd, svir det. Spesielt også pga måten hun dama var mot meg på, uten at han sa noe, feig som han er. Fordi hun var den første som skrev til meg, får jeg lyst til å skrive tilbake til henne på samme måten, og det blir jo en karma, for det hun ba meg om å slutte å kontakte han, når jeg ikke ante at han hadde en annen kjæreste. Føler jeg har fått traumer pga dette. Vi brukte å dele så mye, hadde lange samtaler nesten hver dag i lang tid. Han viste meg mye oppmerksomhet, var veldig på, men etter at hun mld meg ( vel, først  sa han slutt til henne pga at hun gjorde det ), han overbeviste meg at de ikke var sammen, men plutselig ombestemte han seg.

Derfor vurderer jeg å skrive til han, evt bare den ene setningen til henne. Så han kanskje skjønner at dette gir han konsekvenser.

 

 

Anonymkode: fac9d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva traume er? Blir så provosert av sutringen din, og det er en blodig fornærmelse ovenfor se som faktisk har opplevd skikkelige ordentlige traumer. Du er klar over at han mest sannsynlig ikke ofrer dette en tanke. Han skrei en meld, sikkert mest sannsynlig bare for å være grei mot deg, mens du sitter og kverner og kverner på karma, og det ene og det andre. Og det er jo helt åpenbart at du har en skikkelig hekt.. Og hvorfor må jenter være så ufyselige mot hverandre. La nå den stakkars dama hans være i fred. Dette er ditt problem, ene og alene ditt. Prøv å se litt utenfor deg selv, hvordan du kan virke på andre. Traume my ass.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var faktisk ALDRI kjærester og det var DU som først skrev til han nå. Herregud, da kan du ikke klage på at han svarer. La han være i fred. 

Anonymkode: cbfe2...365

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til du siste her : er du dama hans?

Jeg skrev ei kort setning angående en begivenhet, ingen spørsmål, hva han gjør etc. Og den var også litt sarkastisk, den setningen min til han angående en begivenhet, men så velger han altså å svare meg neste dag med mye om hvordan han har det og spør hva jeg gjør etc. Han tok det med andre ord ikke som sarkastisk, selv om mld min var det. Det var heller ikke noe å svare på, det jeg skrev. Så han tok jo inititativ på en måte, med mange spørsmål. Han har også opphevet blokkeringen på chat, og da jeg en gang i vår skulle skrive noe på chatten , ble han grønn med en gang, men jeg blokkerte han igjen og har siden hatt han blokkert på alt bortsett fra mailen.

Svik gjør noe med en. Jeg er nok følsom, og har aldri opplevd at noen kan gå bak ryggen min sånn som han gjorde, og så lenge som han gjorde. Derfor sliter jeg ennå med dette. Jeg trodde jeg hadde begynt å legge det bak meg, men når han tok kontakt igjen som om ingenting har skjedd, svir det. Spesielt også pga måten hun dama var mot meg på, uten at han sa noe, feig som han er. Fordi hun var den første som skrev til meg, får jeg lyst til å skrive tilbake til henne på samme måten, og det blir jo en karma, for det hun ba meg om å slutte å kontakte han, når jeg ikke ante at han hadde en annen kjæreste. Føler jeg har fått traumer pga dette. Vi brukte å dele så mye, hadde lange samtaler nesten hver dag i lang tid. Han viste meg mye oppmerksomhet, var veldig på, men etter at hun mld meg ( vel, først  sa han slutt til henne pga at hun gjorde det ), han overbeviste meg at de ikke var sammen, men plutselig ombestemte han seg.

Derfor vurderer jeg å skrive til han, evt bare den ene setningen til henne. Så han kanskje skjønner at dette gir han konsekvenser.

 

 

Anonymkode: fac9d...073

Men hun kunne da ikke vite hva du visste/ikke visste. Det er helt fjernt at du skal legge så mye skyld på denne fremmede dama, det eneste hun har gjort er å forelske seg i en fyr hun trodde var singel. Det blir ikke "en karma" dersom du skriver noe til henne, det blir bare tåpelig. Det kan godt hende du har fått traumer pga dette, men det er uansett ikke hennes skyld. 

Du må bruke mer energi på å komme deg videre (dette må du få psykologhjelp til), og mindre energi på å prøve å få ham til å si unnskyld på en måte som passer deg eller å hevne deg på den nye kjæresten hans.

Du må også slutte å skrive sarkastiske meldinger til ham. Skriftlig sarkasme er vanskelig å oppdage, og det er dessuten helt meningsløst å skrive sarkastiske meldinger til en eks man burde vært ferdig med for lenge siden. Enten oppfatter han ikke sarkasmen (som i dette tilfellet), eller så fremstår du bare som litt smålig og kjip.

Til sist; den eneste du skader her er deg selv, og det må du gi deg med. 

Anonymkode: 05c12...b32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Denne "begivenheten" (som du ikke trengte i det hele tatt å kommentere btw) var ikke tilfeldig bursdagen hans?  

Du ville se om han svarte deg, du vil ikke han skal glemme deg. Du er besatt!  Og nå legger du alt ansvar over på han, selv om du ville ha et svar?  

Og ikke spill dum, du ville ha et svar, derfor sente du meldingen. "Selv om det ikke var noe å svare på" 

Det som setter meg mest ut i disse trådene dine, er hvor mye "info" du greier å få ut av ingeting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort oppdatering: jeg mld han, skrev noe jeg følte var rett å skrive, at jeg fortsatt var veldig sint på han, sviket, hvordan han kunne være sånn som han var etc. Jeg ble forbauset for jeg trodde helt ærlig han ikke kom til å svare, men han svarte ganske kjapt : skrev at det gjorde han vondt å høre. Han spurte hva han kunne gjøre, hva jeg synes... Jeg svarte ikke. Gikk meg en tur litt seinere å kvelden, og da kom jeg borti tlfnr hans med ett ring ( det var IKKE intensjonen min! ), men han ringte opp igjen med en gang. Jeg tok den ikke. Følte jeg måtte tenke, det ble for mye. Følte også at jeg ikke visste om jeg ønsket å snakke med han pga måten han hadde vært på, derfor masse motstridende følelser den kvelden. Jeg gjorde ikke mer. Men neste dag tenkte jeg mer over situasjonen, og svarte han på den sms'n, der jeg skrev : "hvordan kan du si at det gjør deg vondt å høre, når du klarte å holde på sånn så lenge bak ryggen min? Hadde det gjort deg vondt slik du påstår, hadde du aldri gjort det!!!

Så gikk det noen timer, og han ringte meg. Jeg tok den ikke igjen. Følte han burde tenke over det jeg hadde skrevet, men ca en time etterpå ringte jeg ett ring for å sjekke om han kunne ringe tilbake, som dagen før, i tilfelle han var opptatt da jeg ringte. Og han ringer opp igjen med en gang. Snakket med han over en time. Først var det mye sinne fra meg, skuffelse, sårhet osv. Han virket flau over hvordan han hadde vært og skjønte meg, så det var godt å snakke med han. Han ser fortsatt hun dama, så jeg sa at jeg ønsket ikke mer kontakt, at jeg ikke kom til å være hans "emosjonelle støtte" hvis han trodde det, men virker som han prøvde å få samtalen over på andre ting, spurte endel om meg etc, men da sa jeg at jeg ikke ønsket å si det pga hele situasjonen imellom oss. Jeg sa at det er vondt for meg å ha kontakt. Føler vi har en spesiell connection derfor er dette vanskelig. Jeg prøvde å avslutte flere ganger, men han fortsatt å snakke. Tlf gikk plutselig av og han skrev kjapt : at mobilen gikk tom for strøm, god kveld og at vi snakkes. Jeg svarte han ikke. 

Har sittet og lurt på om jeg skal skrive at det er best at vi ikke har kontakt, eller kanskje ikke skrive noe, jeg sa det jo...

Huff, vet ikke hvordan jeg skal tolke alt dette. Det er vondt å snakke med han som om alt var sånn som da vi så hverandre, men vite at han ser ei anna.

 

ts

Anonymkode: fac9d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hva får deg til å tro at denne evinnelige klagingen og boringen din interesserer oss fremmede på et forum? Du har aldri tatt til deg råd, hverken tidligere eller nå. Hva er din hensikt med å holde på på denne måten?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare kutte ham ut èn gang for alle. Ikke flere påskudd for å sende melding (han har tingen din, han sa ikke unnskyld, en eller annen begivenhet, du er sint osv.). Bare slett nummeret og GÅ VIDERE! 

Anonymkode: 05c12...b32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare kutte ham ut èn gang for alle. Ikke flere påskudd for å sende melding (han har tingen din, han sa ikke unnskyld, en eller annen begivenhet, du er sint osv.). Bare slett nummeret og GÅ VIDERE! 

Anonymkode: 05c12...b32

Takk for svaret ditt, glemte å si takk også for ditt tidligere svar. Jeg leste det og synes det var bra, du har kloke tanker.

Jeg skrev han ei mld for ca en halv time siden, dvs over midnatt der jeg skrev at :" nei, vi snakkes ikke for jeg ønsker ikke kontakt med deg" Videre at han tok et valg som nå gir han konsekvenser. Det føltes som han kastet hele vår historie ut i intet, og at han ga f... i meg og mine følelser, hoppet rett på ei ny dame mens han gikk bak ryggen min etc, at han nå har fått samboer etc. Og at han bare skal fuck off!" Det føltes rett å skrive det, for jeg føler at han tror at det bare er liksom å ringe meg å tro at alt er bra etter så laaang tid, uten at han har gjort noe for å vise at han var lei seg. Kanskje hun dama nå har fått vite at han fikk mld siden jeg sendte den så seint, men det gir jeg f... i! Nå kan han kjenne på sin karma...

ts

Anonymkode: fac9d...073

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg husker riktig så dumpet du han først. Og dere ble ikke kjærester. Så 7-8 måneder etterpå kontaktet du han igjen, men du fikk svar fra dama hans om at du måtte slutte å kontakte han. Så fikk du vite at de hadde begynt datingen 12 måneder før, da han datet deg også. Men du var så frem og tilbake, sint og veldig mistenksom. Du hadde alltid noe å ta han for og bli sint på han, og du krevde alltid unnskyldning for noe. Er også vanlig å date flere i starten. Dere var ikke intime en gang. 

Han har nå vært sammen med hun i over ett år nå. Og det er 2 år siden du sist datet han. Håper du ser hvor sykt dette er. La han gå. La de to være i fred. Slett han og gå videre i livet ditt. Du er i midten av 30-årene. Hvor mye mer tid skal du kaste bort på ingenting?

Anonymkode: cbfe2...365

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere datet dumpet du jo han minst 5 ganger per uke. Husker hvor illsint du alltid var. 

Anonymkode: cbfe2...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg husker riktig så dumpet du han først. Og dere ble ikke kjærester. Så 7-8 måneder etterpå kontaktet du han igjen, men du fikk svar fra dama hans om at du måtte slutte å kontakte han. Så fikk du vite at de hadde begynt datingen 12 måneder før, da han datet deg også. Men du var så frem og tilbake, sint og veldig mistenksom. Du hadde alltid noe å ta han for og bli sint på han, og du krevde alltid unnskyldning for noe. Er også vanlig å date flere i starten. Dere var ikke intime en gang. 

Han har nå vært sammen med hun i over ett år nå. Og det er 2 år siden du sist datet han. Håper du ser hvor sykt dette er. La han gå. La de to være i fred. Slett han og gå videre i livet ditt. Du er i midten av 30-årene. Hvor mye mer tid skal du kaste bort på ingenting?

Anonymkode: cbfe2...365

Alt du skriver her stemmer ikke. Jeg ønsker ikke å gå i mer detaljer, men vi var sammen. Må jeg legge ut brevene han skrev til meg for å bevise det? Jeg vet hva vi hadde, men ser at andre konkluderer med ting som ikke stemmer. Jeg vil ikke si mer, men han kalte meg dama og jenta si, jeg møtte familien hans. Vi hadde en spesiell greie, han hadde aldri orket å møte meg så lenge som han gjorde hvis det ikke var det. 

Dessuten: han tok kontakt med meg! Han ringte meg idag uten at jeg gjorde noe. Igår svarte han på mld min, prøvde også å ringe meg da jeg kom borti knappen ved et uhell, men da tok jeg den ikke. Så det er ikke bare jeg som tar kontakt her...Han ville gjerne snakke også, jeg sa flere ganger at jeg må legge på og at det er best vi ikke har kontakt, mens han sa at vi kan jo ha det, om jeg bare skulle ignoerer han hvis han møtte på meg? Han sa også noe som tydet på at han har vært i området jeg bor ( en forandring han merket ). 

Men, han har dame nå, og derfor vil jeg ikke ha kontskt med han, selv om det gjør vondt, for føler at vi har noe spesielt...:(

 

Anonymkode: fac9d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da dere datet dumpet du jo han minst 5 ganger per uke. Husker hvor illsint du alltid var. 

Anonymkode: cbfe2...365

Ja, det var mye problemer med tilliten pga flere ting jeg tok han i...Snakket litt om det idag også med han. Han mente at jeg nesten aldri hadde tillit til han, mens jeg sa at han ikke tok mine følelser på alvor da jeg oppdaget noen episoder...

Huff, jeg er fortsatt sint på han...

Anonymkode: fac9d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gir slipp, så vil du finne noen andre som er spesielle. Som vil gi deg det du vil ha. En som ikke gjør deg sint. Bare gjør deg glad. 

Det du skal gjøre nå er å slette han fra alt. Slett alle gamle mailer, blokker mailen hans. Gjerne lag deg en helt ny e-post, start med blanke ark! Så blokker og sletter du nummeret hans fra telefonen din. Slett alle gamle meldinger. Og bilder. Få han bort fra livet ditt fullstendig. Ute av syn, ute av sinn. 

Så laster du ned Tinder og lager du deg profil på sukker. Så vil du at det er flust med andre menn der ute! Som er interessert i å bli kjent med akkurat deg. Ambefaler spesielt sukker. Snakk og flørt med de der inne. 

Jeg tror du er opphengt i denne fyren fordi det var han som sist gav deg oppmerksomhet og kjærlighet. Men gi slipp nå. Og åpne deg for verden, for andre menn. Så finner du deg en BRA mann. Som er singel. Og er mot deg akkurat slik du ønsker. 

Anonymkode: cbfe2...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var mye problemer med tilliten pga flere ting jeg tok han i...Snakket litt om det idag også med han. Han mente at jeg nesten aldri hadde tillit til han, mens jeg sa at han ikke tok mine følelser på alvor da jeg oppdaget noen episoder...

Huff, jeg er fortsatt sint på han...

Anonymkode: fac9d...073

Du må bare forsone deg med at slik var han. Aksepter det. Du kan ikke gjøre noenting med det. Det spiser deg bare opp innvendig, hvis du fortsetter å være så sint. Gi slipp. 

Anonymkode: cbfe2...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...