Gå til innhold

Hverdagslivet med to små


Chandra

Anbefalte innlegg

Så bra du trives med å være tilbake på jobb igjen, sett bort i fra krangelen da :P Greit at dere ble venner igjen da, så slipper dere kleine dager der man må late som man liker hverandre.

Haha, crocs ja :ler: Jeg har nærmest vokst opp i det fottøyet.. Det var så inn en periode på barneskolen. Nå har jeg fortsatt et par stående som jeg hiver på meg når jeg skal ut å rugge på vogna til Knerten. Det har dessverre skjedd et par ganger at Knerten ikke har sovnet, så jeg har måttet trille en liten tur i nabolaget :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Mumsy skrev:

Så bra du trives med å være tilbake på jobb igjen, sett bort i fra krangelen da :P Greit at dere ble venner igjen da, så slipper dere kleine dager der man må late som man liker hverandre.

Haha, crocs ja :ler: Jeg har nærmest vokst opp i det fottøyet.. Det var så inn en periode på barneskolen. Nå har jeg fortsatt et par stående som jeg hiver på meg når jeg skal ut å rugge på vogna til Knerten. Det har dessverre skjedd et par ganger at Knerten ikke har sovnet, så jeg har måttet trille en liten tur i nabolaget :sjenert: 

Hehe, jeg har også et par Crocs jeg bruker til det samme. Men mannen bor i Crocs. :glare: Han har til og med med vinterfor i. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chandra skrev:

Hehe, jeg har også et par Crocs jeg bruker til det samme. Men mannen bor i Crocs. :glare: Han har til og med med vinterfor i. 😎

VInterfor, sykt kult :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det allerede er februar! Snart helg også. Ingen spesielle planer i dag. Vuuurderer å svømme i kveld, men tviler på at det skjer. 😄 Ellers blir det vel bare oppussing og finne på noe med mini i helga. Null planer! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mumsy skrev:

VInterfor, sykt kult :hoho:

Europris ;)

Jeg har trillet mange soveturer i crocs og pysj :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 22.39, LilleMy1989 skrev:

Europris ;)

Jeg har trillet mange soveturer i crocs og pysj :fnise:

 

:fnise: Sånn det skal være! 

Mini har skikkelig humørsvingninger om dagen! Tydelig jeksler som plager. Hun går bra superblid til rasende på noen sekunder og når hun er rasende velter hun ting. Hun har garantert arvet mitt temperament. :phaedra:

I dag har vi tømt det som skal bli rommet hennes og fiksa det mer hyggelig på det rommet hun bor på så lenge. Utrolig hvor lite som skal til! Måtte flytte om på kommoder og fikk i samme slengen ryddet i klærne hennes. Siden hun er så liten har hun masse gaver som hun venter på å bli brukt i størrelse 86 og 92. Alle skal jo kjøpe så hun har litt å vokse i og hun har fremdeles ikke vokst inn i en del av bursdagsgavene for et halvt år tilbake. Men det gjør jo ikke noe da. 😃

vi skulle egentlig kjøpe veggplater i dag men bilen vi skulle låne til det var ikke ledig så da ble planen å gjøre det midt i neste uke slik at de er klare til å settes opp neste helg siden de skal ligge i rommet i 48 timer før de settes opp. Målet må vel være st det skal være ferdig i løpet av februar eller noe. 

Ellers sovnet jeg fra hele kvelden på sofaen og nå ligger jeg i senga og begynner å bli våken igjen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var mini syk igjen. Feber og stygg hoste. Mannen blir hjemme med henne i morgen. Stakkars lille jenta. :ninuskapus: Jaja, selv om hun er syk er hun rimelig bestemt allikevel. 

Vi fikk til slutt kjøpt veggplater og til helgen skal de settes opp. Endelig, første rom vi pusser opp i huset. :nori: Følger flylady opplegget  på husarbeid om dagen og det funker. Jobber virkelig med å prøve å få inn enkle rutiner. Det er veldig ok å gjøre oppgaver på kvelden etter at mini har sovnet. Da har jeg så mye energi av en eller annen grunn at det bare er å kjøre på. Målet er å ha et lettstelt hus og bra rutiner som hele tiden holder det gående. Å holde det superryddig og rent med mann, barn og ikke minst hund er bare å gi opp har jeg skjønt.  :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Wow! Det har var lenge siden! Brått kom lysten tilbake, samtidig med lysten på en baby nr 2. 😇

Hva har egentlig skjedd siden sist? Mini er 2 år og 3 måneder nå og skravla går i ett. Hun er er en utrolig aktiv jente og skikkelig pappajente. Nesten så mor blir sjalu! 😬 

Hun sover fremdeles godt om natta. Sovner rundt åtte pluss minus på kvelden og står opp i 7-8 tiden. Vi har det riktig så godt, så tanken på ny baby og våkenetter frister egentlig lite. 😅

Ellers så har vi nok å styre med i huset med stadig et nytt prosjekt, turer med hunden, trening og det vanlige. Tiden flyr! Nå skal jeg sjekke ut om det går an å få kjøpt noen julegaver på black friday salget på nett. 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: tilbake! 

Gøy å høre at lysten på et barn til har meldt seg :nigo: Det gjelder mange her på kg i det siste 😂

Så deilig at hun sover så godt. Det må dere bare nyte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

:velkommen: tilbake! 

Gøy å høre at lysten på et barn til har meldt seg :nigo: Det gjelder mange her på kg i det siste 😂

Så deilig at hun sover så godt. Det må dere bare nyte! :jepp:

Takk for det! Gratulerer så mye med baby i magen igjen! Må jo si at jeg blir litt påvirket av babyboomen her inne!😄

Prøver å kjøpene jakke til mini og strømpebukser til meg selv på HM nå men den nettsiden tror jeg er totalt overbelastet nå. 🙄 Jeg er egentlig ganske i mot dette black friday tøyset, men når jeg uansett har tenkt til å kjøpe noe så kan jeg jo like godt få rabatt liksom!

Endret av Chandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Chandra skrev:

Takk for det! Gratulerer så mye med baby i magen igjen! Må jo si at jeg blir litt påvirket av babyboomen her inne!😄

Prøver å kjøpene jakke til mini og strømpebukser til meg selv på HM nå men den nettsiden tror jeg er totalt overbelastet nå. 🙄 Jeg er egentlig ganske i mot dette black friday tøyset, men når jeg uansett har tenkt til å kjøpe noe så kan jeg jo like godt få rabatt liksom!

Takk 😍 Det skjønner jeg at du blir 😂 Ble veldig babysyk når @lille_frosk og @kaffemor ble gravid :rodmer: Sykt gøy å være i denne bobla igjen :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge appen jeg har lastet ned har jeg El lørdag 8. Desember. Jeg vil ikke være gravid i julen men så tenker vi at det er jo bare å kjøre på. Blir vel garantert ikke gravid på 1. Forsøk igjen! 😊

Har litt barnefri nå i ettermiddag så nå blir det en tur på trening. Det trengs etter en uke med sykdom! Nå ble faktisk jeg og mannen syke, mens mini har holdt seg frisk. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi er bare syke om hverandre om dagen så det skjer nok ikke så mye før neste prøveperiode. 🤧 Motivasjonen for å lage unge er ikke helt der når både mannen, mini og jeg er syke. 

Jeg er på andre runde med feber nå, og det er slitsomt som voksen. Spesielt når man trykker i seg Paracet og overlever jobb men ikke er menneske resten av døgnet. 

Jaja, bedre lykke neste gang. El er i morgen i følge appen så det er jo et ørlite håp om vi gidder. 🙃

Mini er veldig morsom og slitsom om dagen. Hun snakker utrolig mye og er veldig opptatt av jul, nisser og julesanger. Hun begynner å bruke mer fantasi i leken og er veldig bestemt. Å få henne klar for barnehagen på morgenen er et prosjekt i seg selv. Det bytter på at hun skal kle på seg selv, bli sint, gjemme seg og løpe avgårde. Når hun skal legge seg har hun begynt å kle av seg pysj og bleie i superfart og i kveld kledde hun av seg minst 10 ganger. 😅 Jeg merker at det blir verre når jeg er sliten/syk/osv og har kortere lunte. Så det er bare å være tålmodig. Det er også stas å bade sammen da lager vi masse skum i boblebadet og leker med det i evigheter. 

Nå er hun ca 87cm høy og 11,5kg stor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

I følge appen var EL i går men jeg tipper i dag. Blir uansett er par spennende uker å vente! 😱 Gøy å være i gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 17.22, LilleMy1989 skrev:

Oioi! Spennende! :nigo: 🤞

Ja, veldig! 🤩

i dag er jeg 5 eller 6 dpo og de to siste dagene har jeg hatt murringer både i mage og rygg! Ulidelig spennende. Skal bestille tester fra billige-tester i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk, begge to! 😍🤩

Ja det var egentlig prøveperiode 2 men i prøveperiode 1 fikk vi ikke prøvd rundt eggløsning fordi mannen var ganske/veldig syk i hele desember. 

Herregud, tiden går jo allerede sakte. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...