Gå til innhold

Mislykket kjærlighet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dumme meg.

Har flørtet i over ett halvt år, med en kollega ( treffer han ikke daglig). Meldinger frem og tilbake, og han har tatt svært mye initiativ. Inntil.. Vi hadde sex. Hørte knapt en lyd. Fikk nesten ikke svar på meldinger. Fikk aldri tatt en skikkelig prat om det. Så kommer det seg, og vi har sex igjen. Nå: ingen svar. Har bestemt meg for å ikke sende melding til han selv om jeg har så lyst. Har ikke hørt fra han på 5 dager. Har lyst til å stille han til veggs, men venter på den rette anledningen. Han er nok en mann som ikke liker å snakke om følelser. Så her sitter jeg, usikker og dum.

Skulle ønske jeg kunne gi faen i hele fyren, men er redd jeg smelter igjen om han kontakter meg igjen. Føler uansett at jeg har krav på ett svar etter all den tiden han har brukt på meg.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar på hva?

Anonymkode: b1e37...e33

Jeg trengte bare å skrive det. Kan ikke spørre noen andre enn han hva han tenker. Men er redd jeg ikke får klare svar. Presser jeg han så får jeg vel heller svar jeg innerst inne ikke ønsker.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trengte bare å skrive det. Kan ikke spørre noen andre enn han hva han tenker. Men er redd jeg ikke får klare svar. Presser jeg han så får jeg vel heller svar jeg innerst inne ikke ønsker.

Anonymkode: 61c36...635

Kanskje han vil være kjæresten din :) 

Anonymkode: b1e37...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dumme meg.

Har flørtet i over ett halvt år, med en kollega ( treffer han ikke daglig). Meldinger frem og tilbake, og han har tatt svært mye initiativ. Inntil.. Vi hadde sex. Hørte knapt en lyd. Fikk nesten ikke svar på meldinger. Fikk aldri tatt en skikkelig prat om det. Så kommer det seg, og vi har sex igjen. Nå: ingen svar. Har bestemt meg for å ikke sende melding til han selv om jeg har så lyst. Har ikke hørt fra han på 5 dager. Har lyst til å stille han til veggs, men venter på den rette anledningen. Han er nok en mann som ikke liker å snakke om følelser. Så her sitter jeg, usikker og dum.

Skulle ønske jeg kunne gi faen i hele fyren, men er redd jeg smelter igjen om han kontakter meg igjen. Føler uansett at jeg har krav på ett svar etter all den tiden han har brukt på meg.

Anonymkode: 61c36...635

Han jobber vel ikke tilfeldigvis i møbelbransjen?😊

Anonymkode: a8f98...015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jobber vel ikke tilfeldigvis i møbelbransjen?😊

Anonymkode: a8f98...015

Nei, det gjør han ikke 😂

Anonymkode: 61c36...635

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han vil være kjæresten din :) 

Anonymkode: b1e37...e33

Da synes jeg han er veldig dum som ikke gir meg noen form for bekreftelse. Jeg er redd han bare vil ha sex. Og nå vet han at han har meg der han vil... Problemet er bare at jeg er et vrak nå.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 dager med silence er litt mye da, ts...

Anonymkode: 0b693...454

I know 😢 Det er i alle fall altfor lenge for meg.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett og blokker også kom deg videre.  Ellers er du profesjonell på jobb. Ingen skal gruble på sånt tull. Han vil ha sex. Vil du ha kjæreste så ikke ha sex og se hva som skjer  (med noen andre såklart) 

Anonymkode: af97b...f63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slett og blokker også kom deg videre.  Ellers er du profesjonell på jobb. Ingen skal gruble på sånt tull. Han vil ha sex. Vil du ha kjæreste så ikke ha sex og se hva som skjer  (med noen andre såklart) 

Anonymkode: af97b...f63

Hvis du vil ha kjæreste, men ikke vil ha sex med ham, er alt jeg kan si "lykke til"... Ingen mann vil tro at man er noe annet enn friendzona om man tilbringer tid sammen, men det aldri er tegn på at det er mer enn vennskapelig interesse. Det funker så lenge han IKKE er interessert, men om han er det, tror han at du ikke liker ham på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke krav på noe som helst. Hvis du har valgt å lure deg selv, så er det på din kappe. 

Anonymkode: c56de...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok ikke krav på noe som helst. Hvis du har valgt å lure deg selv, så er det på din kappe. 

Anonymkode: c56de...237

Kanskje du har rett 😕 Men er vel ikke akkurat fair og ha sex med meg og så ikke gidde å svare på meldinger. Hva med en melding om at han ikke har de rette følelsene eller noe... Ett eller annet i alle fall.

Skal forsøke å glemme følelsene mine for han. Få det litt på avstand.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er litt typisk mannfolk.

I stedet for å skrive at det ikke var denne magiske, fantastiske kjærligheten dere kanskje håpet på, så svarer han ikke. 
Sex var OK, men awkward og tror ikke det kan bli noe mer?

Dårlig kommunikasjon tror jeg er et stikkord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Hvis du vil ha kjæreste, men ikke vil ha sex med ham, er alt jeg kan si "lykke til"... Ingen mann vil tro at man er noe annet enn friendzona om man tilbringer tid sammen, men det aldri er tegn på at det er mer enn vennskapelig interesse. Det funker så lenge han IKKE er interessert, men om han er det, tror han at du ikke liker ham på den måten.

Til orientering: det er fullt mulig å signalisere at man er romantisk interessert i noen uten å ha sex med de. Det å kutte ut sex til man vet hva man selv og den andre vil, er bare fornuftig. 

Anonymkode: b1e37...e33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til orientering: det er fullt mulig å signalisere at man er romantisk interessert i noen uten å ha sex med de. Det å kutte ut sex til man vet hva man selv og den andre vil, er bare fornuftig. 

Anonymkode: b1e37...e33

Halleluja!! Vi hadde fantastisk sex. I alle fall jeg 😜 Men når jeg blir et følelsesmessig vrak etterpå, så var det ikke verdt det. 

 

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Hadley skrev:

Tror det er litt typisk mannfolk.

I stedet for å skrive at det ikke var denne magiske, fantastiske kjærligheten dere kanskje håpet på, så svarer han ikke. 
Sex var OK, men awkward og tror ikke det kan bli noe mer?

Dårlig kommunikasjon tror jeg er et stikkord.

Dårlig kommunikasjon uten tvil! Tror ikke han er typen som vil sette ord på følelser, derfor får jeg ikke svar. Skal bli rart å se han igjen på jobb.

Anonymkode: 61c36...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. september 2016 at 23.18, AnonymBruker skrev:

Til orientering: det er fullt mulig å signalisere at man er romantisk interessert i noen uten å ha sex med de. Det å kutte ut sex til man vet hva man selv og den andre vil, er bare fornuftig. 

Anonymkode: b1e37...e33

Nei, det er egentlig ikke det, og jeg skal forklare hvorfor:

Det at de alle fleste kvinner er i stand til å ha sex uten følelser, gjør at man ikke kan stole på at de er interesserte uten å ha det. Hvis man skal være sammen med noen, VAR i alle fall sexen det som var forskjell på venn og kjæreste, men nå som alle har en ekstra god venn de knuller på i tillegg, kan man i alle fall ikke være sikker. Tro det eller ei: De fleste menn er også avhengig av å føle seg begjært, både kropp og sjel. Men det begjæret er så utvannet nå av at man hopper til køys med noen som sendte en morsom snap, samtidig som det var litt lenge siden sist. Derfor bør man faktisk ha sex med noen man er interessert i. Fordi det eneste som kanskje signaliserer at man er interessert i noe mer, er kombinasjonen av verbal bekreftelse, nærhet OG sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Nei, det er egentlig ikke det, og jeg skal forklare hvorfor:

Det at de alle fleste kvinner er i stand til å ha sex uten følelser, gjør at man ikke kan stole på at de er interesserte uten å ha det. Hvis man skal være sammen med noen, VAR i alle fall sexen det som var forskjell på venn og kjæreste, men nå som alle har en ekstra god venn de knuller på i tillegg, kan man i alle fall ikke være sikker. Tro det eller ei: De fleste menn er også avhengig av å føle seg begjært, både kropp og sjel. Men det begjæret er så utvannet nå av at man hopper til køys med noen som sendte en morsom snap, samtidig som det var litt lenge siden sist. Derfor bør man faktisk ha sex med noen man er interessert i. Fordi det eneste som kanskje signaliserer at man er interessert i noe mer, er kombinasjonen av verbal bekreftelse, nærhet OG sex.

Det er ikke så lett å bli forelsket i noen eller ha sex med noen når man treffer på slike tillitsproblemer helt fra starten. Når du konstant ligger under et forstørrelsesglass og må passe på ALLE signalene man gir ut, og ting man sier eller gjør konstant kan beskues til å mate tillitsproblematikk

Anonymkode: 68699...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett å bli forelsket i noen eller ha sex med noen når man treffer på slike tillitsproblemer helt fra starten. Når du konstant ligger under et forstørrelsesglass og må passe på ALLE signalene man gir ut, og ting man sier eller gjør konstant kan beskues til å mate tillitsproblematikk

Anonymkode: 68699...a65

Hvis det er følelsen du har når du evt skal inn i et forhold, hvor man burde ønske å dyrke sine beste sider, og benytte sjansen til å legge fra seg noen dårlige, er det jo ikke sikkert du er moden for et, innerst inne? For om man er genuin, trenger man ikke å føle at man ligger under forstørrelsesglasset. Da viser man bare den hele, ekte seg. Og i et forhold omfatter det også sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...