Gå til innhold

Stramme bukser og jeans på tynne gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny her.

Hvordan ser jenter å gutter på det at slanke /tynne gutter går i stramme jeans som er helt skinny ned i anklene?

Har endret litt stil nå etter jeg begynte å studere. Liker den tighte looken og å synet/ følelsen av en stram jeans på meg. Flere gutter der jeg studerer går i de samme stramme buksene som meg selv.

Får noen blikk, men føler det er positivt, noen har og sagt kule jeans du har.

Hva tenker dere om det, tåler å høre alles tanker her.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det ikke kjempe godt, men det er ikke noe jeg bryr meg mye om :) 

Anonymkode: e0019...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av kroppsform så har jeg lite til overs for stramme bukser på det motsatte kjønn. 

Anonymkode: 282dc...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det!

Alltid likt punkere, raddiser og fashionista-menn jeg da. Vet ikke hvilken type du er, men synes det er kult på de som har converse-og-skinnjakke-stilen (ikke at du må ha akkurat converse og skinnjakke, men du skjønner hvor jeg vil), eller kanskje en litt androgryn stil med blazer og tynt slipes eller noe sånt.

Datet jo bare sånne da jeg var student, praktisk også siden man kan låne buksene til hverandre :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung hadde alle gutta så stramme jeans at vi så hvilken vei kuken deres lå i buksa. Ofte ble buksa brukt så ofte at vi kunne se det på hvor fargen bleknet også. Var ikke mye strech på den tida. Det er vel ikke så ønskelig for dere menn? Fint for oss, men kanskje ikke så bra for endel av dere :) 

Generelt synes jeg menn er finere i litt mer løstsittende jeans, og heller mer tettsittende på overkroppen. Vi ser at dere ser bra ut selv om klærne ikke klistrer seg til kroppen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Liker det!

Alltid likt punkere, raddiser og fashionista-menn jeg da. Vet ikke hvilken type du er, men synes det er kult på de som har converse-og-skinnjakke-stilen (ikke at du må ha akkurat converse og skinnjakke, men du skjønner hvor jeg vil), eller kanskje en litt androgryn stil med blazer og tynt slipes eller noe sånt.

Datet jo bare sånne da jeg var student, praktisk også siden man kan låne buksene til hverandre :fnise:

Så kult da:). Jeg er ikke helt den slipstypen, men oppleves nok litt androgyn med mitt med langt hår. Men er nok egentlig mer den rocka typen, litt fashionista-menn. Jeg går i skinny trange jeans, converse å stram skinnjakke.

Jeg må gå i jente jeans pga at jeg er så tynn, men velger litt sånn unisex look, som sitter stramt på. Hvis jenta har samme stilen kunne jeg lett ha byttelisten buksene av hverandre:fnise:

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nøste~ skrev:

Stygt.

Skjønner at ikke alle kan like stilen.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uavhengig av kroppsform så har jeg lite til overs for stramme bukser på det motsatte kjønn. 

Anonymkode: 282dc...77f

Skjønner det synet.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker det ikke kjempe godt, men det er ikke noe jeg bryr meg mye om :) 

Anonymkode: e0019...903

Kult du syns det. Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er buksene åletrange?

Anonymkode: 47c8c...15c

Buksene er skinny å sitter helt inntil. Vet ikke helt hva en sånn bukse er. Er det en ekstra stram bukse?

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker sånne bukser men sliter de ofte ut etter ett par år. De får ett hul i skrittet. Da er det rett i bosset.

Akuratt har jeg faktisk bare 2 som ser nye ut. Må snart ut og kjøpe flere. Kansje jeg går opp 1 eller 2 størrelser.

Jeg bruker alltid klassisk. Slimfit passer aldri til meg. Jeg er mann.

Anonymkode: ee0e7...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult du syns det. Er du gutt eller jente?

Anonymkode: 0820a...fb9

Er jente :) 

Anonymkode: e0019...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker sånne bukser men sliter de ofte ut etter ett par år. De får ett hul i skrittet. Da er det rett i bosset.

Akuratt har jeg faktisk bare 2 som ser nye ut. Må snart ut og kjøpe flere. Kansje jeg går opp 1 eller 2 størrelser.

Jeg bruker alltid klassisk. Slimfit passer aldri til meg. Jeg er mann.

Anonymkode: ee0e7...fc8

Kult, men hvordan blir bukser utslitt i skrittet? Er ikke det der samme for løse og stramme bukser? Bukser som slites etter 2 år høres normalt ut. Jeg bruker buksene i ca 2 år. Nå har jeg bare hatt denne stilen i sånn ca 6 måneder da.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kult, men hvordan blir bukser utslitt i skrittet? Er ikke det der samme for løse og stramme bukser? Bukser som slites etter 2 år høres normalt ut. Jeg bruker buksene i ca 2 år. Nå har jeg bare hatt denne stilen i sånn ca 6 måneder da.

Anonymkode: 0820a...fb9

 

Mulig det er normalt men jeg kan ikke bruke noe mindre bukser enn de jeg har.

Anonymkode: ee0e7...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende bukser er kult hvis resten av stilen matcher. Stram bukse og stor hettegenser blir f.eks kræsj. Tettsittende bukse med en slim fit shorte er kjempekult. 

Tettsittende er et nøkkelord her. Kan godt sitte veldig tett, men dersom du får litt tights følelse av det er det bedre å gå opp en strs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kapteinNorge skrev:

Tettsittende bukser er kult hvis resten av stilen matcher. Stram bukse og stor hettegenser blir f.eks kræsj. Tettsittende bukse med en slim fit shorte er kjempekult. 

Tettsittende er et nøkkelord her. Kan godt sitte veldig tett, men dersom du får litt tights følelse av det er det bedre å gå opp en strs. 

TS Liker den looken er passer meg å er veldig kult. Jeg går oftest i tettsittende bukser, slimfit shorte med converse til, er en selvfølge. Noen ganger også en noen ganske stram t-shirt på sommeren. Går gjerne i noe sportslig jakke eller ganske trang skinnjakke. Alt sitter tettsittende på å liker den looken.

Klærne å buksen sitter veldig tett, spesielt den ene Tiger jeansen, den er nok gansje tights følelse, men veldig kul å behagelig på, siden den har littstretch. Vurderte en str opp når jeg kjøpte den, men hun som var i butikken syns jeg skulle gå for den strammeste, både for at den vil gå litte bitt ut og at hun syns den satt finest på.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny her.

Hvordan ser jenter å gutter på det at slanke /tynne gutter går i stramme jeans som er helt skinny ned i anklene?

Har endret litt stil nå etter jeg begynte å studere. Liker den tighte looken og å synet/ følelsen av en stram jeans på meg. Flere gutter der jeg studerer går i de samme stramme buksene som meg selv.

Får noen blikk, men føler det er positivt, noen har og sagt kule jeans du har.

Hva tenker dere om det, tåler å høre alles tanker her.

Anonymkode: 0820a...fb9

Er gutt og går selv i stramme jeans. Forresten de gutta som med stramme jeans på skolen din, hvordan sko pleier de å bruke? Finner ikke noen sko som passer meg til skinne jeans

Anonymkode: 15cdb...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...