Gå til innhold

Stramme bukser og jeans på tynne gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny her.

Hvordan ser jenter å gutter på det at slanke /tynne gutter går i stramme jeans som er helt skinny ned i anklene?

Har endret litt stil nå etter jeg begynte å studere. Liker den tighte looken og å synet/ følelsen av en stram jeans på meg. Flere gutter der jeg studerer går i de samme stramme buksene som meg selv.

Får noen blikk, men føler det er positivt, noen har og sagt kule jeans du har.

Hva tenker dere om det, tåler å høre alles tanker her.

Anonymkode: 0820a...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det ikke kjempe godt, men det er ikke noe jeg bryr meg mye om :) 

Anonymkode: e0019...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av kroppsform så har jeg lite til overs for stramme bukser på det motsatte kjønn. 

Anonymkode: 282dc...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det!

Alltid likt punkere, raddiser og fashionista-menn jeg da. Vet ikke hvilken type du er, men synes det er kult på de som har converse-og-skinnjakke-stilen (ikke at du må ha akkurat converse og skinnjakke, men du skjønner hvor jeg vil), eller kanskje en litt androgryn stil med blazer og tynt slipes eller noe sånt.

Datet jo bare sånne da jeg var student, praktisk også siden man kan låne buksene til hverandre :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung hadde alle gutta så stramme jeans at vi så hvilken vei kuken deres lå i buksa. Ofte ble buksa brukt så ofte at vi kunne se det på hvor fargen bleknet også. Var ikke mye strech på den tida. Det er vel ikke så ønskelig for dere menn? Fint for oss, men kanskje ikke så bra for endel av dere :) 

Generelt synes jeg menn er finere i litt mer løstsittende jeans, og heller mer tettsittende på overkroppen. Vi ser at dere ser bra ut selv om klærne ikke klistrer seg til kroppen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse