Gå til innhold

Har du potteplanter hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 9/22/2016 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Er grønne planter hjemme et must, eller er det bare tull? Ser det nakent ut med et hjem uten grønne vekster, synes du? Har du grønne planter hjemme eller ikke?

 

Jepp, men ikke mange. To sukkulenter og tre marijuanaplanter.

Anonymkode: 87b4e...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 22.9.2016 at 18.09, Yvonne skrev:

Har kun falske blomster, siden kattene tygger på alt av ekte blomster/planter. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Eks-svigermoren min har katter. Hun har kaktus! :) Det funker, kattene rører ikke kaktusene, hehe :)

Anonymkode: 9bc62...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne planter er bra for innelufta og myker opp hjemmet. Jeg har plutselig anskaffet en del grønne planter og det er bare én av dem katten spiser på. Det er helt greit. Jeg prøver å ha en vannerutine hver søndag, men det skjærer seg lett. Plantene må derfor venne seg til sjelden vanning. :fnise:  Jeg pleier også å ha avskårne blomster med litt farge.

Kunstige planter/blomster liker jeg overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eks-svigermoren min har katter. Hun har kaktus! :) Det funker, kattene rører ikke kaktusene, hehe :)

Anonymkode: 9bc62...8ca

Hehe, vi prøvde å ha kaktus, men dessverre syntes var kjære pusefrøken at kaktus var særdeles spennende. Så vi holder oss til falske blomster/planter. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også inne-planter, mest fordi jeg liker det, ikke fordi at jeg synes det er et must. Synes bare det er koseligere med:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...