Gå til innhold

Dere som har katter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men nå skal jeg prøve!

Anonymkode: 4afef...c6b

Hvordan gikk det?

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei, jeg får bare bære han som en potetsekk*, ellers så klikker han 😝.

* altså, jeg holder brystkassa med armen inntil hofta, så bakbeina henger og dingler mens frembeina enten stikker rett ut eller krøller seg over armen.

Anonymkode: 0bb55...b27

Lille søte potetsekk-pus :catmilk:

Anonymkode: 21541...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Morningen min starter gjerne med at klokka ringer 06:30. Etter at jeg er ferdig på badet lager jeg meg gjerne en kaffe og en brødskive. I det solens første stråler sniker seg inn gjennom kjøkkengardinene mine, så ringer det en ny klokke. It's time! Jeg bor i sjette etasje, så dette ser majestetisk og vakkert ut når jeg holder henne høyt opp mens solstrålene treffer hodet hennes. Jeg synger hyllesten av hjertens lyst! Lille Simba, alt du ser her er ditt rike! Men der skyggene faller, dit må vi aldri gå. Det er parkeringsplassen på andre siden av gaten! 😋

image.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Her i huset drar vi denne versjonen :-)

Bilderesultat for lion king ah zabenya

Denne var poppis hos oss. Men de HATER sangstemmen min, og må komme seg vekk eller få meg til å holde stilt fortest mulig. Haha, om jeg synger for de er det faktisk dyremishandling på sitt verste. Men med musikk går det greit, da føler de seg som konger:-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Luxor skrev:

Ja! Morningen min starter gjerne med at klokka ringer 06:30. Etter at jeg er ferdig på badet lager jeg meg gjerne en kaffe og en brødskive. I det solens første stråler sniker seg inn gjennom kjøkkengardinene mine, så ringer det en ny klokke. It's time! Jeg bor i sjette etasje, så dette ser majestetisk og vakkert ut når jeg holder henne høyt opp mens solstrålene treffer hodet hennes. Jeg synger hyllesten av hjertens lyst! Lille Simba, alt du ser her er ditt rike! Men der skyggene faller, dit må vi aldri gå. Det er parkeringsplassen på andre siden av gaten! 😋

image.jpeg

Heldige pus som får se alt hun har krav på hver morgen :laugh:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Heldige pus som får se alt hun har krav på hver morgen :laugh:

Anonymkode: 21541...934

Haha! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min puse elsker når jeg holder den som en liten baby ( i armkroken med labbene opp) og kosesnakker til den. Kunne holdt på i timesvis.

 

:rodmer::catmilk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Min puse elsker når jeg holder den som en liten baby ( i armkroken med labbene opp) og kosesnakker til den. Kunne holdt på i timesvis.

 

:rodmer::catmilk:

Bilderesultat for rafiki holding simba

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, hjertesukka skrev:

Jaaaaaa, sånn! :laugh:

Det gjør jeg og. Pus forlanger å bli holdt i minst 10 minutter når jeg kommer hjem :catmilk:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Synast det ser så vondt ut å bli holdt oppe etter armane sånn :( Dessutan er dei begge godt over 5 kg så eg hadde ikkje greidd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Feil. Våre katter kommer og setter seg ned foran oss for å lytte når vi synger her i huset. 

Nei dette er feil, de kommer for å gi beskjed om at dette liker vi ikke, noe er galt, derfor kommer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
18 timer siden, Bjørg47 skrev:

Nei dette er feil, de kommer for å gi beskjed om at dette liker vi ikke, noe er galt, derfor kommer de.

Tror nok jeg kjenner kattene mine. ;) De sitter og legger seg ned og maler og hører på mens vi synger rolige sanger. Hadde de ikke likt det, så hadde de enten løpt vekk eller gått til et annet rom i huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å holde katten opp til speilet og si "se, det er deg!". Han er som regel ikke så veldig interessert, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min ser ut som en løve så vi har vår versjon av alle filmer ned løver  i. Deriblant Aslan og Simba. Av og til er han og Falcor fra den uendelige reisen, da løfter jeg han og han flyr høyt mens han fanger fluer. Han er en stor lodden gul herremann på ca 6 kg. Naboene som ser inn tror sikkert vi er gale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/24/2016 at 10.45, melatonin skrev:

Katten min ser ut som en løve så vi har vår versjon av alle filmer ned løver  i. Deriblant Aslan og Simba. Av og til er han og Falcor fra den uendelige reisen, da løfter jeg han og han flyr høyt mens han fanger fluer. Han er en stor lodden gul herremann på ca 6 kg. Naboene som ser inn tror sikkert vi er gale.

Naboene er nok bare sjalu fordi de ikke har tilgang på deres majestetiske, flyvende fluefanger :tongue:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan muligens ha hendt at jeg har tatt ham opp på fanget og sunget 'Be prepared' med stor innlevelse mens hundene satt ved føttene mine og lot som om de var hyener. :sjenert: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cathrine88 skrev:

Det kan muligens ha hendt at jeg har tatt ham opp på fanget og sunget 'Be prepared' med stor innlevelse mens hundene satt ved føttene mine og lot som om de var hyener. :sjenert: 

Det er bra den lille løven får se de lojale hyenene stå klar til å hjelpe med å ta over verden :laugh:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg ikke har vært god nok kattemor når jeg ikke har sunget. Men katten kommer opp i sofaen til meg hvis jeg snakker engelsk. Vet ikke ikke helt om hun liker det eller ikke, da. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...