Gå til innhold

Dere som har katter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har katt/katter: Har dere noen gang holdt katten deres opp i været mens dere synger circle of life? Flere ganger?

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, star123 skrev:

Du fikk meg til og smile :)

:laugh:

Ps. Jeg har gjort det flere ganger :ph34r:

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😂 Å når den ligger på ryggen på fanget mitt med hodet fra meg hender det seg at jeg stryker den over pannen mens jeg med mørk stemme sier "simba" 😂😂

Anonymkode: 81134...bd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, jeg får bare bære han som en potetsekk*, ellers så klikker han 😝.

* altså, jeg holder brystkassa med armen inntil hofta, så bakbeina henger og dingler mens frembeina enten stikker rett ut eller krøller seg over armen.

Anonymkode: 0bb55...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja 😂 Å når den ligger på ryggen på fanget mitt med hodet fra meg hender det seg at jeg stryker den over pannen mens jeg med mørk stemme sier "simba" 😂😂

Anonymkode: 81134...bd2

Haha. Jeg og. Mange katter som har vært gjennom mye rart på grunn av den filmen :P 

Anonymkode: 21541...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Her i huset drar vi denne versjonen :-)

Bilderesultat for lion king ah zabenya

Flott. Den funker og :laugh:

Anonymkode: 21541...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg og. Mange katter som har vært gjennom mye rart på grunn av den filmen :P 

Anonymkode: 21541...934

Det værste er at jeg flirer av meg selv hver gang 😂

Anonymkode: 81134...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hapi skrev:

Nei, men løfter de ofte opp slik at de får se seg rundt, virker som de liker det. Kanskje jeg burde prøve å synge også.

Hvis du synger litt så vil katten din føle seg som den utvalgte kongen av verden (noe den sikkert gjør uansett siden det er en katt) 

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Søren .. nå fikk jeg den sangen på hjernen :dry: 

Finn deg en katt å løft :P 

Anonymkode: 21541...934

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du synger litt så vil katten din føle seg som den utvalgte kongen av verden (noe den sikkert gjør uansett siden det er en katt) 

Anonymkode: 21541...934

Helt klart at kattene har dette medfødt, så den som kanskje trenger den opplevelsen mest her i huset er hunden. Men noe sier meg det kan bli vanskelig å gjennomføre med en hund på 30 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bjørg47 skrev:

Nei katter liker ikke musikk så det regnes som dyreplageri å synge for sin katt.

Kjenner flere katter som foretrekker radio over stillhet, så dyreplageri sånn generelt ville jeg ikke kalt det. Men jeg har en katt som får angst av gitarspilling, så det utgår fullstendig. Jeg har ennå ikke forstått helt om hun elsker eller hater når jeg plystrer, for da kommer hun løpende mens hun mjauer og skal ekstremkose. Om det er for å distrahere meg fra å plystre eller om det er fordi hun liker det, hvem vet?

Og ja, jeg holder henne innimellom opp og synger himmalimma lama eller hva søren det er de synger i starten av den sangen :P Men hun elsker å bli båret, så hun protesterer ikke på å løftes. Hadde jeg forsøkt med hannkatten min hadde det vært med helsa på spill :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
12 timer siden, Bjørg47 skrev:

Nei katter liker ikke musikk så det regnes som dyreplageri å synge for sin katt.

Feil. Våre katter kommer og setter seg ned foran oss for å lytte når vi synger her i huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...