Gå til innhold

Fortalte om ny graviditet. Jentungen klikket.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Spiderman skrev:

Isåfall mangler du selvinnsikt.

Poenget mitt var at det var dårlig å straffe et barn som hadde et panikkanfall. Hvordan er det å fiske etter et poeng? Og på Ts sin bekostning? Her er det barnet først og fremst jeg tok hensyn til. 

Tror heller du mangler innsikt til å forstå mitt poengbetaling-kvittering.pdf

 
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, OPIgirl skrev:

Hørt om permisjon?

Jeg lurer mer på om folk har hørt om prevensjon. 

Anonymkode: 40a87...97d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje begynne å ta vare på de du allerede har, før du får flere?

Stakkars datteren din; åpenbart at hun sliter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Jeg blir rett og slett litt målløs her. Gidder ikke påpeke det åpenbare, som at en ressurssvak alenemor får 3 (!) barn med en straffedømt, med alt av konsekvenser det har for barna, men selvsagt må TS skaffe hjelp til familien sin. Ikke bare til eldstedatteren, men til seg selv og sønnen også. Det er ikke til å skyve bak en stol at selv sønnen og hennes ufødte barn står i fare for å utvikle adferdsproblemer under forholdene TS har valgt å sette barn til verden. 

Snakk om å gi barna sine et dårlig utgangspunkt :( 

Anonymkode: 2331a...ee8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Spiderman skrev:

Hadde du tatt hensyn til barnet regner med at du hadde tatt deg tiden til å legge fram poenget på en annen måte enn den frekke og sarkastiske måten du valgte.

For meg virket det som du kun var interessert å gjøre TS forbanna. Hvordan skal det hjelpe barnet? Du trenger heller ikke å ha brukt mye tid på dette forumet for å skjønne at poenghorene her ofte legger fram sakene sine på den måten du gjorde.

Hvordan mener du at du har hjulpet TS i denne tråden?

Anonymkode: 4d4df...432

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får man virkelig ha sex i fengsel??

Anonymkode: 50e60...d6e

Folk har vel permisjon? Men hva har dette med trådens tema og gjøre? 

Anonymkode: 592c9...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. Jeg er alene med 2 barn og har visst blitt gravid med et tredje. Alle er med samme far (som har sittet i fengsel i snart 11 år). Eldstejenten min på 10 år har vært så vrang etter jeg fikk andremann som nå er 3 år. Hun kaller lillebroren sin for mye stygge ting og er rett og slett ondskapsfull med han til tider. Jeg har dessverre blitt uplanlagt gravid igjen og eldstejenten har forstått dette siden jeg kaster opp hele tiden. Hun reagerte med å sparke meg gjentatte ganger i magen, hylte og skrek og fikk et panikkanfall. Hun sa at hun håpet de

Anonymkode: 73b79...638

Du har liksom fått ene ungen etter den andre med en fyr som sitter inn for ellevte året.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at du kaller ditt eget barn for ondskapsfull...jeg har ikke ord. Du er alene med to barn, faren sitter i gengsel, og har gjort det siden før eldste ble født, du har ikke grep om eldstejenta di, og dette ønsker du å bringe enda et barn inn i. På meg virker det som om tiåringen har mer innsikt enn det du har. 

Datteren din trenger hjelp, familien trenger hjelp, og den bør du skaffe før det går helt over styr. Kontakt bup.

Anonymkode: 22c87...3e2

Hun sa at ungen ER ondskapsfull til tider

Anonymkode: b1283...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa at ungen ER ondskapsfull til tider

Anonymkode: b1283...ddb

Ja..? Var det ikke akkurat det jeg bemerket, da?

Anonymkode: 22c87...3e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, made4u skrev:

For det første virker du å ha problemer med de barna du allerede har, datteren din sin opptreden viser jo tydelig det, og så går du hen (for andre gang) å blir gravid med en som etter straffen å dømme har begått veldig alvorlig kriminalitet. Hva tenker du på egentlig, det må være mulig å ha litt antenner...

Gravid for tredje gang med en mann som sitter inne for meget alvorlig kriminalitet. Tragisk!

Anonymkode: 34e5e...688

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres i overkant drøyt ut, men svarer med utgangspunkt i at det er sant.
Jeg tenker at ikke bare bør datteren din få hjelp, men at dere sammen burde få hjelp til å kommunisere og samhandle skikkelig med hverandre.
Datteren din har det åpenbart forferdelig vont og bærer på et voldsomt sinne, og hvis hun føler seg utrygg generelt forstår jeg godt at hun ser på det å måtte flytte som verdens undergang. Hun må få hjelp til å finne ut av det indre kaoset sitt, og hun må kunne føle seg trygg på deg, og dette må settes i gang FØR babyen kommer og du blir en distrahert spebarnsmamma.

Endret av Anoia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gravid for tredje gang med en mann som sitter inne for meget alvorlig kriminalitet. Tragisk!

Anonymkode: 34e5e...688

Med tanke på at nær alle som sitter inne med alvorlige dommer har alvorlige psykiske problemer så er det tragisk ja, å bli gravid to ganger med en som sitter inne og ikke kan bidra for barnet og i tillegg i følge statistikk skal være en med stor sjanse for å ha alvorlige psykiske problemer selv i frihet - det er tankeløst rett og slett.

Man lærer av feil, to ganger har TS blitt gravid selv etter at hun jo viste at han hadde gjort noe fryktelig alvorlig. Hun ser nok forholdet til han som viktigere enn egne barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, made4u skrev:

Med tanke på at nær alle som sitter inne med alvorlige dommer har alvorlige psykiske problemer så er det tragisk ja, å bli gravid to ganger med en som sitter inne og ikke kan bidra for barnet og i tillegg i følge statistikk skal være en med stor sjanse for å ha alvorlige psykiske problemer selv i frihet - det er tankeløst rett og slett.

Man lærer av feil, to ganger har TS blitt gravid selv etter at hun jo viste at han hadde gjort noe fryktelig alvorlig. Hun ser nok forholdet til han som viktigere enn egne barn...

Tre ganger har hun blitt gravid med ham etter at hun visste det. 

Anonymkode: 34e5e...688

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tre ganger har hun blitt gravid med ham etter at hun visste det. 

Anonymkode: 34e5e...688

Uansett, nå er det på tide at hun begynner å prioritere egne barn, noe som betyr at hun bør søke hjelp til sin datter.

Mange ser det å søke hjelp som et nederlag, og kvier seg for det, selv ser jeg det som en styrke når noen gjør så... Kan jo bare komme noe godt ut av det, håper virkelig at barnemoren her gjør det beste for barna nå og søker bistand som kan hjelpe dem videre.

Klart situasjonen er vanskelig for spesielt eldste datteren, håper moren ser det så både mor og datter får snakket med fagpersoner om problemene, det kan bare føre godt med seg og jeg er redd det ender ille for datteren om hun lar det være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei, dette kan ikke være sant. 

Om dette er sant kan jo ikke de to første ha møtt faren sin stort, siden dere tydeligvis prioriterer sex ved besøkstid....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er IKKE normalt for en 10 åring å reagere slik. Det høres ut som om noe alvorlig plager henne. Du bør kontakte BUP og barnevernet for hjelp til dere alle. 3åringen lider også under å bli terrorisert av sin søster og det kan få alvorlige konsekvenser.

Jeg sier ikke nødvendigvis at du er en dårlig mor, men noe må ha skjedd her. Jeg føler ikke helt at alt er som det skal være når du har blitt uplanlagt gravid 3(!) ganger med en fyr som sitter i fengsel. Og attpåtil med en alvorlig nok dom til å få 11 år.

Vær så snill å søk hjelp, for barnas skyld. Fikk helt vondt i magen her jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars jente. Kun utifra den lille brøkdelen av en informasjon er det ikke vanskelig å forstå at hun må ha opplevd mye vondt. Minner meg litt om meg selv. Jeg hadde en ekstremt vond og vanskelig oppvekst med en voldelig far og vinglete mor. Jeg hadde mange utbrudd da jeg var barn/ungdom. Hylte og skrek. Slo meg dører. Låste meg inne på rommet. Faren min er en mastermanipulator. Han manipulerte bup og så og si alle han snakket med. De trodde jeg var et problembarn, men egentlig var jeg en jente i en ekstremt vanskelig situasjon og et barn som var vitne til en far som utøvde vold mot mor gjennom hele livet. Jeg ble aldri trodd. Oppførselen min var et desperat skrik etter hjelp, men jeg fikk aldri hjelp. Håper datteren din blir seg og får den hjelpen hun fortjener.

Anonymkode: f2905...85b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Uff, stakkars jente. Kun utifra den lille brøkdelen av en informasjon er det ikke vanskelig å forstå at hun må ha opplevd mye vondt. Minner meg litt om meg selv. Jeg hadde en ekstremt vond og vanskelig oppvekst med en voldelig far og vinglete mor. Jeg hadde mange utbrudd da jeg var barn/ungdom. Hylte og skrek. Slo meg dører. Låste meg inne på rommet. Faren min er en mastermanipulator. Han manipulerte bup og så og si alle han snakket med. De trodde jeg var et problembarn, men egentlig var jeg en jente i en ekstremt vanskelig situasjon og et barn som var vitne til en far som utøvde vold mot mor gjennom hele livet. Jeg ble aldri trodd. Oppførselen min var et desperat skrik etter hjelp, men jeg fikk aldri hjelp. Håper datteren din blir seg og får den hjelpen hun fortjener.

Anonymkode: f2905...85b

Blir sett*

Anonymkode: f2905...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da mye til kjeft ts skulle få. Ja, hun er gravid med sitt 3dje barn. Faren er i fengsel, ja. Men nå er nå barna her og sånn er det. Vi vet ikke hva faren sitter inne for og kan da dermed ikke uttale oss om det. 

For alt vi vet, så kan jenten bli mobbet på skolen pga at faren er i fengsel, eller at jenten blir bare mobbet. Kanskje jenten ikke har fått nok alenetid med mamma og føler seg tilsidesatt pga lillebroren sin. Men jenten til ts trenger uansett profesjonell hjelp. Det er noe hun tydeligvis sliter med siden hun reagerte på den måten når hun skjønte at moren var gravid igjen. Ts brukte kanskje feile ord ved å kalle datteren sin ondskapsfull, men jeg regner med at dette var sagt i "the heat of the moment" og at hun egentlig ikke mente det sånn. Et sånt utbrudd, hvor datteren vil at barnet i magen skal dø og hun slår og sparker for at det skal dø, er overhodet ikke normalt.

TS, du bør få din datter til fastlegen og forklare situasjonen og hvordan din datter reagerte. Dere som en familie og din datter trenger hjelp til å bearbeide dette og finne ut hva som egentlig er årsaken til denne reaksjonen.

 

Endret av Kittykat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...