Gå til innhold

Fortalte om ny graviditet. Jentungen klikket.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg er alene med 2 barn og har visst blitt gravid med et tredje. Alle er med samme far (som har sittet i fengsel i snart 11 år). Eldstejenten min på 10 år har vært så vrang etter jeg fikk andremann som nå er 3 år. Hun kaller lillebroren sin for mye stygge ting og er rett og slett ondskapsfull med han til tider. Jeg har dessverre blitt uplanlagt gravid igjen og eldstejenten har forstått dette siden jeg kaster opp hele tiden. Hun reagerte med å sparke meg gjentatte ganger i magen, hylte og skrek og fikk et panikkanfall. Hun sa at hun håpet de

Anonymkode: 73b79...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, ble ikke ferdig. Hun sa hun  håpet den lille jævelen i magen kom til å dø. Hun fikk ikke puste og begynte å klore seg selv. Dette varte i over to timer. Jeg ba henne roe seg ned siden lillebroren begynte å bli redd. Jeg vet det ikke er en ideell situasjon, men jeg ønsker dette barnet. En 10åring skal ikke få bestemme om jeg skal ha et barn til eller ikke. Noen tips til å takle eldstejenten? Hun ble helt rabiat etter hun skjønte at vi må nok flytte og sa at jeg ødelagte hele livet hennes.  Tenker å kontakte en psykolog, kanskje? 

Anonymkode: 73b79...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, han må nå ha gjort noe veldig alvorlig siden han allerede har sittet inne i 11 år!

Skjønner jenta di godt jeg. 

Anonymkode: 50e60...d6e

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er tydeligvis noe du ikke skal hanskes med selv da hun er totalt ute av kontroll. En 10 åring skal ikke oppføre seg sånn! Kontakt psykolog asap! 

Anonymkode: 9e929...5fe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kontakte psykolog? Her må det flere inn enn en psykolog, dette her er jo overhodet ikke bra! Verken for deg, datteren din eller de to minste! 

Anonymkode: 389e3...789

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe plager dette barnet, uten tvil. Du er alene med to, snart tre og det er ikke enkelt. Hvor mye har du lagt på 10-åringen? Hvor mye barnevakt, hvor mye "mamma er sliten så du må.... ", hvor mye mobbing på skolen? Hvor mye har hun måtte ofre og vokse opp for valg du og faren har tatt? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det at du kaller ditt eget barn for ondskapsfull...jeg har ikke ord. Du er alene med to barn, faren sitter i gengsel, og har gjort det siden før eldste ble født, du har ikke grep om eldstejenta di, og dette ønsker du å bringe enda et barn inn i. På meg virker det som om tiåringen har mer innsikt enn det du har. 

Datteren din trenger hjelp, familien trenger hjelp, og den bør du skaffe før det går helt over styr. Kontakt bup.

Anonymkode: 22c87...3e2

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud hva er dette.. Hvordan pokker har du klart å produsere tre barn med en person som har sittet i fengsel i 11 år i NORGE der man nesten ikke får straff? Også lurer du på om du kanskje skal ta kontakt med psykolog.. Kjære deg, du burde kanskje skaffe en til både deg og jenta di..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er tydeligvis noe du ikke skal hanskes med selv da hun er totalt ute av kontroll. En 10 åring skal ikke oppføre seg sånn! Kontakt psykolog asap! 

Anonymkode: 9e929...5fe

En tiåring skal heller ikke ha en far som sitter i fengsel i elleve år.

Anonymkode: 925a1...ff3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En tiåring skal heller ikke ha en far som sitter i fengsel i elleve år.

Anonymkode: 925a1...ff3

PS: Og tydeligvis skal sitte enda lenger.

Anonymkode: 925a1...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far ble tatt av politiet andre gang når han hadde permisjon fra fengselet. Da hadde han egentlig bare et par år igjen. Så ble han tatt igjen av politiet når han hadde permisjon fra straff nr 2. Nå har han rundt 3 år igjen før han kommer ut. Jeg skal skaffe hjelp til jentungen, men det er trist å se at hun blir så sint for å få et søsken til. Hun er så god og snill mot andres barn og vil gjerne passe dem, men hyler og skriker til meg dersom jeg spør om hun kan leke litt med sin egen bror. Har pratet med henne nå og ting går bedre, heldigvis. Har tatt fra henne mobilen og hun fikk ikke gå ut etter måten hun holdt på. Jeg måtte dra på besøk til naboene og unnskylde oss for hele blokken har nok hørt henne. 

Anonymkode: 73b79...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...