Gå til innhold

I hvilken del av london er det best å bo ifht shopping og turistopplevelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt de ulike inndelingene i og rundt London sentrum. Vi skal shoppe og kose oss med de typiske turistattraksjonene. Bør vi bo i Soho feks? Eller ved Hyde Park? Hadde satt pris på et svar fra erfarne londonturister! Når jeg googler kommer det så mye forskjellig og delvis motstridene info om akkurat dette. har ikke lyst til å bomme på plassering av hotell..

Anonymkode: a7694...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde på London House Hotel ved Bayswater og Queensway undergrunnene. Vi syns det var veldig sentralt og enkelt å komme seg rundt omkring i London derfra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er en enkel by å finne fram i (undergrunnen er helt fab), men vil likevel absolutt anbefale områdene rundt Oxford Street, sånn omtrent mellom Bond Street og Oxford Circus/Tottenham Court Road. Da har du kort gåavstand for å lempe fra deg handleposene ;)

Anonymkode: 8b757...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AB ovenfor, glemte å nevne at jeg har etter hvert bevegd meg nærmere og nærmere Oxford Circus når det gjelder hotell. De to siste gangene har jeg bodd på Astor Court Hotel, og det har vært helt glimrende for meg.

Anonymkode: 8b757...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives godt i Kensington området eller Bayswater, Earls Court , Notting  Hill og Covent garden er også veldig bra. Personlig synes jeg Oxford street er helt forferdelig!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...