Gå til innhold

Hvordan ikke laste ned iCloud-bibliotek til iPhone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med iClouden min. Jeg har 50gb lagringsplass, hvor alt lastes opp automatisk fra mac, ipad og iphone. Problemet er at det tydeligvis lastes ned igjen også... Plutselig var alle bildene fra macen på iPhonen, og det er helt uinteressant - det tar alt for mye plass, og jeg vil jo bare ha dem i iCloud, ikke på mobilen. Jeg har søkt og kikket litt, men ikke funnet noen innstillinger hvor dette kan skrus av eller hva jeg kan gjøre? Setter stor pris på alle svar! 

Anonymkode: a6d18...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det fysisk ligger på telefonen din men i "skya"/iCloud. Jeg har også tilgang på alle bilder tilknyttet min iCloud, men de tar ikke opp plass på telefonen. Hvor mange GB har du på telefonen? Hos meg er det sånn at jeg kun har full tilgang når jeg er på Wifi. Er jeg på 3G er bildene dårlig kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Glorious skrev:

Jeg tror ikke det fysisk ligger på telefonen din men i "skya"/iCloud. Jeg har også tilgang på alle bilder tilknyttet min iCloud, men de tar ikke opp plass på telefonen. Hvor mange GB har du på telefonen? Hos meg er det sånn at jeg kun har full tilgang når jeg er på Wifi. Er jeg på 3G er bildene dårlig kvalitet. 

 

Ja, det kommer opp med sånn "sky" også tar det lang tid før bildet laster (ikke rart når det er gigantiske filer fra fullformatskamera)... Det kan hende det rent fysisk ikke tar opp plass nei, og det er jo bra! Samtidig er det fortsatt grensesløst irriterende med tanke på å finne igjen bilder fra kamerarullen til opplasting på instagram og lignende, for det blir jo en haug bilder (som ikke laster så alle er hvite) og bla gjennom for å kanskje finne det riktige :/ Det er bra det ikke tar opp plass, men skulle gjerne vært helt kvitt dem fra iPhonen... ;p Takk for svar i alle fall! 

Anonymkode: a6d18...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det kommer opp med sånn "sky" også tar det lang tid før bildet laster (ikke rart når det er gigantiske filer fra fullformatskamera)... Det kan hende det rent fysisk ikke tar opp plass nei, og det er jo bra! Samtidig er det fortsatt grensesløst irriterende med tanke på å finne igjen bilder fra kamerarullen til opplasting på instagram og lignende, for det blir jo en haug bilder (som ikke laster så alle er hvite) og bla gjennom for å kanskje finne det riktige :/ Det er bra det ikke tar opp plass, men skulle gjerne vært helt kvitt dem fra iPhonen... ;p Takk for svar i alle fall! 

Anonymkode: a6d18...bf5

Om det er "sky" på bildene så tar de ikke opp plass, men enig i at det er irriterende når man må bla igjennom alt. Må være en måte å endre det på? Let me know :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...