Gå til innhold

Passe sine egne saker😠


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.Nå er jeg rimelig forbannet her.Ei inne her driver å kopierer fra min facebookstatus og legger ut det jeg har skrevet i min profil og  er skikkelig motbydelig. mobber gjør narr Jeg vet hvem dette er nå å skrev til henne her i går. på ett forum Nå har hun blitt anonym bruker.Tør ikke svare meg heller😠Jeg vurderer anmeldelse.Hvorfor må folk bry seg?Hun kommer til å få sjokk.Vet masse om henne.Hva ville dere gjort?Dette har pågått lenge å jeg har sett over alle innlegg om oversharing å hennes nickame.Tenk att ei voksen dame på 48 år har så lite å gjøre att hu må snoke i mitt liv.Godt jeg er så interessant😂😂Den som ler sist ler  best.Stakkars dame.Hu vet ikke att jeg vet så hu blir fulgt med .Dagens utblåsning 

Anonymkode: e3e76...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gjøre følgende:

Slette henne som venn, slik at hun ikke får underholdningen lenger. Eller så kan du ta det til deg litt: Deler du for mye på FB?

 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.Nå er jeg rimelig forbannet her.Ei inne her driver å kopierer fra min facebookstatus og legger ut det jeg har skrevet i min profil og  er skikkelig motbydelig. mobber gjør narr Jeg vet hvem dette er nå å skrev til henne her i går. på ett forum Nå har hun blitt anonym bruker.Tør ikke svare meg heller😠Jeg vurderer anmeldelse.Hvorfor må folk bry seg?Hun kommer til å få sjokk.Vet masse om henne.Hva ville dere gjort?Dette har pågått lenge å jeg har sett over alle innlegg om oversharing å hennes nickame.Tenk att ei voksen dame på 48 år har så lite å gjøre att hu må snoke i mitt liv.Godt jeg er så interessant😂😂Den som ler sist ler  best.Stakkars dame.Hu vet ikke att jeg vet så hu blir fulgt med .Dagens utblåsning 

Anonymkode: e3e76...e61

Man blir ikke anonym bruker her inne, det haker man jo av ved det innlegget man ønsker anonymitet. Så hvis du vet hvem det er så er det jo bare å ta kontakt med henne da og fortelle hva du syns om det hun gjør. 

Anonymkode: 7723e...045

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, anmelde henne for hva, eksakt? Dersom du føler deg så truffet og mobbet burde du vel som noen har nevnt gå en runde med deg selv om Facebook-vanene dine. Det er ikke som om hun har gått ut med navnet ditt? Chillax

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nappetass1 skrev:

Altså, anmelde henne for hva, eksakt? Dersom du føler deg så truffet og mobbet burde du vel som noen har nevnt gå en runde med deg selv om Facebook-vanene dine. Det er ikke som om hun har gått ut med navnet ditt? Chillax

Da får jeg inderlig håpe dere opplwversånne ting sjøl.Å mine facebookvaner er ikke verre en andre sine.Tenk der M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solstråla61 skrev:

Da får jeg inderlig håpe dere opplwversånne ting sjøl.Å mine facebookvaner er ikke verre en andre sine.Tenk der M

Hva hadde det med saken å gjøre, dersom man er uenig med deg så ønsker du dem "vondt"? Begynner å skjønne hvorfor enkelte kan synes det er vittig å legge ut ting du rabler ned. Og for øvrig vil det aldri skje meg, da jeg ikke ukritisk og dum som ei bøtte

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nappetass1 skrev:

Altså, anmelde henne for hva, eksakt? Dersom du føler deg så truffet og mobbet burde du vel som noen har nevnt gå en runde med deg selv om Facebook-vanene dine. Det er ikke som om hun har gått ut med navnet ditt? Chillax

Hu kunne likesågodt skrevet navn...For flere av mine venner er ofte på dette møkkaforumet her å kom over flere innlegg som hu har kopiert å lagt ut her. om meg hva jeg har gjort..Så no venn er ikke hu på mi venneliste.Det er ikke lov å henge ut personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Hva hadde det med saken å gjøre, dersom man er uenig med deg så ønsker du dem "vondt"? Begynner å skjønne hvorfor enkelte kan synes det er vittig å legge ut ting du rabler ned. Og for øvrig vil det aldri skje meg, da jeg ikke ukritisk og dum som ei bøtte

Å kalle noen dum er lavmål.Hu er borte fra mi venneliste men jeg har nok på hu nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.Nå er jeg rimelig forbannet her.Ei inne her driver å kopierer fra min facebookstatus og legger ut det jeg har skrevet i min profil og  er skikkelig motbydelig. mobber gjør narr Jeg vet hvem dette er nå å skrev til henne her i går. på ett forum Nå har hun blitt anonym bruker.Tør ikke svare meg heller😠Jeg vurderer anmeldelse.Hvorfor må folk bry seg?Hun kommer til å få sjokk.Vet masse om henne.Hva ville dere gjort?Dette har pågått lenge å jeg har sett over alle innlegg om oversharing å hennes nickame.Tenk att ei voksen dame på 48 år har så lite å gjøre att hu må snoke i mitt liv.Godt jeg er så interessant😂😂Den som ler sist ler  best.Stakkars dame.Hu vet ikke att jeg vet så hu blir fulgt med .Dagens utblåsning 

Anonymkode: e3e76...e61

Se på motsetningene i det du skriver og bestem deg. 

Anonymkode: f8164...6f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universitetet? :fnise:

Nei beklager altså, jeg skjønner at du synes det er ufint. Dog, hvis det gjelder tråden om oversharing på FB så er det jo dessverre risken man tar når man legger ut ting offentlig på nett, og selv om man kan opplove deling av det som ufint og krenkende, så er det ikke noe du kan anmelde, da deling av det ikke er ulovlig. Men du kan selvfølgelig be personen slutte å gjøre det og forklare at du finner det krenkende.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Solstråla61 skrev:

Hu kunne likesågodt skrevet navn...For flere av mine venner er ofte på dette møkkaforumet her å kom over flere innlegg som hu har kopiert å lagt ut her. om meg hva jeg har gjort..Så no venn er ikke hu på mi venneliste.Det er ikke lov å henge ut personer

Vennene dine vet vel allerede hva du skriver på Facebook? For oss andre er det jo anonymt, og det er det som betyr noe. Hvis eksen min f.eks. kommer over ting jeg har skrevet om forholdet vårt her, så er det jo bare han og eventuelle andre som kjenner vår historie, som vil kjenne det igjen uansett. Altså kan man neppe kalle det at jeg "henger ham ut", og det kan man heller ikke gjøre om det din venninne har gjort. 

Anonymkode: 8d890...98d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstråla61 skrev:

Hu kunne likesågodt skrevet navn...For flere av mine venner er ofte på dette møkkaforumet her å kom over flere innlegg som hu har kopiert å lagt ut her. om meg hva jeg har gjort..Så no venn er ikke hu på mi venneliste.Det er ikke lov å henge ut personer

Da må du rapportere henne til moderatorene her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Solstråla61 skrev:

Hu kunne likesågodt skrevet navn...For flere av mine venner er ofte på dette møkkaforumet her å kom over flere innlegg som hu har kopiert å lagt ut her. om meg hva jeg har gjort..Så no venn er ikke hu på mi venneliste.Det er ikke lov å henge ut personer

Vennene dine kjenner det jo igjen fordi de har lest det på fb. Folk som ikke kjenner deg derimot vil jo ikke vite hvem du er basert på innleggene.

Gjetter at dette er i tråden om oversharing på fb, og den tråden er jo mest ment å være litt morsom, ikke for å si at noen er forferdelige :) Ville forsøkt å ikke bli så sint men heller tenkt over hva man deler på nettet siden man havner i en slik tråd? Eventuelt bare forstå at du og hun har forskjellige oppfatninger om dette. Når man deler noe på nettet så kan det bli delt videre, sånn er det bare. Og i denne tråden skal alt man deler være anonymisert så det ikke står noens navn.

Anonymkode: eb35f...248

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vennene dine kjenner det jo igjen fordi de har lest det på fb. Folk som ikke kjenner deg derimot vil jo ikke vite hvem du er basert på innleggene.

Gjetter at dette er i tråden om oversharing på fb, og den tråden er jo mest ment å være litt morsom, ikke for å si at noen er forferdelige :) Ville forsøkt å ikke bli så sint men heller tenkt over hva man deler på nettet siden man havner i en slik tråd? Eventuelt bare forstå at du og hun har forskjellige oppfatninger om dette. Når man deler noe på nettet så kan det bli delt videre, sånn er det bare. Og i denne tråden skal alt man deler være anonymisert så det ikke står noens navn.

Anonymkode: eb35f...248

Hun har delt mine innlegg rimelig lenge.Å skjønner ikke hva hun syntes er så oversharing.Jeg kunne ikke tenkt tanken å gått inn på andre sine profiler å lagt ut i div forum.Jeg glemte ett par ord på ett inlegg å da gadd jeg ikke ut med søppel.Men det gjorde jeg som vanlig.jeg syntes ikke det er greit.Rett å slett.Hu hadde ett brukernavn i går å etter jeg tok kontakt ble hun anonym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.Nå er jeg rimelig forbannet her.Ei inne her driver å kopierer fra min facebookstatus og legger ut det jeg har skrevet i min profil og  er skikkelig motbydelig. mobber gjør narr Jeg vet hvem dette er nå å skrev til henne her i går. på ett forum Nå har hun blitt anonym bruker.Tør ikke svare meg heller😠Jeg vurderer anmeldelse.Hvorfor må folk bry seg?Hun kommer til å få sjokk.Vet masse om henne.Hva ville dere gjort?Dette har pågått lenge å jeg har sett over alle innlegg om oversharing å hennes nickame.Tenk att ei voksen dame på 48 år har så lite å gjøre att hu må snoke i mitt liv.Godt jeg er så interessant😂😂Den som ler sist ler  best.Stakkars dame.Hu vet ikke att jeg vet så hu blir fulgt med .Dagens utblåsning 

Anonymkode: e3e76...e61

Å, joda, jeg vet at du vet, men du vet ikke hvem jeg er, så nå er du like langt. Jeg har sett det du skrev på facebook i går, og du tror du vet hvem jeg er, men du tar fullstendig feil. Du skrev på facebook at du hadde slettet vedkommende som venn, men jeg er fortsatt på vennelista di, så her har du bommet kraftig. Jeg har heller ikke fått noen henvendelse fra deg, så du har feil person.

For øvrig er det ikke mobbing å sitere ting du skriver på face. Står du ikke for det du skriver? Du er interessant i den forstand at det er en studie å følge med på alt det du deler med alle på vennelista di. Jeg synes det er utrolig at en dame på over 50 har så lite filter som det du har. 
Det er heller ikke synd på meg, tvert i mot, jeg har det utrolig godt.

Anonymkode: 36168...3d6

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Honey Dew skrev:

Da må du rapportere henne til moderatorene her inne

Da må alle som skriver i tråden om oversharing rapporteres, i så fall. Hvert fall de som deler oversharing. Moddene kan ikke gi ut navnet til brukere til andre brukere.

Anonymkode: 36168...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, joda, jeg vet at du vet, men du vet ikke hvem jeg er, så nå er du like langt. Jeg har sett det du skrev på facebook i går, og du tror du vet hvem jeg er, men du tar fullstendig feil. Du skrev på facebook at du hadde slettet vedkommende som venn, men jeg er fortsatt på vennelista di, så her har du bommet kraftig. Jeg har heller ikke fått noen henvendelse fra deg, så du har feil person.

For øvrig er det ikke mobbing å sitere ting du skriver på face. Står du ikke for det du skriver? Du er interessant i den forstand at det er en studie å følge med på alt det du deler med alle på vennelista di. Jeg synes det er utrolig at en dame på over 50 har så lite filter som det du har. 
Det er heller ikke synd på meg, tvert i mot, jeg har det utrolig godt.

Anonymkode: 36168...3d6

Jeg har ikke mer å si deg....Ip adresser er lett å finne .Å hva du har med mitt liv å Gjøre .jeg legger ut akkurat hva jeg vil.Å jeg gikk ut med søppla.Du får få med deg ting når du kopierer.Det er ulovlig.Å satt ikke på No veranda å solte meg.Å hva har du med å legge ut om jobben jeg gjorde.Smålig.patetisk barnslig å gjøre narr sånn.Du må ha ett utrolig kjedelig liv som må følge meg.....Dette kan du bare kutte ut fra nå.Har folk som følger med.Jeg skal slette alle venner.De som vil være venn skal få sende forespørsel sjøl.Å att  ei på 48 år med 2 sønner og hund har så lite å ta seg til er for meg helt uforståelig.Å samtidig jober som førskolelærer/barnehagetante.Få Deg Ett Liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må alle som skriver i tråden om oversharing rapporteres, i så fall. Hvert fall de som deler oversharing. Moddene kan ikke gi ut navnet til brukere til andre brukere.

Anonymkode: 36168...3d6

Politiet finner fort ut av dette.☺Har konfrontert a men hu er like motbydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...