Gå til innhold

Kjæresten min spiser buser og lukter svette


girl123

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Sonic skrev:

... og dere er sammen fordi..?

Skriver hun ikke det da? Du må lese.

Anonymkode: 2226b...ca5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sonic skrev:

... og dere er sammen fordi..?

Det er så utrolig mange positiver siden ved denne personen. Og man kan ikke få i pose og sekk, ingen er perfekte. Jeg tar det opp her fordi det har begynt å plage meg. Det å avslutte forholde og alle de gode tingene vi har sammen er uaktuelt. Er du gift og har en mann som aldri har gjort noe du har synes var rart, og du betrakter han som perfekt? Hvis svaret er nei, synes det det er en unødvendig kommentar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, girl123 skrev:

Det er så utrolig mange positiver siden ved denne personen. Og man kan ikke få i pose og sekk, ingen er perfekte. Jeg tar det opp her fordi det har begynt å plage meg. Det å avslutte forholde og alle de gode tingene vi har sammen er uaktuelt. Er du gift og har en mann som aldri har gjort noe du har synes var rart, og du betrakter han som perfekt? Hvis svaret er nei, synes det det er en unødvendig kommentar. 

Det er forskjell på "å gjøre noe jeg syns er rart" og å spise buser. Å spise buser er vel noe av det ekleste et voksent menneske kan få seg til å gjøre. 

Anonymkode: 58964...116

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mummikopp skrev:

Sånn snakker man da ikke til hverandre i et forhold..? Ja, TS, ta det opp med han, men ikke på denne måten. Det er jo veldig ekkelt at han holder på sånn, men tror nok det er mye mer sannsynlig at han endrer seg hvis du tar det opp på en mer voksen måte.

Når det er så jævelig at hun ikke orker å ligge i armkroken hans på sofan på grunn av lukten, og han blir sur av den grunn, da er det på tide å trekke en strek i sanden og gi tydelig beskjed. Han har åpenbart ikke måttet ta det inn over seg tidligere at hans elendige hygiene påvirker andre. 

Når han oppfører seg som en furten 13-åring, da er en tydelig beskjed på sin plass. Når det ikke fram, så stikker hun om hun er smart! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skriver hun ikke det da? Du må lese.

Anonymkode: 2226b...ca5

Nå har jeg ikke utdypet det veldig. Men for å komme men noen eksempler for hvorfor jeg fortsatt elsker han...

-Kjøper blomster til meg

-Lager middag til meg

- Sender meg søte meldinger

-Sier utrolig mange omsorgsfulle ting til meg

- Holder rundt meg når jeg er lei meg og trenger det

-Er som en bestevenn for meg

- Er helt utrolig snill og tålmodig mot min lillebror(12) og lillesøster(8)

- Har et godt forhold til moren sin, og behandler hun med god respekt og hjelper henne med forskjellige ting i hverdagen.

- Besøker sin farmor og mormor minst 4 ganger i måneden, fordi han ønkser og ta godt vare på de.

- Han får meg til å føle meg bra

- Er veldig snill mot alle, til og med de som ikke alltid oppfører seg så hyggelig mot han

- Setter stor pris på om andre gjør noe hyggelig for han

- Gjør husarbeid

- Får meg til å le hver eneste dag

- Tar meg med på romantiske overaskelser

- Sier han elsker meg hver eneste dag

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så vidt jeg klarte å åpne denne tråden fordi det høres så ekkelt ut!

Du må bare ta det opp med han, jo før jo heller. Svettinga er det vel bare å si rett fram, at du, nå lukter du litt svette. De fleste tåler det.

Busene er nok mer følsomt fordi det absolutt ikke er noe akseptabelt blant folk. Du får finne en "søt" måte å si det på samtidig som du får fram hvor turnOFF det er. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres utrolig ekkelt ut, men når jeg tenker meg om har jeg sett mannen min gjøre det flere ganger, og det plager meg ikke. Har ikke så lyst å kysse han rett etterpå eneste :) Ellers er det vell bare å se bort når han gjør det. Du kan jo ta det opp med han på en fin måte, spesielt viss han til nå ikke har prøvd å skjule det for deg. Men om han bare gjør det når han tror du ikke ser på tror jeg at jeg hadde latt det gli.

Når det gjelder svettelukt så kommer det litt an på hvordan hygienen hans er. Viss han dusjer hver dag og bruker deo er det jo ikke hans feil. Mannen min er veldig nøye med hygiene, men det hender jo at han lukter litt. Spesielt viss han har vert på trening og ikke har rukket å dusje. Men det har virkelig aldri plaget meg noe. Lukter han for ille til å ligge i armkroken sier jeg det bare til han.

Ser du har laget en lang liste med fine ting om han. Syns han høres ut som en flott fyr. Men tenker at når alt kommer til alt så spørs det på om du elsker han eller ikke. Kan ikke tenke meg at noen vil dumpe kjæresten for noe så overfladisk viss de elsker h*n.

Anonymkode: 337ac...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg hadde sagt at han får dusje før du ligger på armen hans og at du ikke vil kysse han før han har sluttet å spise buser.

Jobber selv med en mann på over 40 som spiste buser, hårsekker, flass og blodskorper. Skikkelig ekkel gubbe :kvalm:

Æsj jeg brakk meg av å lese dette😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sonic skrev:

... og dere er sammen fordi..?

Sikkert fordi svettelukten ikke har definert forholdet deres fram til nå. Eller hva tror du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg hadde sagt at han får dusje før du ligger på armen hans og at du ikke vil kysse han før han har sluttet å spise buser.

Jobber selv med en mann på over 40 som spiste buser, hårsekker, flass og blodskorper. Skikkelig ekkel gubbe :kvalm:

Ææææææssssjjjjjjjj!!!!!!! Fy f

Anonymkode: 13812...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Kanskje det henger igjen fra barndommen, det med busespisingen? Du kan jo si forsiktig at han må vaske seg under armene og bruke deo fordi du ikke vil få svettelukt i håret om du ligger i armkroken hans. og at det er mye deiligere om han lukter godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, girl123 skrev:

Hei. Jeg er en jente på 18 år som har en samboer på 23. Vi er utrolig forelsket og han er veldig snill og god. I tillegg er kan veldig kjekk, noe jeg hører ofte fra venninner og familie. Han er godt trent og er veldig opptatt av å se bra ut, både når det gjelder kropp, hår og bruker litt pudder. Flere ganger har jeg sett at han peller seg i nesa og spiser snørret han finne oppe i nesa. Jeg har bare latt som at jeg ikke har sett det for jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg synes jo dette er utolig ekkelt og umodent. I tillegg har jeg i det siste reagert veldig på at han lukter skikkelig svette. Han har både deo og parfyme ståenes på bade. Så jeg har ikke tenkt så mye over det, men her i dag tenkte jeg over det at jeg faktisk aldri har sett han bruke det. I det siste har jeg ikke orket å ligge i armkroken hans verken morgen eller kveld pågrunn av lukten, noe som har gjort at han han blitt litt sur over det. Det er ikke slik at det renner svette nedover armene hans eller noe slikt, det er bare en naturlig ekkel svettelukt som gjerne kommer når man er normalt aktiv gjennom dagen uten å bruke deo og parfyme. Er det rart at jeg reagerer på slike ting? Har dere noen erfaringer eller tips dere kan kan gi meg?

Eww. Hmm du har sluttet å like hvordan han lukter og du har begynt å legge merke til hans nasty uvaner. Den rosa forelskelsesskyen har begynt å fase vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kan lukte sveitte, spesielt etter ein lang køyretur. Eg seier "oj, du lukar sveitte.", han går og vaskar seg, tar på deoderant og skiftar kle. Ferdig :) Berre noko så enkelt kan få han til å skjøne at du reagera på lukta hans noko som kan gjer at han blir meir obs på det seinare?
Det at han et buser er ein annan ting, og det hadde eg og hatt problem med å ta opp tidlig i forholdet i alle fall.. No hadde eg vel berre sagt "æsj, det var siste gong eg kyssa deg". Eg ville berre tatt det opp på ein skikkelig måte, noko "eg ser at du et buser, og det gjer det veldig vanskeleg for meg å kysse deg då". Kan hende det er ein sjukt dårlig og gamal vane han berre gjer automatisk og ikkje tenkjer over?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, O.G. skrev:

Mye rart folk blir ilag med for å ha kjæreste.

Jeg har hatt to kjærester, en som spiste buser og en som spiste ørevoks. Men de gjorde jo ikke det i begynnelsen.

Anonymkode: 0b114...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere bor ikke tilfeldigvis i en kjellerleilighet og har en sønn på 4 mnd??? I så fall kan jeg bekrefte at samboeren din stinket svette og gammelt tøy!

Anonymkode: e44cb...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en fyr selv som lukta svette. Møttes på nettet og jeg innså.ikke problemet før ting var ganske seriøst. Jeg tok det opp med ham. Men det hjalp ikke. Han begynte aldri å begynne deodorant. Noen ganger kunne håret mitt lukte svette etter at jeg hadde ligget i armkroken hans. Jeg orka ikke mer. Lukt er noe av det viktigste for meg når det gjelder tiltrekning. Vet dessverre ikke hva du skal gjøre, men om du ikke snakker med ham  kommer i hvert fall ingenting til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer tok jeg samme dag og kjøpte en pen kjærlighets gave ekse fylt med hjertesjokolade, kjærligheter, cola, et kort hvor det sto at jeg elsket han uansett, et gavekort på millioner av kyss fra meg + en deo og parfyme. Resultatet ble noen kjærlighetstårer fra hans siden, hvor han roste meg med hvor bra jeg tok denne situasjoen, sex i dusjen og en kjæreste som dusjer, bruker deo og parfyme hver dag. Det er mange måter å gjøre og si ting på. Jeg velger å tro at det alltid finnes en god måte å løse vanskelige situasjoner uten å være frekke. Buseproblemet skal jeg ta opp neste gang jeg ser det, det er ikke greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. september 2016 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Dere bor ikke tilfeldigvis i en kjellerleilighet og har en sønn på 4 mnd??? I så fall kan jeg bekrefte at samboeren din stinket svette og gammelt tøy!

Anonymkode: e44cb...a6e

Er nok ikke bare _en_ mann i Norge som lukter vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...