Gå til innhold

Kjæresten min spiser buser og lukter svette


girl123

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 18 år som har en samboer på 23. Vi er utrolig forelsket og han er veldig snill og god. I tillegg er kan veldig kjekk, noe jeg hører ofte fra venninner og familie. Han er godt trent og er veldig opptatt av å se bra ut, både når det gjelder kropp, hår og bruker litt pudder. Flere ganger har jeg sett at han peller seg i nesa og spiser snørret han finne oppe i nesa. Jeg har bare latt som at jeg ikke har sett det for jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg synes jo dette er utolig ekkelt og umodent. I tillegg har jeg i det siste reagert veldig på at han lukter skikkelig svette. Han har både deo og parfyme ståenes på bade. Så jeg har ikke tenkt så mye over det, men her i dag tenkte jeg over det at jeg faktisk aldri har sett han bruke det. I det siste har jeg ikke orket å ligge i armkroken hans verken morgen eller kveld pågrunn av lukten, noe som har gjort at han han blitt litt sur over det. Det er ikke slik at det renner svette nedover armene hans eller noe slikt, det er bare en naturlig ekkel svettelukt som gjerne kommer når man er normalt aktiv gjennom dagen uten å bruke deo og parfyme. Er det rart at jeg reagerer på slike ting? Har dere noen erfaringer eller tips dere kan kan gi meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, girl123 skrev:

 Har dere noen erfaringer eller tips dere kan kan gi meg?

Ja, du må snakke med ham!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Ja, du må snakke med ham!

Men hva skal jeg si? Hvordan kan man fortelle det på en måte som ikke virker frekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke gjort så mye med det. Han er en gris. Du skal ikke måtte passe på han som en mamma. Det å lukte svette er én ting. At han synes det er OK å spise buser foran deg/med deg i nærheten gjør at han er en tapt sak.

Har vært borti det samme. Griser vil alltid forbli griser. Dump han. Æsj!

Anonymkode: 4cd6b...5e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Pudder????

Anonymkode: 24c3d...513

Sminke. Han har litt arr fra ungdomstiden når han hadde store kviseutbrudd. Så han bruker litt for å dekke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han. Om dere er i et samboerforhold bør dere klare å ta opp slike harmløse ting med hverandre.

Anonymkode: d60d0...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, girl123 skrev:

Sminke. Han har litt arr fra ungdomstiden når han hadde store kviseutbrudd. Så han bruker litt for å dekke over.

feil tråd

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Ronaldo du er sammen med?

Det er jeg helt enig i. Prøvde og snakke med han nå, men fikk i svar om at deo og parfyme ødelegger for kroppen. Ikke vet jeg hva han mener, men det er vel normalt å bruke det hver dag.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med han. Om dere er i et samboerforhold bør dere klare å ta opp slike harmløse ting med hverandre.

Anonymkode: d60d0...4df

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dump han

Anonymkode: 10647...573

Typisk KG svar når man har litt problemer i forholdet. 

Anonymkode: a705f...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, girl123 skrev:

Det er jeg helt enig i. Prøvde og snakke med han nå, men fikk i svar om at deo og parfyme ødelegger for kroppen. Ikke vet jeg hva han mener, men det er vel normalt å bruke det hver dag.

 

Deo er det mange som bruker hver dag. Det er ikke meningen av parfyme skal brukes til å dekke over svettelukt. Dusjer han ofte? Kanskje han sliter med at han svetter en del og. Du kan foreslå en deo med aluminium som man får kjøpt på apotek.

Anonymkode: d60d0...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG svar når man har litt problemer i forholdet. 

Anonymkode: a705f...a31

Det var liksom det som var hensikten da.

Anonymkode: 10647...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du, jeg er ikke morra di, og har ikke tenkt å gå inn i den rollen. Jeg har et ønske om en partner som er selvstendig og oppegående. I det ligger det at man tar vare på egen hygiene så ingen skjemmes for å bli sett i selskap sammen med deg, og at man ikke er en jævla gris i forhold til kroppsavfall og hva man gjør med det. Det er noe vanvittig avtennede  å observere sånn oppførsel, og det er synd ingen lukte det vekk da du var 13. Om du har tanker om å være sammen med meg så forventer jeg at jeg aldri igjen trenger å påpeke at du stinker. Skaff deg kroppspleieprodukter (herunder dusjsåpe og deo) som fungerer for huden din, og innstaller normal forlkeskikk." 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Juniper skrev:

"Du, jeg er ikke morra di, og har ikke tenkt å gå inn i den rollen. Jeg har et ønske om en partner som er selvstendig og oppegående. I det ligger det at man tar vare på egen hygiene så ingen skjemmes for å bli sett i selskap sammen med deg, og at man ikke er en jævla gris i forhold til kroppsavfall og hva man gjør med det. Det er noe vanvittig avtennede  å observere sånn oppførsel, og det er synd ingen lukte det vekk da du var 13. Om du har tanker om å være sammen med meg så forventer jeg at jeg aldri igjen trenger å påpeke at du stinker. Skaff deg kroppspleieprodukter (herunder dusjsåpe og deo) som fungerer for huden din, og innstaller normal forlkeskikk." 

Sånn snakker man da ikke til hverandre i et forhold..? Ja, TS, ta det opp med han, men ikke på denne måten. Det er jo veldig ekkelt at han holder på sånn, men tror nok det er mye mer sannsynlig at han endrer seg hvis du tar det opp på en mer voksen måte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sagt at han får dusje før du ligger på armen hans og at du ikke vil kysse han før han har sluttet å spise buser.

Jobber selv med en mann på over 40 som spiste buser, hårsekker, flass og blodskorper. Skikkelig ekkel gubbe :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, girl123 skrev:

Hei. Jeg er en jente på 18 år som har en samboer på 23. Vi er utrolig forelsket og han er veldig snill og god. I tillegg er kan veldig kjekk, noe jeg hører ofte fra venninner og familie. Han er godt trent og er veldig opptatt av å se bra ut, både når det gjelder kropp, hår og bruker litt pudder. Flere ganger har jeg sett at han peller seg i nesa og spiser snørret han finne oppe i nesa. Jeg har bare latt som at jeg ikke har sett det for jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg synes jo dette er utolig ekkelt og umodent. I tillegg har jeg i det siste reagert veldig på at han lukter skikkelig svette. Han har både deo og parfyme ståenes på bade. Så jeg har ikke tenkt så mye over det, men her i dag tenkte jeg over det at jeg faktisk aldri har sett han bruke det. I det siste har jeg ikke orket å ligge i armkroken hans verken morgen eller kveld pågrunn av lukten, noe som har gjort at han han blitt litt sur over det. Det er ikke slik at det renner svette nedover armene hans eller noe slikt, det er bare en naturlig ekkel svettelukt som gjerne kommer når man er normalt aktiv gjennom dagen uten å bruke deo og parfyme. Er det rart at jeg reagerer på slike ting? Har dere noen erfaringer eller tips dere kan kan gi meg?

Hvordan er det mulig å være "utrolig forelsket" i en som spiser buser? Ja at det er utrolig er jo det rette ordet... 

Anonymkode: 58964...116

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sonic skrev:

... og dere er sammen fordi..?

Jeg er så drit lei den formuleringen, og trodde egentlig folk hadde sluttet å skrive den nå.

Anonymkode: 467d1...22e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...