Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom pene damer og mindre pene damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
52 minutter siden, PetterPanne skrev:

Han sier bare at det som er vakkert for noen, kan være uattraktivt for andre.

Men det jeg lurer på er, hvorfor skal menn gidde de damene som de fleste menn er enige i er attraktive? Hva har disse å tilby, annet enn et godt utseende?

Og til syvende og sist: er det verdt det?

De aller fleste kvinner har mye mer å tilby enn kun utseendet. Kjærlighet for eksempel. Om det er verdt og gå i et forhold med ei dame uansett hvor vakker hun er vet vi jo ikke, men vi regner jo med det. Vi regner med hun ikke er ei fæl drittkjerring. Men drittkjerringer finnes det dessverre, uansett utseendet. Det er ikke så enkelt å finne ut av hvem man ikke burde bruke tiden på før det er for sent. Folk er flinke til å skjule.

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Nettopp :P

Nei,men ingen kuk er verdt å krype eller dø for heller.

I et bra forhold så gjør man vel ting for hverandre. Jeg gidder ikke å springe rundt for å gjøre mannen fornøyd,og jeg forventer ikke at han skal gjøre det for meg heller.

Det er vel heller det at jeg lurer på om jeg er bra nok i det hele tatt,og jeg tror ikke menn generelt tenker at de ikke gidder vakre damer fordi det er så mye styr.

Anonymkode: 044ff...beb

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 17.20, Sjørøveren skrev:

De aller fleste kvinner har mye mer å tilby enn kun utseendet. Kjærlighet for eksempel. Om det er verdt og gå i et forhold med ei dame uansett hvor vakker hun er vet vi jo ikke, men vi regner jo med det. Vi regner med hun ikke er ei fæl drittkjerring. Men drittkjerringer finnes det dessverre, uansett utseendet. Det er ikke så enkelt å finne ut av hvem man ikke burde bruke tiden på før det er for sent. Folk er flinke til å skjule.

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PetterPanne skrev:

Men mindre vakre damer har også følelser.

Da er det bedre at menn går etter mindre vakre damer, slik at de kan finne hverandre fortest mulig. Så kan de vakre damene sitte igjen og kreve mer av menn, som forøvrig ikke burde finne seg i det

 

Hvorfor skal vakre kvinner gi opp sin standard for subpar menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 18.21, O.G. skrev:

Hvorfor skal vakre kvinner gi opp sin standard for subpar menn?

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne type tråder burde bli presentert på museum i fremtiden som en slags type huleboertegning

Ugga pen dame ond

Ugga slem mann slem

Anonymkode: 3dd42...843

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, PetterPanne skrev:


Jeg ler aldri av kvinners vitser. Skal mye til å få meg til å le. Men menn derimot, de herjer.

Å, forresten, du har ledd av to av mine kommentarer på forumet. Jeg skrev da som AB (og de var spøker). Jeg husker det for det er så få som skjønner vitsene mine ):

Anonymkode: 3dd42...843

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Å, forresten, du har ledd av to av mine kommentarer på forumet. Jeg skrev da som AB (og de var spøker). Jeg husker det for det er så få som skjønner vitsene mine ):

Anonymkode: 3dd42...843

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av grunnen til at noen menn ikke tør er vel at de regner med at det er større fare for å bli avvist, fordi de tenker hun blir lagt an på hele tiden og at de bare stiller seg i en ganske lang kø med menn.

I tillegg kan det være han føler han ikke er i samme liga, noe som både gjør at man tenker man ikke har kjangs uansett, og som i tillegg kan være kjipt å leve med selv om han får henne. Kanskje han føler han må gjøre ekstra innsats for å kompensere eller holde på henne, eller så speiler han seg i henne og føler seg mindre fornøyd med seg selv og at han ikke strekker til. Aldri si "du er for bra for meg" til en pen kvinne for og si det sånn, det høres bare selvdestruktivt og usikkert ut og etablerer du det som en sannhet så er det slutten på det forholdet. 

For veldig usikre menn er sånn sett ikke et trofé på armen nødvendigvis positivt heller, for de går bare rundt og tenker at alle som snur seg etter dem på gata lurer på hvorfor i helvete hun er sammen med han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
2 timer siden, PetterPanne skrev:

Ja, men hvorfor jobbe ekstra hardt for å finne ut at den pene er en drittkjerring. når man kan spare tid med den mindre pene?

I bunn og grunn sløser pene damer tiden til menn flest. 

Hun mindre pene kan være like mye drittkjerring. Hun pene kan være snill som en engel. Altså ikke utseendet som avgjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cuntzilla skrev:

tenker at alle som snur seg etter dem på gata lurer på hvorfor i helvete hun er sammen med han.

Jeg tenker dette når jeg ser pene kvinner med middelmådige menn. 

Pene kvinner med middelmådige menn kaster bort potensialet sitt. De kunne hatt gull og grønne skoger, men sitter der med søppel, så utrolig bortkastet. Kanskje det fordi hun ikke vet at hun fortjener mer. Får lyst til å gå bort og opplyse henne.

Anonymkode: 87dff...e20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2016 at 20.06, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker dette når jeg ser pene kvinner med middelmådige menn. 

Pene kvinner med middelmådige menn kaster bort potensialet sitt. De kunne hatt gull og grønne skoger, men sitter der med søppel, så utrolig bortkastet. Kanskje det fordi hun ikke vet at hun fortjener mer. Får lyst til å gå bort og opplyse henne.

Anonymkode: 87dff...e20

:fnise:

Anonymkode: eeb12...986

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden hadde mye barnehage oppførsel i seg... 

"pene damer er sånn", "mindre pene damer er sånn"...

Ehh, nei! De er like individuelle som alle.

Anonymkode: 63b9f...da1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. september 2016 at 12.05, herremann skrev:

Hvorfor tror du de peneste kvinnene får så mye oppmerksomhet da? 

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

Tydelig eksempel på dette.

Jeg er ei som er både introvert og litt sjenert, og jeg ser på meg selv som middels til schtøgg, avhengig av tid og sted. Jeg var på OKCupid i 6 måneder. I løpet av en uke hadde jeg fått 400 meldinger, og så ble jeg gitt mailen "you´re hot" og gitt A-list av en ukjent grunn (må egentlig betale). Er man da pen? Fordi man får oppmerksomhet på nettet? Jeg legger ikke merke til om jeg får oppmerksomhet ellers fordi jeg ikke tror noen synes jeg er noe pen, så hvorfor tro noe. 

Anonymkode: ba3e8...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realistisk syn på verden. Pene damer får attraktive menn, så hvorfor skal en mindre attraktiv mann prøve seg på en pen dame? Pene damer vil avvise mindre attraktive menn 99,9% av tilfellene. 

Anonymkode: 916e1...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper
Den 9/21/2016 at 18.57, Cuntzilla skrev:

Noe av grunnen til at noen menn ikke tør er vel at de regner med at det er større fare for å bli avvist, fordi de tenker hun blir lagt an på hele tiden og at de bare stiller seg i en ganske lang kø med menn.

I tillegg kan det være han føler han ikke er i samme liga, noe som både gjør at man tenker man ikke har kjangs uansett, og som i tillegg kan være kjipt å leve med selv om han får henne. Kanskje han føler han må gjøre ekstra innsats for å kompensere eller holde på henne, eller så speiler han seg i henne og føler seg mindre fornøyd med seg selv og at han ikke strekker til. Aldri si "du er for bra for meg" til en pen kvinne for og si det sånn, det høres bare selvdestruktivt og usikkert ut og etablerer du det som en sannhet så er det slutten på det forholdet. 

For veldig usikre menn er sånn sett ikke et trofé på armen nødvendigvis positivt heller, for de går bare rundt og tenker at alle som snur seg etter dem på gata lurer på hvorfor i helvete hun er sammen med han.

Sån generelt får man færre signaler fra en pen dame om at hun er interessert i deg enn hva man får fra en normal dame. Det gjør at det krever mer fra deg som mann å ta initiativ til og date pene kvinner. Vet ikke hvor bevisst det er fra damers side, men det luker i alle fall ut de som ikke har selvtillit nok til å bare ta initiativ uansett hvilke signaler man får. I begynnelsen av relasjonen kan man få svært lite tilbake av damen og det føles egentlig ikke ut som hun er interessert, selv om hun gjerne er det. Det er i denne perioden mange menn blir klengete og skal ha bekreftelser. 

Jeg har aldri vært opptatt av liga og slikt, men det kan være tungt å date en kvinne som virker likegyldig til deg i begynnelsen. Det er kjekkere å være med noen som er mer engasjert, det gir mer trygghet. 

 

 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig menn legger for mye i utseendet på kvinnen, for mye godt er vi damerne likens som menn. Det er ikke utseendet som gjør dama, men holdninger, interesser og tiltakslyst. Hjelper ikke hvor pen dama/fyren er egentlig, for man har jo ikke tid til å sitte der i sofaen og se på ham alikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2016 at 18.23, PetterPanne skrev:

Fordi de beste mennene vet at forhold ikke er en greie for menn. De aller beste mennene er single, og vil de vakre damene ha forhold, så må de ned i standard.

Du, de beste mennene er i forhold allerede de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg... Så latterlig som enkelte menn her inne kan man vel kun bli ved å hele tiden sitte på utsiden og se inn. Patetisk!

Anonymkode: 598f2...f33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...