Gå til innhold

Hva er forskjellen mellom pene damer og mindre pene damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tørr ikke noen menn å ta initiativ til pene damer, men mindre pene går det greit?

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tørr ikke noen menn å ta initiativ til pene damer, men mindre pene går det greit?

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Hvilke damer/menn som er pene kommer ann på øyet som ser.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg forstår dette riktig er du pen om du har egne meninger og faktisk tar opp en diskusjon om du er uenig med mannen. Og stygg om du alltid gjør som mannen sier.

Om dette også gjelder menn vil jeg ha en pen mann uavhengig av utseende. Jeg liker nemlig at folk har egne meninger og ikke bare adopterer mine.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan velge mellom ei veldig pen og ei normalt pen dame hadde jeg valgt ei normalt pen.

Jo penere dama er, jo mer oppmerksomhet får ho fra menn og dess høyere krav setter ho.

Jeg vil ikke ha et forhold hvor jeg alltid må prestere 150% ellers bytter ho meg ut med én av de 30 andre karene som står klar til å date ho.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tørr ikke noen menn å ta initiativ til pene damer, men mindre pene går det greit?

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Mannfolk har dårlig selvbilde.

Anonymkode: d5c77...b4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ang damer på byen. 

Pene damer blir alltid sjekka opp. Derfor er terskelen dems for å avvise noen mye lavere enn hos normale damer.

Hvis du sjekker opp ei pen dame vil ho kontinuerlig vurdere og teste deg kontra ei normal dame som er mer opptatt av kjemien dere i mellom og verdsetter mer oppmerksomheten du viser henne.

Men samtidig, the greater the risk the greater the reward. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herremann skrev:

Hvis jeg kan velge mellom ei veldig pen og ei normalt pen dame hadde jeg valgt ei normalt pen.

Jo penere dama er, jo mer oppmerksomhet får ho fra menn og dess høyere krav setter ho.

Jeg vil ikke ha et forhold hvor jeg alltid må prestere 150% ellers bytter ho meg ut med én av de 30 andre karene som står klar til å date ho.

Her måtte du prestert 200 %, fått 1 sjanse til og bevise, og om det ikke hadde fungert etter 1 date da hadde du fått vite hva jeg mente. Og jeg beskrives som pen. I voksen alder. I en alder av 40+++++.:sprettert:

Anonymkode: d5c77...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, herremann skrev:

Og ang damer på byen. 

Pene damer blir alltid sjekka opp. Derfor er terskelen dems for å avvise noen mye lavere enn hos normale damer.

Hvis du sjekker opp ei pen dame vil ho kontinuerlig vurdere og teste deg kontra ei normal dame som er mer opptatt av kjemien dere i mellom og verdsetter mer oppmerksomheten du viser henne.

Men samtidig, the greater the risk the greater the reward. 

Hva nøyaktig er det pene jenter har som normalt pene jenter ikke har?

Oppriktig nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PetterPanne skrev:

Hva nøyaktig er det pene jenter har som normalt pene jenter ikke har?

Oppriktig nysgjerrig.

Penere estetisk. Vi mennesker er ganske overfladiske på dette. 

Edit: hva betyr vel personlighet når dama er modellpen og du kan vise henne frem som et trofé.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, herremann skrev:

Penere estetisk. Vi mennesker er ganske overfladiske på dette. 

Edit: hva betyr vel personlighet når dama er modellpen og du kan vise henne frem som et trofé.

Ah, men da må man jo skaffe seg så mange trofeer som mulig da. Det er jo det ultimate og egentlig eneste rollen en pen kvinne kan ha, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har du kjøptid.  Den ligger i underbevisstheten din. 

Du spiller politisk korrekt her.....kvinne

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Er ikke en pk, men mener det jeg sier, er og derfor jeg i motsetning til deg ikke gjemmer meg bak en AB knapp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Ah, men da må man jo skaffe seg så mange trofeer som mulig da. Det er jo det ultimate og egentlig eneste rollen en pen kvinne kan ha, ikke sant?

Hvorfor tror du de peneste kvinnene får så mye oppmerksomhet da? 

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

Tydelig eksempel på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av oss som blir omtalt som "vakre" lever på samme måte som stygge. Kommer aldri noen bort til meg, og jeg blir stort sett oversett mens venninner blir lagt an på. Noen menn kan være unødvendig frekk og kjepphøy mot meg og. 

Føler meg usynlig og alt annet enn pen pga dette, men har alltid fått høre at jeg er veldig vakker så vet ikke hva jeg skal tro. Gidder i hvertfall ikke byen lenger ;) 

Anonymkode: d90fd...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, herremann skrev:

Og ang damer på byen. 

Pene damer blir alltid sjekka opp. Derfor er terskelen dems for å avvise noen mye lavere enn hos normale damer.

Hvis du sjekker opp ei pen dame vil ho kontinuerlig vurdere og teste deg kontra ei normal dame som er mer opptatt av kjemien dere i mellom og verdsetter mer oppmerksomheten du viser henne.

Men samtidig, the greater the risk the greater the reward. 

Du høres ut som et skikkelig "catch" må jeg si..... Ekkel holdning har du.

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Ah, men da må man jo skaffe seg så mange trofeer som mulig da. Det er jo det ultimate og egentlig eneste rollen en pen kvinne kan ha, ikke sant?

Haha ja ikke sant. Det å være trofe er visst det eneste pene kvinner er god for. Er det rart de er selektive. Hadde glatt silt ut herremann. Det tror jeg også mindre pene hadde gjort.

Anonymkode: 20e47...5d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som et skikkelig "catch" må jeg si..... Ekkel holdning har du.

Haha ja ikke sant. Det å være trofe er visst det eneste pene kvinner er god for. Er det rart de er selektive. Hadde glatt silt ut herremann. Det tror jeg også mindre pene hadde gjort.

Anonymkode: 20e47...5d7

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tørr ikke noen menn å ta initiativ til pene damer, men mindre pene går det greit?

Anonymkode: 5fc4b...0a3

Fordi de holder seg til sin liga naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Hva annet er det pene jenter er gode for da? Hvorfor velge en pen dame, når en normalt pent kvinne er like bra og mindre arbeid?

Prøv å selge meg noen gode argumenter for å gidde å prøve seg på en vakker kvinne....

Og her trodde jeg at du var sarkastisk.

Jeg håper hverken du eller herremann får klørna i kvinner generelt, med deres holdninger. Gjør oss kvinner en tjeneste og bare forbli single :)

Anonymkode: 20e47...5d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 21.9.2016 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Og her trodde jeg at du var sarkastisk.

Jeg håper hverken du eller herremann får klørna i kvinner generelt, med deres holdninger. Gjør oss kvinner en tjeneste og bare forbli single :)

Anonymkode: 20e47...5d7

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...