Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Galanga skrev:

Takk, fant ut av det nå!

 

Nå har jeg sett episoden.

jeg har troa på ett av parene (sykepleieren og han fra landet), ett av parene er jeg nøytral til (hun blonde og han som stammet), og det siste paret (dirigenten og hun alternative) tror jeg overhode ikke at kommer til å forbli sammen. Synes dette siste paret er en så dårlig match at man nesten lurer på om det bare er for å få seere. 

Jeg kjenner han dirigenten, og utifra hva jeg så av henne i episoden kan jeg tenke meg de er en fin match, tror ikke det er gjort for seertall :)

Anonymkode: 8bf04...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ny sesong!!

Har troa på at Cathrine og Stian er en god match, men ser for meg at de ikke kommer til å tørre å åpne seg for hverandre og at det ender dårlig.

Bernhard og hun der Akhila tror jeg ikke mye på... Tipper de er satt sammen for å skape spenning og fenge seere.

Andrea og Nicolai tror jeg kan funke.

Blir spennende. Og håper virkelig at noen ender opp sammen. Men ingen vil noen gang bli så søte og fine sammen som Vebjørn og Annabelle!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest tro på det eksentriske paret og minst tro på animatørduden og blondie.

Kun en gutfeeling så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. september 2016 at 14.38, Galanga skrev:

Takk, fant ut av det nå!

 

Nå har jeg sett episoden.

jeg har troa på ett av parene (sykepleieren og han fra landet), ett av parene er jeg nøytral til (hun blonde og han som stammet), og det siste paret (dirigenten og hun alternative) tror jeg overhode ikke at kommer til å forbli sammen. Synes dette siste paret er en så dårlig match at man nesten lurer på om det bare er for å få seere. 

Enig med din vurdering. Så det blir spennende å se hvor mange ganger vi ombestemmer oss i løpet av sesongen :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er de så unge? Det påstås at deltagerne har prøvd alt i sin søken, men det kan de umulig ha gjort så unge som de er. Kan de ikke ta med noen voksne som kjenner seg selv og som vet hva de trenger. 

Anonymkode: 39347...233

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 22.55, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er de så unge? Det påstås at deltagerne har prøvd alt i sin søken, men det kan de umulig ha gjort så unge som de er. Kan de ikke ta med noen voksne som kjenner seg selv og som vet hva de trenger. 

Anonymkode: 39347...233

Jeg tenker at de har valgt ut såpass unge deltakere denne gangen nettopp for å øke sannsynligheten for at det blir klaff mellom i hvert fall noen av parene? Ut fra min egen (dog selvsagt noe begrensede) erfaring blant venninner, så er det faktisk dessverre ofte sånn at damer som er single til langt oppe i tredveårene fort kan bli ganske "egne" og kravstore (og overvurderer egen attraktivitet), og de kan få problemer med å bo sammen med en mann fordi de har blitt alt for vant til å bo alene. Jeg føler f.eks at Annika fra forrige sesong var et typisk eksempel på en sånn dame :sjenert: 

 

Anonymkode: 55720...d6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye fnising på Akila og Bernhard! :sjokkert:  Skjønner at de er nervøse altså, men det var da voldsomt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig troen på alle parene i år, jeg! :rodmer: Var litt redd for at Andrea skulle bli skremt av stammingen til Nicolai, men det virket som om hun ikke brydde seg om det og var veldig fornøyd med mannen sin! :) Til tross for at det var ekstremt mye knising mellom Akhila og Bernhard i starten, virker det som de fikk veldig god kontakt allerede i bryllupet, f.eks. ved at de tok mye på hverandre og holdt hender under middagen osv. Tror Cathrine og Stian kan bli en bra match også, men det virker som de er de mest sjenerte, så det tar kanskje litt mer tid før de åpner seg helt opp for hverandre. Cathrine virker skikkelig morsom da, likte gavene hun ga Stian under middagen blant annet! :)

Jeg gleder meg allerede skikkelig til neste episode, bryllupsreiseepisodene er alltid gøy! :) Får sykt lyst til å gifte meg selv av å se på bryllup, dessverre var ikke samboeren like enig (sitat: gruer meg til å gifte meg). Haha. Han synes det virker ganske kleint med så mye fokus på oss. Forhåpentligvis blir ikke vårt bryllup like kleint som bryllup mellom tre par som nettopp møttes da. ;)

Anonymkode: 36565...175

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest trua på Akila og Bernard. Herlighet for en fin kjole hun hadde på seg! Ikke at det har noe å si da. Men virker som de fant tonen. Andrea og Nikolai (?) virket også som et interessant par. De to siste virket litt kjedelige.

Anonymkode: 6651e...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæææ, hele min spådom etter episode 1 er snudd på hodet jo! 

Plutselig har jeg ikke tro på Cathrine og Stian, det så ikke ut som det var noe gnist fra Stians side overhodet, men jeg håper jeg tar feil!

Nicolai og Andrea tror jeg kan fungere, men mulig Andrea blir litt for reservert? Har en følelse at hun trenger enn mann som bestemmer litt, så hun slipper å måtte ta avgjørelser, og da blir Nicolai kanskje for snill?

Bernhard og Akhila hadde jo DEN kjemien i dag! Men det hadde et par i sesong 1 også- og da skjærte det seg på "hverdagslivet". Håper ikke det er slik for dem- jeg heier skikkelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.9.2016 at 22.01, Jessica Jones skrev:

Da er det sesongstart for gift ved første blikk, noen som følger med på det? :-)

Har sett begge episodene. Tror årets sesong blir spennende

 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Bossa Nova skrev:

Jeg føler at jeg kan lese mellom linjene i denne artikkelen at det ble et par ut av Nicolai og Andrea:

http://www.dagbladet.no/kjendis/her-er-arets-gift-ved-forste-blikk-deltakere/63149133

Og jeg leste ut av det her at det ble et par ut av Bernhard og Akhila.. Muligens også de du nevner. Tviler på de siste to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilken dialekt hun psykologen med talefeil har? Driver å undrer over om hun har østlandsk med talefeil, og at det gjør den "annerledes", eller om hun har en annen dialekt i tillegg til talefeilen.

Anonymkode: 56e80...367

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Har hun talefeil? Det er vel bergensk hun snakker, uten talefeil.

Jo hun snakker bergensk med talefeil. Hvis du skulle lue så klarer hun ikke å uttale "r" slik den er i bergensdialekten. I stedet lager hun en slags "ej"-lyd.

Anonymkode: 5c028...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...