Gå til innhold

Gift ved første blikk


Jessica Jones

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergtekjen

Jaa! No fylgjer eg berre med fordi eg kjenner ein av dei som skal gifte seg. Men det virkar veldig interessant så langt. Det blir moro å sjå dei saman neste episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med før, men i år kjenner jeg en av deltagerne så da må jeg følge med :)

Anonymkode: 8bf04...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke sett på i går. Noen som vet når reprisen er?

Anonymkode: 36565...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk dessverre ikke sett på i går. Noen som vet når reprisen er?

Anonymkode: 36565...175

17:30 lørdag
22:30 søndag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, applestories skrev:

17:30 lørdag
22:30 søndag

Tusen takk, da får jeg huske å se reprisen på søndag! :)

Anonymkode: 36565...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk dessverre ikke sett på i går. Noen som vet når reprisen er?

Anonymkode: 36565...175

22.30 i kveld

Anonymkode: 4b0b2...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun psykologen med talefeil med i år også?

Anonymkode: 34266...8c9

Haha, hvem er det? Nå fikk jeg lyst til å se på :P

Anonymkode: 1a84f...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aragorn II Elessar skrev:

Et idiotisk konsept for desperate mennesker.

Er vel ikke mer idiotisk enn feks paradise hotell

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det gikk an å se første episode gratis på dplay.no (hurra!), så da fikk jeg sett episoden i dag likevel. :) Lov å håpe at hele sesongen er gratis, men det er nok sannsynligvis bare den første episoden som er det da.

Ser ut som det er skikkelig søte par i år, så gleder meg veldig til å følge med denne sesongen! Håper på at minst et av parene forblir gift i etterkant denne sesongen, spesielt siden alle parene i fjorårets sesong skilte seg. Ser at Annabelle og Vebjørn fra sesong 1 fortsatt er gift, så det er superkoselig! :yvonne:

Har troen på at det kan bli et nytt Annabelle og Vebjørn-par i år, som er like søte sammen som de er! :rodmer: Førsteintrykket er i hvert fall at jeg liker årets par bedre enn fjorårets par, så krysser fingrene for at ekspertene har gjort en ekstra bra jobb i år. :)

Anonymkode: 36565...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

22.30 i kveld

Anonymkode: 4b0b2...e61

Tre repriser på et program, det må da være rekord :)
Får se om det varer eller om det kun er på premieren.

- edit: ser ut som 22:30 onsdag er kun i kveld, neste uke starter nemlig Law and Order: SVU igjen!

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aragorn II Elessar
1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Er vel ikke mer idiotisk enn feks paradise hotell

Ingenting er mer idiotisk en paradis hotell.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så koselig progaram. Jeg fulgte bare med sånn halvveis i går. Synes introduksjonene er så kjedelig Jeg glemmer det jo uansett. Er mye mer morsomt når de har møtt hverandre og alt som skjer da. 

Ingen av mennene var noe særlig tiltalende for meg etter å ha sett første episode. men det kan jo endre seg når jeg blir bedre kjent med de. 

Anonymkode: 28de8...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Ingenting er mer idiotisk en paradis hotell.

 

Jo

Du bør se litt japansk TV, det er mye pur idioti der

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant ut at det gikk an å se første episode gratis på dplay.no (hurra!), så da fikk jeg sett episoden i dag likevel. :) Lov å håpe at hele sesongen er gratis, men det er nok sannsynligvis bare den første episoden som er det da.

Ser ut som det er skikkelig søte par i år, så gleder meg veldig til å følge med denne sesongen! Håper på at minst et av parene forblir gift i etterkant denne sesongen, spesielt siden alle parene i fjorårets sesong skilte seg. Ser at Annabelle og Vebjørn fra sesong 1 fortsatt er gift, så det er superkoselig! :yvonne:

Har troen på at det kan bli et nytt Annabelle og Vebjørn-par i år, som er like søte sammen som de er! :rodmer: Førsteintrykket er i hvert fall at jeg liker årets par bedre enn fjorårets par, så krysser fingrene for at ekspertene har gjort en ekstra bra jobb i år. :)

Anonymkode: 36565...175

 

Må man ha dplay appen, eller kan man se på dplay.no (altså nettsiden)? Jeg finner programmet på dplay.no, og det står at det er gratis, men når jeg trykker play skjer det ingenting. Kriiise- gvfb er min absolutte guilty pleasure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Galanga skrev:

 

Må man ha dplay appen, eller kan man se på dplay.no (altså nettsiden)? Jeg finner programmet på dplay.no, og det står at det er gratis, men når jeg trykker play skjer det ingenting. Kriiise- gvfb er min absolutte guilty pleasure!

Reprise lørdag kl 17:30 og søndag kl 22:30!

Anonymkode: ca0e3...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Galanga skrev:

 

Må man ha dplay appen, eller kan man se på dplay.no (altså nettsiden)? Jeg finner programmet på dplay.no, og det står at det er gratis, men når jeg trykker play skjer det ingenting. Kriiise- gvfb er min absolutte guilty pleasure!

Jeg så på via nettsiden, med Chrome. Kanskje du trenger en plug-in eller noe? Eventuelt prøv en annen nettleser?

Anonymkode: 36565...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reprise lørdag kl 17:30 og søndag kl 22:30!

Anonymkode: ca0e3...353

Takk, fant ut av det nå!

 

Nå har jeg sett episoden.

jeg har troa på ett av parene (sykepleieren og han fra landet), ett av parene er jeg nøytral til (hun blonde og han som stammet), og det siste paret (dirigenten og hun alternative) tror jeg overhode ikke at kommer til å forbli sammen. Synes dette siste paret er en så dårlig match at man nesten lurer på om det bare er for å få seere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...