Gå til innhold

-


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye jeg ikke hadde trengt å opplevd/erfart, men tenker ikke på noe som anger. Jeg kunne sagt at jeg angret på

at jeg ikke gikk fra faren til mine barn tidligere, men ville ikke vært foruten de og de erfaringene og jeg hadde nok ikke møtt han som er min samboer i dag og som er min drømmemann. Ellers er jeg ikke stolt over hvordan jeg til tider har vært i forholdene jeg hadde tidligere, men jeg er veldig bevisst den dag i dag og være den beste utgaven av meg selv og min kjære får igjen for de mindre bra erfaringene mine:)

Anonymkode: d4652...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke gikk før. Han fikk godt med tid til å bryte meg ned og manipulere og kontrollere. Fordi jeg lot han gjøre det. Ønsket bare å tro på at han var så glad i meg som han sa, for menn liker meg stort sett ikke. Men selv ikke han ville mitt beste. Det var han, han, han hele veien. Som trengte en å bryte ned for å føle seg bedre. 

Anonymkode: 3b153...266

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ble sammen med mannen min. Og at jeg aldri gikk fra han. Det er liksom for sent for meg nå... Er for gammel til å starte på nytt. 

Angrer også på alle mennene jeg har sagt nei til. Hvorfor ikke bare nyte livet og sexen? Hva er det jeg har vært så jævlig redd for hele livet? Og hvorfor turte jeg aldri å satse på han jeg flørtet så hett med i ungdommen? Skulle være så fornuftig, og han virket ikke som noe sikkert kort som barnefar etc. Den jævla usikkerheten igjen. Tenker den dag i dag at det var oss to det skulle blitt.

Anonymkode: 10eda...8a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på det forholdet jeg er i nå, vi har vært et par i 17 år.... Har tryggheten, men eier ingen følelser overhodet. Angrer på at jeg har brukt opp de beste årene av mitt liv på en jeg bare har et avhengighetsforhold til, er så redd for det ukjente. Skulle ønske jeg fulgte drømmende mine da jeg var ung, angrer på alt jeg ikke har opplevd. Hver eneste dag drømmer jeg om den store kjørligheten, ønsker å kjenne ekte lidenskap og begjær....

Anonymkode: 93a71...7f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2016 den 0.19, AnonymBruker skrev:

 

 

På 21.9.2016 den 0.17, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg ble sammen med mannen min. Og at jeg aldri gikk fra han. Det er liksom for sent for meg nå... Er for gammel til å starte på nytt. 

Angrer også på alle mennene jeg har sagt nei til. Hvorfor ikke bare nyte livet og sexen? Hva er det jeg har vært så jævlig redd for hele livet? Og hvorfor turte jeg aldri å satse på han jeg flørtet så hett med i ungdommen? Skulle være så fornuftig, og han virket ikke som noe sikkert kort som barnefar etc. Den jævla usikkerheten igjen. Tenker den dag i dag at det var oss to det skulle blitt.

Anonymkode: 10eda...8a6

Dette høres jo ut som meg! Vi tenker akkurat på samme måte. Jeg og mannen har barn i sammen. Han elsker ikke meg heller, gjør aldri noe for meg:( Kan ikke huske sist... Angrer også på alle jeg hsr sagt nei til, lurer så på hvordan det er p ha sex med noen man faktisk hsr lyst på. Savner en å dele hyggelige ting med, gode samtaler..... Føler liksom st det er for sent for meg enda jeg bare er i begynnelsen av 30 åra. Hvem vil vel ha en alenemor? Livet er jammen meg trist til tider...

Anonymkode: 93a71...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke levde før jeg ble sammen med kjæresten min. Jeg var alt for sjenert, men jeg har alltid sett bra ut. Blir sjekket opp rett som det er, men må jo takke nei. 

Jeg føler det litt på samme måten bare at jeg fremdeles er i tjueårene. Jeg er redd for å forlate henne. Vet ikke om jeg er avhengig eller om jeg elsker henne nå som forelskelsen har lagt seg.

Anonymkode: 94f41...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg har vært altfor snill mot forelskelser som ikke har vært snille med meg.

 

Anonymkode: 213f2...05d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg betrygget eksen min så godt jeg kunne, men fikk ikke noe av det tilbake

Anonymkode: d4aed...5ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på urettferdigheten som har oppstått i tidligere forhold, ellers angrer jeg ikke på stort. Siste urettferdighet gikk ut på at jeg jobbet for å få han til å føle seg trygg på meg mens han ikke gjorde noe annet enn å lure meg. Jeg gjorde ikke noe galt mot han, mens det var han som gikk rundt å var fake mot meg. Min oppgave var å gjøre han trygg nok til å ikke fake, den oppgaven tok jeg. Hans oppgave var å være tillitsfull, det dreit han i.

Anonymkode: 034a2...ff2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer på alle gangene jeg har vært avvisende mot fyrer som viser interesse, og som jeg liker tilbake ,bare pga usikkerhet.....er på tur til å gjøre akkurat det samme nå og vet jeg kommer til å hate meg selv etterpå. 

Anonymkode: 92009...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli feit. 

Vet det høres overfladisk ut, og at det overhode ikke har noe med kjærlighetslivet å gjøre. Men det har det faktisk. Ihvertfall for meg. Jeg klarer ikke å legge en ordentlig innsats med å bli kjent med en fyr på den nære måten man gjør hos en kjæreste, rett og slett fordi kroppen min gjør meg veldig sjenert og usikker, den distraherer meg konstant. Jeg vil gjerne ha et så nært forhold til noen, men jeg hadde aldri i verden turt å kle av meg foran noen også skulle latt de ta på meg og utforske kroppen min, rett og slett fordi jeg selv ikke liker den og selvfølgelig tenker at den andre personen vil få helt skrekken og stikke av med det samme. Det er kanskje ikke det som ville skjedd i virkeligheten, men det er jo en hindring som gjør at jeg aldri får testa det ut heller. 

Så jeg er på slankern, i håp om å få et bedre kjærlighetsliv, egentlig for å få et generelt bedre liv. 

Anonymkode: 218a6...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på alle gangene jeg har vært avvisende mot fyrer som viser interesse, og som jeg liker tilbake ,bare pga usikkerhet.....er på tur til å gjøre akkurat det samme nå og vet jeg kommer til å hate meg selv etterpå. 

Anonymkode: 92009...fde

Been there.

Har bestemt meg for å satse 100% neste gang

Anonymkode: d4aed...5ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer på at jeg kun har handlet etter følelser i kjærlighet. Jeg har aldri hatt en følelse av å være trygg sammen med noen og at ting er rolig, avslappet og rutinepreget. Føler man mye, er en evig på utrygg grunn og har alt og miste. Hver dag. Det er utrolig slitsomt. Jeg orker det ikke mer..

Anonymkode: f4b9a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i et forhold der jeg ikke elsker mannen min. Vi har vært sammen i 17 år og har 4 barn sammen. Veldig glad i barna våre, og kunne ikke tenke meg og vært fotturen de. Men når det gjelder forholdet vårt, så er jeg så lei. Elsker ham som sagt ikke, og vi gjør ingenting sammen. Men det er en trygghet og være sammen synes jeg. Det økonomiske er også i orden. Jeg vil ikke at barna skal bli skilsmisse barn. Jeg legger mine følelser til side og tenker kun på barna våre. Men jeg drømmer om at jeg en dag bryter ut av forholdet. At jeg blir lykkelig. At jeg finner meg selv igjen. At jeg har lidenskapelig sex, da sexlivet vårt ikkje eksisterer. Er ikke lett dette her. Er glad i mannen da, men.. Beklager litt rotete innlegg og eller skrivefeil.. 

Anonymkode: 6477f...2d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på alle gangene jeg har vært avvisende mot fyrer som viser interesse, og som jeg liker tilbake ,bare pga usikkerhet.....er på tur til å gjøre akkurat det samme nå og vet jeg kommer til å hate meg selv etterpå. 

Anonymkode: 92009...fde

Hvis du er på vei til å gjøre det igjen, stopp!? Slutt med det!

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg kun har handlet etter følelser i kjærlighet. Jeg har aldri hatt en følelse av å være trygg sammen med noen og at ting er rolig, avslappet og rutinepreget. Føler man mye, er en evig på utrygg grunn og har alt og miste. Hver dag. Det er utrolig slitsomt. Jeg orker det ikke mer..

Anonymkode: f4b9a...1c5

Ååå, kjenner følelsen. Men det er nok ikke det å føle som er problemet. Tro meg, du vil ikke være i et følelsesløst forhold.. da får du akkurat samme problem. Jeg angrer på at jeg levde sånn i SYV år! Så tro meg...

Anonymkode: 9057d...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært av min fortid, men kan ikke si at jeg angrer noe da det som har vært har vært ment å skje og har ledet meg til hvor jeg er i dag og hva som senere skal kommer, hadde jeg kunnet spolt tiden tilbake og gjort ting annerledes så ville jo alt vært annerledes i dag. Har mange gode venner i dag jeg dog trolig aldri ville møtt, min datter hadde nok heller ikke blitt født dersom jeg skulle gått langt nok bak i tid og endret ting.

Så jeg liker å tenke at min fortid er veien mot fremtiden og at det er der fremme jeg har min beste tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...