Gå til innhold

Hvilket forhold er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt denne diskusjonen med ham enda, men vil ha noen synspunkt fra andre for å se hva jeg kan forvente at han tenker.

  • Vi møttes først for å gjøre vennskaplige aktiviteter, overnattet deretter 2 ganger hvor vi sov på forskjellige rom
  • Har siden overnattet 3-4 ganger i løpet av de siste 2 ukene hvor vi har hatt sex alle gangene forutenom forrige besøk
  • Vi lager mat sammen og gjør andre hyggelige aktiviteter
  • Sender en del meldinger stort sett hver dag
  • Han kysser meg når vi drar hvert til oss, men ikke når vi møtes
  • Han har kjøpt noe utstyr som er beregnet på at jeg kan bruke det på de aktivitetene vi gjør som ligger hos han
  • Når jeg overnatter har det vært 1-2 netter i slengen, når jeg skal dit neste gang blir det 3 netter

Møtte han i slutten av juni, og vi begynte å ha regelmessig kontakt i begynnelsen av august. Er dette et typisk FF-forhold, er vi venner med goder, kan det kalles dating, eller kan det tolkes som at han ønsker et forhold?

Anonymkode: c91ae...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Baremenneske

Jeg synes det hørtes ut til å begynne virke litt mer seriøst i og med at dere kan finne på litt ting sammen og at han til og med har liggende litt utstyr til deg for felles aktiviteter..- og at det høres ut til å bli fler og fler overnattinger? Men hva synes du selv om saken- hva har du fått følelsen av selv? For å være sikker så ville jeg ha prøvd å tatt det opp med han og hørt hva som egentlig skjedde mellom dere...og hva han synes og mener - er vel i bunn og grunn dere som vet det best selv😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om det kommer til å bli noe særiøst, men altså, det kommer helt an på hva slags utstyr og aktiviteter det er snakk om...?

Anonymkode: fab31...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om det kommer til å bli noe særiøst, men altså, det kommer helt an på hva slags utstyr og aktiviteter det er snakk om...?

Anonymkode: fab31...5f4

Vi har grillet en del ute, så han kjøpte en varm dress jeg kunne bruke fordi jeg fryser så lett. Har også fått andre gaver, type sjokolade fra tax-free, noen sponsorartikler han har fått..

I forhold til aktiviteteter løper vi begge to, så det er liksom det vi har gjort, på forskjellige plasser. Han har også snakket om en sykkeltur på motorsykkelen hans, og vi planlegger en kajakktur til helgen om været blir greit.

Jeg skal få snakket med han til helgen, men synes det er greit å ha en pekepinn. Han har ikke anntydet at han er interessert i noe, men vi har det jo fint sammen - synes jeg i allefall:PMen, det er en betydelig aldersforskjell, og jeg er usikker på om han vet hvor gammel jeg er, og om dette har noe å si..

Anonymkode: c91ae...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har grillet en del ute, så han kjøpte en varm dress jeg kunne bruke fordi jeg fryser så lett. Har også fått andre gaver, type sjokolade fra tax-free, noen sponsorartikler han har fått..

I forhold til aktiviteteter løper vi begge to, så det er liksom det vi har gjort, på forskjellige plasser. Han har også snakket om en sykkeltur på motorsykkelen hans, og vi planlegger en kajakktur til helgen om været blir greit.

Jeg skal få snakket med han til helgen, men synes det er greit å ha en pekepinn. Han har ikke anntydet at han er interessert i noe, men vi har det jo fint sammen - synes jeg i allefall:PMen, det er en betydelig aldersforskjell, og jeg er usikker på om han vet hvor gammel jeg er, og om dette har noe å si..

Anonymkode: c91ae...ffd

Synes det høres ut som dere har det fint sammen jeg, også litt felles😊 Det med alder behøver ikke alltid å bety noe(gi blaffen i det, så lenge dere begge er voksne!)😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Baremenneske skrev:

Det med alder behøver ikke alltid å bety noe(gi blaffen i det, så lenge dere begge er voksne!)😉😊

Det er snakk om 19 år da.. Men ja, jeg mener at alder ikke har noe å si (alle mine ekser har vært en del eldre enn meg), men han kan jo kanskje tenke at nettopp pga aldersforskjellen så kan vi kose oss og ha det fint uten at det trenger å bety at det skal bli noe seriøst fordi forskjellen er for stor..

Har aldri hatt noe FF-forhold eller venner med goder, så jeg vet ikke hvilke spilleregler man forholder seg til, og mine tidligere forhold har startet fordi vi likte hverandre - så jeg har aldri tullet rundt med en person slik som dette uten at vi har vært sammen:sprettoy:

Oooops, ser jeg glemte anonymknappen:fnise:

Endret av PrincessConsuela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Baremenneske

Det var litt mye...men mener jo fortsatt at dere er voksne begge to, så det må være opp til dere. Det at dere trives sammen og har det bra er jo det som betyr noe😊 Jeg kan ikke svare for han, men etter handlinger å dømme så virker han litt mer intr enn kun å ville være FF. Virker jo som han vil bruke litt mer tid sammen med deg...Men jeg tør ikke svare noe helt konkret for det har ikke jeg svaret på- så beste måten er jo forsøke prate med han😉😊

Lykke til- anonym eller ikke...😋😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 21 septembre 2016 den 16.36, PrincessConsuela skrev:

Det er snakk om 19 år da.. Men ja, jeg mener at alder ikke har noe å si (alle mine ekser har vært en del eldre enn meg), men han kan jo kanskje tenke at nettopp pga aldersforskjellen så kan vi kose oss og ha det fint uten at det trenger å bety at det skal bli noe seriøst fordi forskjellen er for stor..

Har aldri hatt noe FF-forhold eller venner med goder, så jeg vet ikke hvilke spilleregler man forholder seg til, og mine tidligere forhold har startet fordi vi likte hverandre - så jeg har aldri tullet rundt med en person slik som dette uten at vi har vært sammen:sprettoy:

Oooops, ser jeg glemte anonymknappen:fnise:

Jeg er i samme situasjon, eller nesten. betatt av en fyr som er en del eldre enn meg, vi er 23 og 44 år.‎ Vi har hatt ganske mye sex , sånn 2-3 ganger hver eneste gang vi har vært sammen. ‎av at han er sterkere, smartere, eldre, mer erfaren... Jeg føler litt sånn at han bare vil holde meg på gress..

Hvordan går det ts? ‎Noen gode råd?‎ 

Anonymkode: f7ecc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/19/2016 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon, eller nesten. betatt av en fyr som er en del eldre enn meg, vi er 23 og 44 år.‎ Vi har hatt ganske mye sex , sånn 2-3 ganger hver eneste gang vi har vært sammen. ‎av at han er sterkere, smartere, eldre, mer erfaren... Jeg føler litt sånn at han bare vil holde meg på gress..

Hvordan går det ts? ‎Noen gode råd?‎ 

Anonymkode: f7ecc...947

Du må nesten bare høre med han hva han vil ha ut av det dere holder på med. Om du er ganske betatt og han bare bruker deg for å få tilfredstilt sine behov så må du vurdere om det er noe du ønsker å fortsette med - men det kan jo hende han bare bruker lang tid på å finne ut av om han vil noe mer eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24 octobre 2016 den 8.58, PrincessConsuela skrev:

Du må nesten bare høre med han hva han vil ha ut av det dere holder på med. Om du er ganske betatt og han bare bruker deg for å få tilfredstilt sine behov så må du vurdere om det er noe du ønsker å fortsette med - men det kan jo hende han bare bruker lang tid på å finne ut av om han vil noe mer eller ikke :)

Tusen takk for svar @PrincessConsuela , hjelper mye med andres innspill. Saken er at vi hadde et av og på forhold i mange mnd før vi ble sammen, og det gikk opp for meg hvor mange andre han må ha snakket med samtidig som han snakket med meg.
Han har hele tiden sagt at han har veldig dårlig tid og mye å gjøre, da han jobber på et prosjekt på fritiden sin. sa han også at jeg visste hva han følte for meg, men at det var ikke tull at han hadde så mye å gjøre som entreprenør... 

Vi har hatt det utrolig fint sammen, vi har også hatt noen dype samtaler om alt og ingenting, så ikke bare sex, men mye av det også. Nå har jeg såklart fått skikkelig følelser for han.

Jeg har vært veldig klar på at dersom han involverer seg med en annen dame så er jeg ikke interessert lengre. Mest fordi utroskap er en uting, og ikke noe jeg ønsker å være en del av mer enn jeg dessverre allerede har vært. 

Etter han kom tilbake fra UK mid-sept jeg fant for at han faktisk hadde en dame som selvfølgelig tror hun er den eneste. De har hatt et forhold siden sommer.  Sender intime fb meldinger, løper, festivaler... :grine:

Det at jeg trives så godt i hans selskap har ført til at jeg fortsatt er med ham av og til. Jeg vet at dette ikke er bra, men jeg har ingen andre jeg snakker så lett med :( Når jeg er med ham så har jeg det bra, men så kommer realiteten som et slag i trynet. Jeg er ikke den eneste jenta han tilbringer tid med. Han klarer seg veldig bra uten meg. Han har et innholdsrikt liv med masse venner som han finner på ting med hele tiden. Jeg setter virkelig pris på de gangene jeg er med ham, men for ham er jeg bare nok en FF han tilbringer tid med. Han trenger ikke meg. Men alikevel så ringer han og sender meldinger til meg. :vetikke:

Jeg skjønte at mannen jeg er sammen med er en notorisk løgner, og en drittsekk av dimensjoner. Han ser verden KUN utfra sin egen verden, og fatter ikke at han selv kan ha noe å gjøre med at ting har blitt som de har blitt.

Jeg gikk mange runder i tankene, tok tester hvor noen av dem sa at jeg ikke var gravid og noen sa at jeg var gravid, så fikk time hos legen og tok en test der. Endte opp med abort... :cry3:

Jeg skjønte at jeg hadde vært mye sur og grinete, og at mitt forsøk på få ham til å forstå at han såret meg, hadde ført til at han mest av alt syntes jeg var plagsom.

jeg det slutt med en som egentlig var alt jeg ønsker meg, fordi jeg trodde ikke jeg følte det sånn for han som en skal for en kjæreste, og jeg var veldig mye å festet osv så jeg følte for å være singel(ung og dum..) og i etterkant har jeg hatt dette FF taperen, men innser bare mer og mer at jeg angrer på at jeg slo opp! Ingen er som han og har visst følelser for han jeg ikke trodde var der. Han har nå ny kjæreste fra og med april i år, og da kan jeg jo ikke si noe. Men gråter meg i søvn og angrer så dypt, så dypt at det stikker i meg! Prøvde å skrive å spør hvordan han har det og bare unnskylde meg, dette skrev jeg i oct men uten respons.. Vi forlot ting som venner så håpte jo at det gikk å ha kontakt igjen. Klarer ikke slutte å tenke på han.. 

Man mottar den kjærligheten man tror man fortjener.. :angry:

Anonymkode: f7ecc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
På 9/20/2016 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om det kommer til å bli noe særiøst, men altså, det kommer helt an på hva slags utstyr og aktiviteter det er snakk om...?

Anonymkode: fab31...5f4

Dette er jo en fantastisk kommentar, hvorfor i alle dager tok du den som anonym?

TS: Synes det høres ut som om dere er kjærester, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Overrasket skrev:

TS: Synes det høres ut som om dere er kjærester, jeg. 

Takk for håpet, men vi er nok bare eksklusive. På hans liste over prioriteter er det å være sammen med noen etter jobb og trening, men det er jo fremdeles hyggelig og akkurat nå trenger jeg ikke noe seriøst så det passer greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man mottar den kjærligheten man tror man fortjener.. :angry:

Anonymkode: f7ecc...947

Huff, det hørtes ikke helt greit ut!:klem:Har du noen hjemme du kan lufte ut tanker med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, PrincessConsuela skrev:

Huff, det hørtes ikke helt greit ut!:klem:Har du noen hjemme du kan lufte ut tanker med? 

Nei, det er derfor vi her (KG)...

Tusen takk PrincessConsuela :klem:

Anonymkode: f7ecc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PrincessConsuela skrev:

Takk for håpet, men vi er nok bare eksklusive. På hans liste over prioriteter er det å være sammen med noen etter jobb og trening, men det er jo fremdeles hyggelig og akkurat nå trenger jeg ikke noe seriøst så det passer greit:)

Uten anger!?

Anonymkode: f7ecc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, PrincessConsuela skrev:

Huh?

Ohhh, jeg trodde kanskje du også var interessert i noe mer enn ff-forhold..

Er det ikke bedre med noen år sammen med den man elsker enn alle år som ensom/ff/venner med goder..?

sann kjærlighet: Respekt, ærlighet, forståelse, å gi seg selv og andre anledningen til å kunne leve et liv basert på ren kjærlighet, være 100% trofast mot partneren. Men kjærligheten er kanskje et av livets vanskeligste, men også den viktigste kunsten å lære.

Anonymkode: f7ecc...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat likedan, startet i mai å date, de siste 2 mnd har vi vært sammen 24/7.. Unntatt når vi var på jobb såklart.. Hadde ikke snakka sammen om no forholdgreie helt til jeg tok sjansen for en uke siden.. Neida, han var ikke klar for forhold eller noe. Så der var det over.. Veldig greit om den parten som ikke vil mer sier ifra altså, føler jeg kasta bort hele sommeren og mye av tiden min på en drittsekk.. Noe han var.. Så gjør deg selv en tjeneste å snakk med han om det! Lykke til, håper det går bedre for deg enn for meg 😉

Anonymkode: 8820c...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...