Gå til innhold

Parfyme som lukter rent og friskt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men ble nysjerrig; hvordan dufter denne da? Er den i kategorien "lett og frisk"?

Anonymkode: 0a5c9...54f

Den er i kategorien "nyvasket", og lukter litt i retning nyvaskede klær/skyllemiddel, men ikke rett fram skyllemiddel som Clean-duftene gjør. Den har hvite blomster, musk og aldehyder, og har litt sprudlende karakter. Den sitter også ekstremt godt på huden, og en liten sprut er nok, som rettferdiggjør prisen. Om du har anledning til å stikke innom en av nevnte butikker, kan du jo teste den eller be om en prøve?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Tuesday, September 20, 2016 at 9.36, AnonymBruker skrev:

Alle Clean parfymene lukter såpe/shampoo.

Anonymkode: 0f3ee...e0b

Fikk lyst på. Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clean shower fresh, clean air og Dolce Gabbana light blue er alle parfymer som er friske - og ikke minst veldig gode :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bytter mellom CK One og Tommy Hilfiger Tommy girl - begge lette og friske, men forskjellige. Og ikke minst, herlig 90talls-nostalgi :)

Anonymkode: 439a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 1.21, AnonymBruker skrev:

Er dette en tung eller lett parfyme? Klarer du å beskrive litt hvordan den dufter?

Anonymkode: 0a5c9...54f

Den er lett men vanskelig å beskrive, jeg bare elsker bunnoten.  (duften som kommer fram når huden har varmet den opp etter 1-2 timer, ofte veldig annerledes enn toppnoten)   

Les om notene til denne parfymen her:

http://www.fragrantica.com/perfume/Issey-Miyake/L-eau-d-Issey-720.html

Endret av DreamOn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Om du bruka ein parfyme over litt tid vil nasa di verta van med denne lukta. Difor kjenner du ikkje lukta sjølv etter du har spraya på deg ein dæsj. Tru meg; me andre kjenner det. Det er den feilen mange gjer at dei dynkar seg ned med parfyme fordi dei kjenner ikkje sin eigen. Då går ein rundt som eit stinkande horehus. Ein spray er meir enn nok! 

Du kjenner parfymane til andre fordi nasa di ikkje er van med deira paryme. 

Også er det slik at parfymen din smeltar saman med hudlukta di. Difor vil ikkje alle parfymane luktar likt på alle. 

For å svare på spm ditt så syns eg Light blue fra Dolce og Gabbana er god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...