Gå til innhold

Tenker å farge håret blondt(mann), tanker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frisøren er en profesjonell som har kompetanse innen å farge og bleke hår. På samme måte kan en sminkør få bedre resultat enn en person som aldri har sminket før, selv om akkurat de samme produktene blir brukt.

Anonymkode: 43fae...244

Joda men skal ikke gjøre det selv. Skal be en jeg kjenner om å gjøre det(dame). Ho har gjort det på seg selv flere ganger. Så bør vel gå bra.

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda men skal ikke gjøre det selv. Skal be en jeg kjenner om å gjøre det(dame). Ho har gjort det på seg selv flere ganger. Så bør vel gå bra.

Anonymkode: eebb7...da2

Ja det går nok bra :) Verste som kan skje er at deler av håret knekker av. Dette skjer ikke ofte da, så det er egentlig ikke noe å beskymre seg for. Pass på å kure håret og gi det masse fuktighet etterpå :) 

Anonymkode: 43fae...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke sånn frisyre og sånn er det med den saken. Hvis du har så dårlig selvtillit at du er så redd for hva andre mener om håret ditt så foreslår jeg at du beholder den du har eller eventuelt slutter å bry deg så mye.

Det er revnende likegyldig om jeg eller andre ikke liker frisyren. Det er du som skal gå med den og liker du den så er det bare å kjøre på,men du kan ikke forvente at alle skal like den.

Anonymkode: c8726...082

https://www.instagram.com/p/7BHwl-Rq8X/?taken-by=erichagberg

Hvordan farge er det? Syns du ikke det så bra ut?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det går nok bra :) Verste som kan skje er at deler av håret knekker av. Dette skjer ikke ofte da, så det er egentlig ikke noe å beskymre seg for. Pass på å kure håret og gi det masse fuktighet etterpå :) 

Anonymkode: 43fae...244

Håret knekker av?? Hvordan skal det kunne skje?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håret knekker av?? Hvordan skal det kunne skje?

Anonymkode: eebb7...da2

Det skjer av og til etter bleking. Håret blir ofte ganske tørt og slitt, også kan det knekke litt i lengdene. Men du har sikkert sunt og friskt hår, så det skjer nok ikke med deg :) Skjer oftest om man gåt flere nyeanser lysere enn sitt eget hår. Slapp av, det går nok greit.

Anonymkode: 43fae...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer av og til etter bleking. Håret blir ofte ganske tørt og slitt, også kan det knekke litt i lengdene. Men du har sikkert sunt og friskt hår, så det skjer nok ikke med deg :) Skjer oftest om man gåt flere nyeanser lysere enn sitt eget hår. Slapp av, det går nok greit.

Anonymkode: 43fae...244

Takker ;) Men kommer fargen med engang? Har mørkebrunt hår nå. Hvis jeg vil ha litt blondere så kommer den med engang etter endt behandling, eller flere behandlinger?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,jeg synes ikke det.

Anonymkode: c8726...082

Seriøst? Fordi?

Fyren er modell

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Fordi?

Fyren er modell

Anonymkode: eebb7...da2

Fordi det ser ikke bra ut. Ser bare tåpelig ut.

Jeg synes han ser ut som en klyse. Vanlige menn er mer enn bra nok for meg.

Anonymkode: c8726...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker ;) Men kommer fargen med engang? Har mørkebrunt hår nå. Hvis jeg vil ha litt blondere så kommer den med engang etter endt behandling, eller flere behandlinger?

Anonymkode: eebb7...da2

Det er ikke farging, det er bleking. Fjerning av farge. Farging er enkelt og sliter mye mindre på håret. Om du vill få det lyst nok etter en omgang vet jeg ikke. Der må du bare prøve og se. 

Og kan du også være så snill og godta at ikke synes bildene du linker til er attraktive? Ikke alle har lik smak, og ikke alle kommer til å like ditt hår heller. Ikke ta det så personlig, og bare godta at folk er forskjellige og har ulik smak.

Anonymkode: 43fae...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er har blondt hår og jeg får ikke noe mer oppmerksomhet fra damer enn andre , heller motsatt.

Anonymkode: c830d...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er har blondt hår og jeg får ikke noe mer oppmerksomhet fra damer enn andre , heller motsatt.

Anonymkode: c830d...2a4

Men du er vel født med lyst hår? 

Forresten hvordan blondt hår snakker vi om?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke farging, det er bleking. Fjerning av farge. Farging er enkelt og sliter mye mindre på håret. Om du vill få det lyst nok etter en omgang vet jeg ikke. Der må du bare prøve og se. 

Og kan du også være så snill og godta at ikke synes bildene du linker til er attraktive? Ikke alle har lik smak, og ikke alle kommer til å like ditt hår heller. Ikke ta det så personlig, og bare godta at folk er forskjellige og har ulik smak.

Anonymkode: 43fae...244

Hvor mye koster sånn boks med bleking av hårfarge?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men grønne øyne. Tror dere det vil passe til blondere hår? 

Ja/nei?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er vel født med lyst hår? 

Forresten hvordan blondt hår snakker vi om?

Anonymkode: eebb7...da2

Født sånn ja  :( vanlig mellomblond antar jeg.

Anonymkode: c830d...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Født sånn ja  :( vanlig mellomblond antar jeg.

Anonymkode: c830d...2a4

Ser ikke blonde håret ditt bra ut? Eller hadde du foretrukket brunt?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster sånn boks med bleking av hårfarge?

Anonymkode: eebb7...da2

Vet ikke. Sjekk nettbutikker eller gå til butikker og sjekk. Dette klarer du selv :) 

Anonymkode: 43fae...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at jeg har ansikter til det? Vil si at jeg har et veldig fint ansikt uten å stryke.

Anonymkode: eebb7...da2

Vel, enkelte har frisyrer som ikkje passer til ansiktet sitt. F.eks ein røff frisyre, men med eit puslete ansikt ser som regel ikkje bra ut.

Endret av NordTroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NordTroll skrev:

Vel, enkelte har frisyrer som ikkje passer til ansiktet sitt. F.eks ein røff frisyre, men med eit puslete ansikt ser som regel ikkje bra ut.

Puslete ansikt? Haha litt nærmere forklart?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...