Gå til innhold

Hvor lang syklus har dere og hvor lenge varer mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stabil syklus på 29-31 dager. Jeg blør mye i 1 dag, dag nr 2 litt for å så gå over te spotting i 2 dager. Jeg har tenkt på om det kan være negativt å kun blø mye i en dag. Jeg husker ikke hvordan det var før jeg satte inn hormonspiralen, men maks et par dager vet jeg at jeg har blødd tidligere. Synst bare 1 dag virker så lite...

Anonymkode: 3dfc0...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går på p-piller og tar dem sammenhengende 6 uker av gangen.

Får mensen søndag ettermiddag. Blør litt dag 1 og 2, mye dag 3 og så er det bom stopp torsdag ettermiddag. Blødde mye mer da jeg ikke gikk på p-piller (har gjort det i 7 år nå).

Alle er forskjellige. Så lenge du får mensen er alt OK :)

Anonymkode: 27925...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke prevensjon, har syklus på 28 dager +/- ett par dager, blør i 4-5 dager, mest de tre første dagene.

Anonymkode: 1ee15...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus på 25 til 26 dager, stort sett 26 dager. Mensen varer stort sett alltid i 3 dager.

Går ikke på prevensjon. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på p-piller og tar dem sammenhengende 6 uker av gangen.

Får mensen søndag ettermiddag. Blør litt dag 1 og 2, mye dag 3 og så er det bom stopp torsdag ettermiddag. Blødde mye mer da jeg ikke gikk på p-piller (har gjort det i 7 år nå).

Alle er forskjellige. Så lenge du får mensen er alt OK :)

Anonymkode: 27925...0ec

Takk for tilbakemelding alle 3. Tenker for mye om dagen pga vi ikke får det til og jeg ble gravid fort med de barna jeg har, men det er noen år siden..

Anonymkode: 3dfc0...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke prevensjon. Får hver 4 fredag. Begynner med smerter og blør i to dager, så litt blødning til ca tirsdag/onsdag :)

Anonymkode: adf3b...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen prevensjon, 33 dager syklus, mensen i 6 harde dager. Mellom eggløsning til mensen kommer er 16 dager.

Anonymkode: 2732b...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke på prevensjon. Har sykluser på 31-32 dager, blør alt i fra 3 dager til 5 dager :) blør ikke veldig mye! spotter gjerne litt før mens kommer for fullt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller, syklus på 28 dager. Kommer hver torsdag i den pillefrie uka, og varer til søndag.

Anonymkode: b20d0...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 dager, hvis jeg skal dømme etter sist syklus, men den var rett etter en SA, så jeg vet ikke. Blør i ca 6 dager...

Anonymkode: 1546f...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 til 28 dager, blør i 5-6 dager og spotter resten (8 dager totalt). Men blør aldri så mye at jeg blør gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 dager og mensen i 4 dager, både med p-ring og første måned uten. Trodde kroppen min skulle bruke evigheter med å komme til "normalen", men syklusen min ser helt lik ut som da jeg brukte p-ring.

Anbefaler appen clue på det sterkeste om du ikke har den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerazette, blødning fra 5 dager til 1 måned, med litt blod hver dag. Opphold fra 14 - 35 dager :S.

Uten cerazette hadde jeg mensen i 9 dager, hvor 4 av dem var tunge og 5 var lette, av og til med to dager uten blod midt oppi. Syklus på 28 dager.

Anonymkode: 19d5f...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...