Gå til innhold

Brudd med kjæresten


ABC123321

Anbefalte innlegg

For noen uker siden valgte jeg å slå opp med min kjæreste som jeg har vært sammen med i 4år. Dette var noe av det vanskeligste jeg kunne gjøre, men vi var begge enige om at det var det rette å gjøre. Det bare funket ikke lenger mellom oss, mye unødvendig små-krangling, misforståelser og unødvendige tårer. Jeg flyttet hjem til foreldrene mine, var ganske lei meg i noen dager, men så begynte det seg å komme seg litt greit igjen. Nå etter 3 uker tok jeg tilbake leiligheten (Lot henne bo der for å kunne flytte sine ting ut). Jeg tok leiligheten idag, og noe av det første som skjedde når jeg skulle pakke inn klærene mine i garderoben (jeg lot skittentøy ligge igjen), så ser jeg at hun hadde vasket skittentøyet mitt og brettet alt, t.o.m. sokker... Da brøt jeg sammen og har ikke sluttet siden. Back to square one... Hvorfor skal det være så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det tar tid og gjør vondt - selv når man vet at det er det beste eller mest riktige for en selv. Jeg har det på samme måte som deg. Gråt mye i starten. Deretter gikk det noen uker hvor jeg ikke klarte å grine, men nå seks uker senere kan jeg fortsatt gråte. 

Det er bra å kjenne på følelsene, så lenge man ikke gror fast i tristheten. 

Anonymkode: e19fc...7e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...