Gå til innhold

Trekker ut noen som får en reading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@NettMeg

Får opp noe fortvilelse. Følelsen av at det har avvisning å gjøre, og redsel for å ikke være bra nok. Ser en del bekymringer rundt dette, samt litt skyldfølelse for noe. Eller ikke sikkert det er skyldfølelse, men i alle fall vonde følelser for noe. 

Situasjonen nå kan føles veldig så krevende emosjonelt. Får opp at det er viktig at du tenker før du handler. Rettferdighet vil skje! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SøtMelon

Får opp litt forvirring i situasjonen, føles ut som litt kaos, fordi dette er en periode med usikkerhet.

Du føler deg begrenset og at situasjonen er en tilsynelatende umulig situasjon. Her er det viktig at du husker på at du alltid har et valg, og mulighet til å påvirke situasjonen!

Ser at situasjonen endres, og viser fremgang. Du vil starte opp med litt mindre enn du ønsker, for så å øke gradvis.

Får opp et slags veikryss, og noe i den forbindelse. Det er nesten som jeg føler at du til og med jobber litt ulønnet.

Ser en jobb som innebærer samarbeid. Her er det ikke alle som samarbeider like godt, og noen føler litt konkurranse mot deg, eller motstrider deg. Det ender i favør til deg, ser suksess, og at familie er veldig sentralt. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sylte

Får opp fin stabilitet og økonomisk trygghet.

Ser at når det gjelder kjærligheten, så har du kanskje for litt for høye idealer? At du bør finne ut hva du egentlig ønsker deg, og hva som er oppnåelig.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@SøtMelon

Får opp litt forvirring i situasjonen, føles ut som litt kaos, fordi dette er en periode med usikkerhet.

Du føler deg begrenset og at situasjonen er en tilsynelatende umulig situasjon. Her er det viktig at du husker på at du alltid har et valg, og mulighet til å påvirke situasjonen!

Ser at situasjonen endres, og viser fremgang. Du vil starte opp med litt mindre enn du ønsker, for så å øke gradvis.

Får opp et slags veikryss, og noe i den forbindelse. Det er nesten som jeg føler at du til og med jobber litt ulønnet.

Ser en jobb som innebærer samarbeid. Her er det ikke alle som samarbeider like godt, og noen føler litt konkurranse mot deg, eller motstrider deg. Det ender i favør til deg, ser suksess, og at familie er veldig sentralt. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Tusen takk :)

Mye av dette stemmer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@sukker

Jeg går ikke direkte inn på sykdom og helse, da det ikke er etisk riktig for meg å gjøre. Går heller inn på deg sånn generelt.

Får opp en form for skuffelse og tap, at noe i livet ditt ble snudd rundt på.

Ser at noe nytt og litt overraskende starter i livet ditt.

Du er entusiastisk og har troen på deg selv. Det må du fortsette med, samt følge hjertet!

Jeg får opp følelsen av positivitet, og enorm viljestyrke! Du både kan og vil lykkes! Du vet hva som skal til, og følger dette.

Ser at du skyter armen din opp i lufta, på samme måte som man ofte gjør, ved seier! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Dollyådi

Får opp at du føler at det godt kunne skje litt mer for tiden, enn det det gjør.

Du er følsom, utrolig snill, og så tenker du veldig mye.

Ser en ny start på noe. Får opp mye kommunikasjon og koselige beskjeder!

Barn kommer opp veldig sentralt på deg her.

Hverdagen din tar en uventet vending, til det positive. Det er noe som overrasker både deg og de rundt deg. Du er fornøyd og er entusiastisk!  

Du er omringet av hyggelige mennesker og hyggelige opplevelser, og de beste minnene fra barndommen din strømmer på. Harmoni og mye kjærlighet kan jeg føle på, når jeg går inn på deg! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Jeg vil gjerne bli spådd hvis det ikke er for sent :) uansett positivt eller negativt! 

Endret av schmii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Bringebæra

Ser raskt på deg, er veldig sliten etter mye spåing nå. ;) 

Får opp to reiser av større betydning for deg i 2017. En ved eller på sjø og vann. Og ser en ved sol og varme.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SøtMelon skrev:

Tusen takk :)

Mye av dette stemmer!

Jeg ønsker meg forresten et barn til i framtiden:)

Greier du å se når det vil skje, samt kjønn og om det er friskt?

Supertakknemlig for svar, om du har tid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SøtMelon

Greier egentlig ikke spå mer nå, må ha pause, spådd så mye i kveld og utover natten nå. Bør samle energi før mer spåing.  ;) 

Jeg leste dine tilleggs spørsmål, og kan si at jeg fikk med en gang opp, et bilde av en nydelig jentebaby! Ang helse, går jeg ikke inn på det, men bilde jeg fikk opp av denne babyen var bare helt nydelig perfekt! :) Og jeg syns ikke automatisk at alle babyer er fine, så det er sagt! ;) Får ikke opp noe tid nå, men føler ikke at det er langt frem i tid altså..  Er heller litt sånn at om du ønsker langt frem, pass på beskyttelse!

Nå ble det jo en til spåing på deg likevel nå! ;) 

God natt til deg, og alle andre her inne! :) Fortsetter spåing senere en gang! ;) 

Anonymkode: 0a35a...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Bringebæra

Ser raskt på deg, er veldig sliten etter mye spåing nå. ;) 

Får opp to reiser av større betydning for deg i 2017. En ved eller på sjø og vann. Og ser en ved sol og varme.

Anonymkode: 0a35a...688

Spennende, vet ikke av at jeg skal noen steder neste sommer heller. Ikke vært til syden siden 2011. Jobbing sommeren lang. Sånn er det med en manns bedrift. sjefen har ferie hele sommeren. må jeg jobbe.:) Tusen takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

@SøtMelon

Greier egentlig ikke spå mer nå, må ha pause, spådd så mye i kveld og utover natten nå. Bør samle energi før mer spåing.  ;) 

Jeg leste dine tilleggs spørsmål, og kan si at jeg fikk med en gang opp, et bilde av en nydelig jentebaby! Ang helse, går jeg ikke inn på det, men bilde jeg fikk opp av denne babyen var bare helt nydelig perfekt! :) Og jeg syns ikke automatisk at alle babyer er fine, så det er sagt! ;) Får ikke opp noe tid nå, men føler ikke at det er langt frem i tid altså..  Er heller litt sånn at om du ønsker langt frem, pass på beskyttelse!

Nå ble det jo en til spåing på deg likevel nå! ;) 

God natt til deg, og alle andre her inne! :) Fortsetter spåing senere en gang! ;) 

Anonymkode: 0a35a...688

Mange takk :):) 

Det er en annen synsk dame som også har sett jente, så dette er intet annet enn utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 21.13, AnonymBruker skrev:

@Eireen

For opp at du er en produktiv person som lett gjør fremgang. Sitter godt i det materielt sett, og er flink økonomisk, og veldig selvstendig.

Du er ikke så aktiv i denne perioden nå, som du pleier å være.

Får tydelig opp ærlighet og kreativitet. Ser en slags forhandling, og sterk personlighet kommer opp i dette.  Dette er en stor avtale, med positivt utfall.

Ser mye kjærlighet rundt deg, og du kommer til å få det virkelig godt!

Anonymkode: 0a35a...688

Tusen takk for at du svarte meg kjære deg. Mye stemmer her, bortsett fra det at jeg er økonomisk. Men jobber med akkurat det, så kanskje jeg lykkes og blir flinkere å håndtere pengene. Stemmer at jeg har det bra materielt sett (til tross for at jeg er lite økonomisk) Og jeg er ikke særlig aktiv nå.Sliter med å komme videre etter en del personlige problemer. Og det blir spennede å se hvilke forhandlinger det er snakk om. Klarer ikke å se hva det er enda, men spennende blir det. Og er takknemlig for at det skal gå godt, og kjærligheten :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23.9.2016 at 23.11, AnonymBruker skrev:

@snippsnapp

Du er på rett vei nå. Husk at for å nå målene, må du handle. Du er inspirert og er fylt med håp!

Får opp et veldig positivt vendepunkt i livet ditt, at noen uventede ting skjer. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Tusen takk :) Det er mye som skjer for tiden, og jeg er nervøs for at jeg tar de rette valgene. Men dette ga meg litt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg ønsker veldig veldig gjerne en reading!

Hadde satt stor pris på det :-)

Endret av Ranunkelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 21.43, AnonymBruker skrev:

@poppy

Mange rundt deg skulle gjerne vært i dine sko, er det første jeg får opp!

Du er veldig suksessfull, og hverdagen din har en fin helhet med harmoni.

Du burde unne deg den turen eller reisen som du har tenkt litt på eller  har lyst til!

Det har nettopp vært, eller kommer snart et moralsk valg som du må foreta. Det vil uansett ende godt for deg, fordi jeg ser så mye kjærlighet og lykke!

Ser et tilfredstillende familieliv på deg, samt varig framgang og suksess. Du oppnår dine mål, og føler stor glede, og både indre og ytre harmoni. Så kommer kjærlighet sterkt opp her igjen!

Anonymkode: 0a35a...688

Tusen takk, dette var fint og spennende å lese :) Jeg har vært heldig med et godt liv, med harmoni og ro på de fleste plan! Gøy å bli lest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...