Gå til innhold

Trekker ut noen som får en reading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 9/18/2016 at 3.34, AnonymBruker skrev:

@moni123

Får opp at starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har fått viktig innsikt og erfaring, og dette gir deg styrke.

For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet. Ser utvidelse av noe, og at framgangen er nærmere enn du tror.

Får opp nye ideer på deg, noe som vil gjøre deg og arbeidet ditt bedre. Kjenner mye energi, og at du går all in for det du liker.

Ser at du har materiell trygghet. Får opp at du vil få det enda bedre enn nå, etter hvert.

Anonymkode: 0a35a...688

Jeg synes dette stemmer veldig! Jeg går gjennom store forandringer, men har ikke stolt helt på meg selv. 

Materiell trygghet har jeg, og det ser ut som om det går videre oppover! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha en Reading. Jeg hater slikt og tror veldig lite på det, og jeg har aldri prøvd, men jeg føler for å prøve det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det du som spådde meg og fikk sterkt opp et fly? Jeg har nettopp vært på ferie, men bestilte en ny reise før jeg ble spådd av deg :) Har funnet et sted som jeg og en venninne har blitt helt betatt av. Får du opp noe spesielt om fremtiden min?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Tror TS har sluttet å svare dessverre

Tråden ble ryddet av moderator, og ny energi har kommet! :) Jeg skal spå deg etterpå.

Til dere andre, jeg fortsetter trekningen for spåing! Jeg jobber ekstremt mye for tiden, så kommer til å spå når tid og energi er tilstede for det. Det kan bli en, noen få eller flere av gangen. :) 

Anonymkode: 0a35a...688

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@loffen

Får opp at du er en veldig inspirerende person. Du kan hvis du vil, og du er god til å lede, fordi du er ærlig, lojal og pålitelig. Du er ofte et midtpunkt på grunn av ditt vinnende vesen, og ting går ofte din vei.

Ser større planer framover, både sosialt og karrieremessig. Dette er planer som vil resultere i stor lykke og suksess for deg.

Du er omringet og beskyttet av vennlig innstilte mennesker, som stiller opp og hjelper så gjerne der det måtte trenges litt ekstra bistand.

Får opp at du er oppfinnsom og kreativ, og har en styrke som gjør at du er klar for det meste. En virkelig stå-på-energi!

Tross dette, er det noe som lar litt vente på seg. Du må være tålmodig, for framgangen kommer! Situasjonen blir til den beste for deg!

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@CoolSistah

Får opp noen rundt deg som er en forførerisk, en som vet å spille på følelser for å oppnå det vedkommende ønsker. Denne personen blir lett fornærmet, og kan bli skikkelig drevet av sjalusi. Dette er en person som er uforutsigbar, i tillegg som virker til å være spennende. Egenskapene for å forhandle er også her veldig fremtredende.

Det ser ut som at du trenger en pause fra situasjonen. Du kan få renset deg litt ved å meditere, eller gjøre en aktivitet som du finner avslappende.

Jeg får opp bevegelse på deg, det kan være enten en ferie eller flytting. Uansett hvilken av delene det er, så er det nødvendig for deg. Det vil gjøre deg godt, og alt vil endres til noe veldig positivt for deg rundt dette.

Du er en sterk person, med stor indre styrke. Det er det flere som beundrer deg veldig for! Du må stole på deg selv, situasjonen du er i nå, får en positiv utgang for deg for videre fremover.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

@CoolSistah

Får opp noen rundt deg som er en forførerisk, en som vet å spille på følelser for å oppnå det vedkommende ønsker. Denne personen blir lett fornærmet, og kan bli skikkelig drevet av sjalusi. Dette er en person som er uforutsigbar, i tillegg som virker til å være spennende. Egenskapene for å forhandle er også her veldig fremtredende.

Det ser ut som at du trenger en pause fra situasjonen. Du kan få renset deg litt ved å meditere, eller gjøre en aktivitet som du finner avslappende.

Jeg får opp bevegelse på deg, det kan være enten en ferie eller flytting. Uansett hvilken av delene det er, så er det nødvendig for deg. Det vil gjøre deg godt, og alt vil endres til noe veldig positivt for deg rundt dette.

Du er en sterk person, med stor indre styrke. Det er det flere som beundrer deg veldig for! Du må stole på deg selv, situasjonen du er i nå, får en positiv utgang for deg for videre fremover.

Anonymkode: 0a35a...688

Så gøy, tusen takk! Jeg har heldigvis ikke en slik person som du nevner i livet mitt lenger, men det er fordi jeg har prøvd å få avstand i flere år og endelig klart det. Men det er fortsatt ganske nytt, og det føles egentlig som om jeg har daglig kontakt med personen fortsatt, selv om vi heldigvis ikke har et nært forhold lenger. Det går seg vel til med tiden, og det at jeg fortsatt blir "påvirket" på den måten var kanskje det du fikk opp? Litt som når man mister en kroppsdel, men fortsatt kan føle den😅

Noen reise vet jeg ingenting om, men det hadde så absolutt vært positivt! Får vel bare vente og se. Kan jo meditere og jogge noen turer i mellomtiden.

Takk for hyggelige ord😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 17. september 2016 at 1.58, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier, i denne tråden trekker jeg ut noen som får en reading, dvs blir spådd! :) 

For å være med i trekningen, må du skriver med ditt nick. Ønsker også at du som trekkes ut, gir en tilbakemelding på det svaret du får! ;) 

Takk for at dere som er skeptikere, eller har kritiske spørsmål til meg og mine metoder, andre synske og liknende, er ute etter å kverulere osv...holder seg for god til å avspore i denne tråden! ;) Forstår godt at noen ønsker spørsmål rundt temaet, så da jeg oppfordrer de eventuelle til å opprette egne tråder om dette! :) 

Dette er ikke en diskusjonstråd om verken mine evner eller spåing og synske generelt. Avsporinger til temaet virker nemlig veldig forstyrrende i mitt arbeid. Så det handler ikke om at jeg ikke tåler spørsmål og kritikk! ;)

Dessuten har enkelte, som tidligere skulle bli spådd, blitt hoppet over, pga avsporende innlegg, som har rotet det til i rekkefølgen. Derfor velger jeg å stanse dette tilbudet, dersom det skulle vise seg å bli et problem med avsporinger av typen jeg nevnte. 

Håper at dette respekteres, slik at de som virkelig er interessert i mitt spåtilbud, kan få benytte seg av dette! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Kommer han jeg er blitt glad i til å ta kontakt igjen? Eller burde jeg ta kontakt med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

@loffen

Får opp at du er en veldig inspirerende person. Du kan hvis du vil, og du er god til å lede, fordi du er ærlig, lojal og pålitelig. Du er ofte et midtpunkt på grunn av ditt vinnende vesen, og ting går ofte din vei.

Ser større planer framover, både sosialt og karrieremessig. Dette er planer som vil resultere i stor lykke og suksess for deg.

Du er omringet og beskyttet av vennlig innstilte mennesker, som stiller opp og hjelper så gjerne der det måtte trenges litt ekstra bistand.

Får opp at du er oppfinnsom og kreativ, og har en styrke som gjør at du er klar for det meste. En virkelig stå-på-energi!

Tross dette, er det noe som lar litt vente på seg. Du må være tålmodig, for framgangen kommer! Situasjonen blir til den beste for deg!

Anonymkode: 0a35a...688

Å, tusen takk! :smilbla:

Beskrivelsen passer veldig bra på 'gamle' meg. Høres ut som ting skal fortsette å gå fremover etter en vanskelig tid. Ble så glad av å lese dette!  :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 17. september 2016 at 1.58, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier, i denne tråden trekker jeg ut noen som får en reading, dvs blir spådd! :) 

For å være med i trekningen, må du skriver med ditt nick. Ønsker også at du som trekkes ut, gir en tilbakemelding på det svaret du får! ;) 

Takk for at dere som er skeptikere, eller har kritiske spørsmål til meg og mine metoder, andre synske og liknende, er ute etter å kverulere osv...holder seg for god til å avspore i denne tråden! ;) Forstår godt at noen ønsker spørsmål rundt temaet, så da jeg oppfordrer de eventuelle til å opprette egne tråder om dette! :) 

Dette er ikke en diskusjonstråd om verken mine evner eller spåing og synske generelt. Avsporinger til temaet virker nemlig veldig forstyrrende i mitt arbeid. Så det handler ikke om at jeg ikke tåler spørsmål og kritikk! ;)

Dessuten har enkelte, som tidligere skulle bli spådd, blitt hoppet over, pga avsporende innlegg, som har rotet det til i rekkefølgen. Derfor velger jeg å stanse dette tilbudet, dersom det skulle vise seg å bli et problem med avsporinger av typen jeg nevnte. 

Håper at dette respekteres, slik at de som virkelig er interessert i mitt spåtilbud, kan få benytte seg av dette! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

Spennende, har lenge gått å tenkt på prøve en reading :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Skelly

Får opp at du du har behov for en pause fra noe. Behov for å trekke deg tilbake og reflektere over en situasjon. Du er på en måte alene i perioder, men det er som regel noe du da selv velger, at du syns det er godt å ha alenetid, og det blir din type meditasjon.

Ser også forflytning på deg, kan være i form av en ferie eller liten reise, kan også være flytting. Ser også noe slags studier eller kurs, og at du er mer dyktig enn du vil gi deg selv kred for.

Får opp at du har det godt, også økonomisk, men at det ligger litt frykt i det å miste det du har.

Får opp sjalusi og stahet. Noen som har litt eiertrang.  Vær obs på dette.

Får også opp et tydelig syn av en kvinne, med mørkt hår med litt lengde. Det er også krøller eller fall i håret. Veldig pen, vakre øyne, og er en person med dybde. Ser briller også på denne personen, kan være i bruk av og til, som typ lesebriller. Det er en så veldig sentral person, at det enten er deg som jeg ser her, eller noen du vil møte som har betydning for deg framover.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...