Gå til innhold

Trekker ut noen som får en reading


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, i denne tråden trekker jeg ut noen som får en reading, dvs blir spådd! :) 

For å være med i trekningen, må du skriver med ditt nick. Ønsker også at du som trekkes ut, gir en tilbakemelding på det svaret du får! ;) 

Takk for at dere som er skeptikere, eller har kritiske spørsmål til meg og mine metoder, andre synske og liknende, er ute etter å kverulere osv...holder seg for god til å avspore i denne tråden! ;) Forstår godt at noen ønsker spørsmål rundt temaet, så da jeg oppfordrer de eventuelle til å opprette egne tråder om dette! :) 

Dette er ikke en diskusjonstråd om verken mine evner eller spåing og synske generelt. Avsporinger til temaet virker nemlig veldig forstyrrende i mitt arbeid. Så det handler ikke om at jeg ikke tåler spørsmål og kritikk! ;)

Dessuten har enkelte, som tidligere skulle bli spådd, blitt hoppet over, pga avsporende innlegg, som har rotet det til i rekkefølgen. Derfor velger jeg å stanse dette tilbudet, dersom det skulle vise seg å bli et problem med avsporinger av typen jeg nevnte. 

Håper at dette respekteres, slik at de som virkelig er interessert i mitt spåtilbud, kan få benytte seg av dette! :) 

Anonymkode: 0a35a...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

@Ms.Sommerfugl 

Får opp at du er inne i en god periode, og du tilegner deg kunnskap på forskjellige vis.

Ser du ønsker å starte på noe nytt. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Ser også at du får en ny interesse eller hobby som dukker opp etter hvert.

Får opp at du får ny energi, og en helt ny start, som kanskje innebærer at du ønsker å flytte.

Du vil kjenne på en periode med usikkerhet og stress, men ta det med ro. Det går din vei, og du får studieplass slik du ønsker! J

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@canacas

Får opp at du er en person med selvdisiplin. Du har kontroll over livet ditt, og mestrer det meste.

Ser diskusjoner og forhandlinger, og at du har en god posisjon her.

Får opp mye kjærlighet rundt deg. Sterke følelser. Du går inn i en gledelig fase i livet.  

Kommer opp at du er kreativ og har god intuisjon

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Koppen88

Du er generøs og kjærlig. Snill med mennesker og dyr. Du opplever ekte kjærlighet. Får opp fødsel på deg, kan være fysisk fødsel eller starten på noe nytt. 

Får opp at du overrasker andre, men at du er entusiastisk og du tror på deg selv. Du er positiv, og har en innstilling om at ting vil gå bra. Følg hjertet ditt, da går alt godt.

Du har en litt krevende situasjon foran deg, som du ikke kan unngå. Du er fornuftig, så det vil gå bra!

 

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hapi

Får opp at du er overbelastet for tiden. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Du er nok det man kaller en riktig arbeidsnarkoman. Får opp at du føler det er litt mye akkurat nå, at ansvaret er stort.

Jeg ser framgang og suksess på deg. Ser du etter hvert preges av stor optimisme, energi og styrke. Du fremstår som selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Du er kreativ og benytter deg av dette innenfor noen mål du setter deg.

Etter noen justeringer, vil du kjenne at du er der du ønsker å være. Ser harmoni og kjærlighet, og at du er veldig sympatisk.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 😊 Det finnes mer mellom himmel og jord.

Vil jeg få en jobb, og hvilken og når i såfall?

Kan du se hvor stor stillingen er?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@moni123

Får opp at starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har fått viktig innsikt og erfaring, og dette gir deg styrke.

For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet. Ser utvidelse av noe, og at framgangen er nærmere enn du tror.

Får opp nye ideer på deg, noe som vil gjøre deg og arbeidet ditt bedre. Kjenner mye energi, og at du går all in for det du liker.

Ser at du har materiell trygghet. Får opp at du vil få det enda bedre enn nå, etter hvert.

Anonymkode: 0a35a...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...